Τεχνολογία - Επιστήμη /Ανακαλύψεις /

Σημαντική ανακάλυψη στο χώρο της υγείας

Δημοσίευση: 13 Δεκεμβρίου 2013 10:44

Βρέθηκε δεύτερος γενετικός κώδικας μέσα στο DNA

Επιστήμονες στις ΗΠΑ βρήκαν, μετά από έρευνα, έναν δεύτερο γενετικό κώδικα μέσα στο DNA.

DNA ΔΙΔΥΜΩΝ

Η σημασία της ανακάλυψης είναι δυνητικά μεγάλη για το πεδίο της ιατρικής και της φαρμακευτικής.

Η ομάδα των επιστημόνων, με επικεφαλής τον Γιάννη Σταματογιαννόπουλο, καθηγητή γενετικής της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Ουάσιγκτον του Σιάτλ, αναφέρουν ότι ο κώδικας αυτός περιέχει πρόσθετες πληροφορίες που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιστήμονες «διαβάζουν» τον κανονικό κώδικα του DNA και εξηγούν τις μεταλλάξεις του από άποψη υγείας.

«Το γεγονός ότι ο γενετικός κώδικας μπορεί να γράφει ταυτόχρονα δύο είδη πληροφοριών, σημαίνει ότι πολλές αλλαγές στο DNA που φαίνονται να μεταβάλουν τις αλληλουχίες των πρωτεϊνών, μπορεί επίσης στην πραγματικότητα να διαταράσσουν τα προγράμματα ελέγχου των γονιδίων και έτσι να προκαλούν ασθένειες», δήλωσε ο Σταματογιαννόπουλος.

Euroleague - Σλούκας: MVP των Game 4 των play off10:06Λάρισα: Παρέσυρε δημοτικούς αστυνομικούς που πήγαν να το κόψουν κλήση (βίντεο)09:52ΝΒΑ - Αντετοκούνμπο: Δεν ξέρω πότε θα “γυρίσω” εκεί που θέλω09:39Χίος - Πρώτη Ανάσταση: Ο “ιπτάμενος παπάς”... έκλεψε την παράσταση! (βίντεο)09:25Πόλο - Champions League: Ο Ολυμπιακός προκρίθηκε στο Final 409:12Μεγάλο Σάββατο - Πάσχα: Πως θα κινηθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς08:58Μεγάλο Σάββατο: Η κάθοδος του Ιησού στον Άδη και η πρώτη Ανάσταση08:45ΟΟΣΑ - Ισραήλ: Προσφυγή κατά της Τουρκίας για το μποϊκοτάζ08:31Μέση Ανατολή: Ο Μπλίνκεν “καρφώνει” την Χαμάς για την ανακωχή08:18Παναγιώτης Χαρέλας: Πέθανε ξαφνικά ο Πρόεδρος της ΠΟΣΥΦΥ08:05“5Χ5 Σπέσιαλ”: Πάσχα με Γωγώ Τσαμπά και Στέλλα Κονιτοπούλου (sneak preview)07:52Εορτολόγιο - 4 Μαΐου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Μεγάλο Σάββατο07:38Πήλιο: Φωτιά στο Μούρεσι07:25Καιρός - Μεγάλο Σάββατο: βροχές, καταιγίδες και πτώση θερμοκρασίας07:11ΕΛΑΣ: Τα βεγγαλικά και τα πυροτεχνήματα δεν είναι παιχνίδι (βίντεο)23:59“Ψυχοκόρες”: Τι θα δούμε στα νέα επεισόδια στον ΑΝΤ123:50Κατηγορείται για την δολοφονία της συντρόφου του... που εξαφανίστηκε πριν από 30 χρόνια 23:40Λευκάδα: Αράχνη “μαύρη χήρα” τσίμπησε 35χρονο 23:26Εύβοια - Μεγάλη Παρασκευή: Εντυπωσιακό το “Κάψιμο του Ιούδα” (βίντεο)23:11Πατριάρχης Βαρθολομαίος: Το μήνυμα του για την Ανάσταση22:57