Millward Brown
Δημοσίευση: 21 Μαΐου 2014 19:00Η Google πήρε τα σκήπτρα από την Apple
Η εταιρεία τεχνολογίας Apple έχασε τον τίτλο του πιο πολύτιμου brand name από την Google σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία ερευνών «Millward Brown» που συνέταξε τη σχετική λίστα.
Το 2014, η αξία της Apple έπεσε κατά 20% αγγίζοντας το ποσό των 148 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αντιθέτως, η αξία της Google ανέβηκε κατά 40% φθάνοντας τα 159 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η «Millward Brown», αποδίδει την αλλαγή της σκυτάλης, κυρίως, στη στασιμότητα της Apple σε ότι αφορά στα νέα προϊόντα που έχει προωθήσει στην αγορά.
Η Google, όπως τονίζει η αμερικανική εταιρεία ερευνών, «έχει ήδη παρουσιάσει οχήματα που δεν χρειάζονται οδηγό για να κυκλοφορούν στους δρόμους, το Google Glass, το συναρμολογούμενο τηλέφωνο "Project Ara" και πολλές ακόμα καινοτομίες σε αντίθεση με την Apple που έχει επικεντρωθεί στους υπολογιστές, τα smartphone και τα tablets».
Στην πρώτη τετράδα της λίστας συγκαταλέγονται μόνο εταιρείες τεχνολογίας (Google, Apple, IBM και Microsoft) ενώ το Facebook βρίσκεται στην 21η θέση και η Samsung στην 29η θέση.
Τα τελευταία τρία χρόνια η Apple είχε κατακτήσει τον τίτλο του σημαντικότερου brand name παγκοσμίως και σύμφωνα με τους ειδικούς, η συνταγή της επιτυχίας της ήταν το iPhone.