Η κρίση στη Γερμανία και οι μισθοί
Οι εργαζόμενοι στην VW παίρνουν 2.500 - 3.500 ευρώ το μήνα και ένα μπόνους ίσο με 1,5 μισθούς ανάλογα με τα ετήσια αποτελέσματα της επιχείρησης, αλλά τώρα βρίσκονται για πρώτη φορά μπροστά στο φάσμα της απόλυσης. Δεν είναι οι μόνοι!
Τα κέρδη της BMW έπεσαν κατά 84%, ενώ ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η Σέφλερ, ανακοίνωσε ότι καταργεί 4.700 θέσεις εργασίας στην Ευρώπη, εκ των οποίων οι 2.800 στην Γερμανία.
Το τρίτο τρίμηνο του 2024, η Audi ανακοίνωσε οτι τα κέρδη της έπεσαν κατά 91% έναντι του προηγούμενου χρόνου.
Στην γερμανική αγορά αυτοκινήτου γίνεται απλά... “σφαγή”!
Η κυβέρνηση πανικόβλητη προσπαθεί να συγκρατήσει ο,τι συγκρατείται, αλλά δεν μπορεί να “σώσει”και πάρα πολλά πράγματα.
Για έναν απλό λόγο: οι Γερμανοί κατασκευαστές αυτοκινήτων αργήσανε και οι Κινέζοι καταναλωτές στους οποίους στηρίζονταν επί χρόνια, μπορούν να αγοράζουν τώρα τα πολύ φθηνότερα δικά τους αυτοκίνητα, ενώ από τα αμερικανικά προστατευτικά μέτρα θα γλιτώσουν μόνο όσες γερμανικές εταιρείες παράγουν τα μοντέλα τους στις ΗΠΑ.
Ο Kαγκελάριος Σόλτς θέλει να στηρίξει τις βιομηχανίες αυτές, όπως έκανε προηγουμένως ο Τζο Μπάιντεν, αλλά δεν έχει χρήματα. Ο πρώην υπουργός Οικονομικών του, Κρίστιαν Λίντνερ, τού είπε πολύ απλά ότι αν θέλει να στηρίξει αυτές τις επιχειρήσεις με φθηνή επιδοτούμενη ενέργεια, θα πρέπει να κόψει από αλλού, πχ. από τις συντάξεις. Ε, μετά η κυβέρνηση “έπεσε”...
ΥΓ: Για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο μιας γερμανικής εταιρείας, της VW, τον Όλιβερ Μπλούμε, η οικονομία θα σημάνει περικοπή του μισθού του κατά 65.000 ευρώ, από τα συνολικά 9,7 εκατομμύρια ευρώ που παίρνει...