Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ
Δημοσίευση: 17 Ιουνίου 2016 16:20Digital Media Awards: 10 σπουδαία βραβεία για τον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ
Τα Digital Assets του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ «σάρωσαν» και φέτος στα Digital Media Awards 2016. Συγκεκριμένα, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, συνεχίζοντας την εξαιρετική παράδοσή του, απέσπασε στη φετινή διοργάνωση συνολικά 10 διακρίσεις, 6 εκ των οποίων ήταν Χρυσά βραβεία, γεγονός που επιβεβαιώνει και επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές του στο χώρο των Ψηφιακών Μέσων.
Πιο συγκεκριμένα, ο ANT1 TV απέσπασε το για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Χρυσό Βραβείο στην Κατηγορία «Βest Social Media Marketing» για το THE VOICE το μεγαλύτερο talent music show της ελληνικής τηλεόρασης. Το βραβείο αφορά στη συνολική επικοινωνιακή πολιτική του brand, μέσω των social networks και community sites (Facebook, Twitter, YouTube, Blogs κ.α.), για την προώθηση του περιεχομένου και των υπηρεσιών του show στο ψηφιακό περιβάλλον. Το βραβείο αυτό επισφραγίζει την επιτυχημένη πορεία του THE VOICE τόσο στο τηλεοπτικό όσο και στο online περιβάλλον και αποτελεί την επιβράβευση όλης της ομάδας για την μοναδική κοινωνική δικτύωση και αλληλεπίδραση με χιλιάδες χρήστες καθημερινά σε όλα τα social media.
Το ΑΝΤ1 ΝΕΧΤ, η πρώτη πρωτοποριακή υπηρεσία στην Ελλάδα παρακολούθησης των τηλεοπτικών σειρών του σταθμού αποκλειστικά μέσα από το Internet πριν παίξουν στην τηλεόραση, κέρδισε το Χρυσό Βραβείο στην Κατηγορία «Best New Entry». Η συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύει τα πρωτοεμφανιζόμενα Web / Mobile Sites και επιβράβευσε μία ακόμα πρωτοπορία του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, σχετικά με τη θέαση των αγαπημένων τηλεοπτικών σειρών.
Τα δυο επόμενα Χρυσά βραβεία απονεμήθηκαν στην σειρά VIRAL NEWS για λογαριασμό της εταιρίας Procter & Gamble, η οποία αποδείχθηκε ένα εξαιρετικά επιτυχημένο case native content του www.netwix.gr, για την ιδέα, το σενάριο και τη συνολική παραγωγή του διαδικτυακού καναλιού, σχεδιασμένη πάνω στις ανάγκες και στις στρατηγικές προτεραιότητες του brand Head & Shoulders. Η βράβευση αφορούσε στις κατηγορίες «Best Native Advertising / Publisher», για τις ενέργειες Marketing προς διαφημιζόμενους που στηρίζονται αποκλειστικά στο περιεχόμενο και φιλοξενούνται σε άρθρα ή κατηγορίες των publishing web / mobile sites ή στα αντίστοιχα apps και «Best Content Marketing» για, τις ενέργειες Marketing που στηρίζονται στο περιεχόμενο και αποτελούν ξεχωριστές ενότητες περιεχομένου ή microsites ως υπηρεσία προς τους διαφημιζόμενους.
Το www.netwix.gr, το κορυφαίο αυτόνομο, ελληνικό νεανικό web κανάλι, με αποκλειστικό και δωρεάν περιεχόμενο, ειδικά φτιαγμένο για το διαδίκτυο απέσπασε το Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία «Best Only Web / Mobile Video Channel». Η συγκεκριμένη κατηγορία σχετίζεται με την καλύτερη αξιοποίηση του web / mobile / smart tv / περιβάλλοντος για την ανάπτυξη ξεχωριστής πλατφόρμας μοναδικού περιεχομένου σε video format (Web / Mobile Channel). Το βραβείο αποτελεί την επιβεβαίωση της επιτυχημένης πορείας του διαδικτυακού καναλιού και της παροχής υψηλού επιπέδου ψυχαγωγίας μέσα από εκπομπές ποικίλης θεματολογίας στοχευόμενες σε διαφορετικά νεανικά κοινά με διαφορετικά ενδιαφέροντα.
Το www.antenna.gr και το www.netwix.gr, στην πρώτη τους συνεργασία διακρίθηκαν στα Digital Media Awards κατακτώντας το Χάλκινο Βραβείο στην κατηγορία «Best Only Web Video Series» για την εκπομπή Ant1 Insider με τον Φάνη Λαμπρόπουλο. Η συγκεκριμένη κατηγορία αφορά στην αξιοποίηση του web / mobile / smart tv / περιβάλλοντος για την ανάπτυξη μοναδικού περιεχομένου.
Επίσης το VICE απέσπασε τέσσερα βραβεία εκ των οποίων τα δύο Χρυσά. Το πρώτο Χρυσό Βραβείο αφορά στην κατηγορία «Best Original Reporting», που του αποδίδεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, και αφορά στην προβολή και παρουσίαση μοναδικού ειδησεογραφικού περιεχομένου (είδηση – άρθρο – αφιέρωμα) στο πλαίσιο των βέλτιστων πρακτικών ανάπτυξης και διαχείρισης περιεχομένου. Το δεύτερο Χρυσό Βραβείο απονεμήθηκε στην κατηγορία «Best Integrated Reporting» και αφορά στην προβολή / παρουσίαση / συνολική κάλυψη μοναδικού ειδησεογραφικού περιεχομένου με χρήση πολλαπλών formats. Στην περίπτωση του VICE το βραβείο σχετιζόταν με το ρεπορτάζ του σχετικά με το ζήτημα της «Προσφυγικής Κρίσης» που έχει ξεσπάσει στην Ευρώπη.
Ασημένιο Βραβείο απονεμήθηκε επίσης στην ιστοσελίδα του VICE GREECE για την βέλτιστη διαχείριση / χρήση του Facebook, η οποία υπάγεται στην κατηγορία «Best Use of Facebook / Publisher».
Η τέταρτη διάκριση ήρθε για το VICE με το Χάλκινο Βραβείο στην κατηγορία «Best Only Web / Mobile Video Series» και αφορούσε το «Sounds Greek», τη σειρά του VICE GREECE με τα ερευνητικά δημοσιογραφικά θέματα και τα καθηλωτικά ντοκιμαντέρ.
Τα βραβεία αυτά, επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο τις συνεχιζόμενες προσπάθειες του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, και την εξαιρετικά επιτυχημένη στρατηγική του στα Digital Media που τον καθιστούν πρωτοπόρο και στον συγκεκριμένο χώρο στην Ελληνική αγορά προσφέροντας πλατφόρμες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που απογειώνουν την εμπειρία της κατανάλωσης των Μέσων.