LATEST NEWS
 
Τεχνολογία /ΓενικάΔημοσίευση: 12 Μαΐου 2016 18:58

Να “χτυπήσει” το YouTube επιχειρεί η Amazon

Με on line υπηρεσία  που φιλοδοξεί να αποτελέσει το «αντίπαλον δέος» για το YouTube.

Amazon video direct
Τον ανταγωνιστή  του YouTube λάνσαρε η Amazon: Το Amazon Video Direct. Μια on line υπηρεσία που θα επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν βίντεο και να έχουν έσοδα υπό τη μορφή royalties. Επίσης, θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς και ενοικίασης υλικού, καθώς και θέασης χωρίς διαφημίσεις.

Σε πρώτη φάση, τα βίντεο θα είναι διαθέσιμα σε ΗΠΑ, Γερμανία, Αυστρία, Ιαπωνία και Μ. Βρετανία. Όπως μεταδίδει το BBC, η εταιρεία έχει ήδη πρόσβαση σε τηλεοπτικές σειρές και ταινίες μέσω του Prime Video- που με τη σειρά του αποτελεί ανταγωνιστή του Netflix- ενώ επίσης κάνει streaming βίντεο από βιντεοπαιχνίδια από το Twitch.

«Υπάρχουν περισσότερες επιλογές διανομής από ποτέ άλλοτε, και με το Amazon Video Direct, για πρώτη φορά, υπάρχει επιλογή self-service για παρόχους βίντεο για να περάσουν το υλικό τους σε μία premium streaming συνδρομητική υπηρεσία» δήλωσε ο Τζιμ Φρίμαν, αντιπρόεδρος του Amazon Video.

Amazon video direct

Σύμφωνα με το Reuters, η Amazon θα αποδίδει στους δημιουργούς content τα μισά από τα έσοδα από την πώληση ή την ενοικίαση βίντεο. Το πρόγραμμα loyalty του Prime ήδη προσφέρει πρωτότυπο τηλεοπτικό υλικό και πρόσβαση σε προϊόντα όπως το Prime Music και το Prince Video, καθώς και παράδοση παραγγελιών μέσα σε μια ημέρα, για ετήσια συνδρομή 99 δολαρίων. Το YouTube, από την πλευρά του, προσφέρει μία δωρεάν, με διαφημίσεις υπηρεσία, που χρησιμοποιεί τεράστιο ποσοστό των χρηστών του Ίντερνετ, καθώς μια συνδρομητική επιλογή δέκα δολαρίων τον μήνα, το YouTube Red.

Πολλοί εκφράζουν, πάντως, αμφιβολίες κατά πόσον η Amazon θα μπορέσει να «χτυπήσει» την κυριαρχία του YouTube. Η Amazon, όμως, διαθέτει τεράστια βάση πελατών, την τεχνογνωσία και τους οικονομικούς πόρους για να αποτελέσει αξιόλογο ανταγωνιστή σε οποιονδήποτε τομέα επιλέξει να δραστηριοποιηθεί. Η εταιρεία πάντως δείχνει να επικεντρώνεται στον τομέα του βίντεο, με τον αναλυτή Κάρλος Κίρζνερ της Bernstein να εκτιμά πως θα δαπανήσει 2,9 δισ. δολάρια σε video content για το Amazon Prime το 2016.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ AmazonAmazon Video Direct
Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορία
Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Πάμπλο Πικάσο: Ο τολμηρός και πρωτοπόρος καλλιτέχνης04:59Εορτολόγιο - 8 Απριλίου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα04:41Καιρός: Παγωνιά, χιόνια, βροχές και βοριάδες την Τρίτη04:25Σημεία για rapid test δωρεάν την Τρίτη04:06Μεξικό: Πολύνεκρη επίθεση σε κέντρο απεξάρτησης τοξικομανών03:50ΠΟΕΣΥ - ΕΣΗΕΑ: 24ωρη απεργία των δημοσιογράφων την Τρίτη03:24Κυβέρνηση Τραμπ: Διατάχθηκε να φέρει πίσω μετανάστη που απέλασε στο Σαλβαδόρ02:56Σεισμός: Νέα στοιχεία για τη Σαντορίνη - Τα πρώτα ευρήματα του ΑΠΘ02:23Τραμπ: Η πώληση ενέργειας στην ΕΕ είναι ο βασικός στόχος της κυβέρνησης01:59Γαλλία: Αλεξιπτωτιστής... προσγειώθηκε σε οροφή γηπέδου (βίντεο)01:38ΓΣΕΕ: 24ωρη γενική απεργία στις 9 Απριλίου01:15Κρήτη: Επιτέθηκε στον ψάλτη με σκεπάρνι και έβρισε την παπαδιά00:47Φεστιβάλ Καννών: Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο θα λάβει τιμητικό Χρυσό Φοίνικα00:23Παγκόσμια Ημέρα Υγείας: Χαμόγελο του Παιδού - "Υγιείς αφετηρίες, ελπιδοφόρο μέλλον"23:59Τραμπ για Ερντογάν: "Μου αρέσει, του αρέσω και αυτό τρελαίνει τα μέσα ενημέρωσης" 23:47Τραμπ: Έχουμε απευθείας συνομιλίες με το Ιράν για το πυρηνικό του πρόγραμμα23:33Ελευθέριος Βενιζέλος: Χειροπέδες σε 43χρονο για κλοπές αποσκευών23:20Ζελένσκι: Ουκρανικές δυνάμεις επιχειρούν στην περιφέρεια Μπέλγκοροντ της Ρωσίας23:06Παρίσι: Φωτιά σε κέντρο διαλογής απορριμμάτων (βίντεο) 22:53Δασμοί: Η Κομισιόν προτείνει αντίμετρα ύψους 25% σε ορισμένα προϊόντα22:26
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο