LATEST NEWS
 
Life /Υγεία Δημοσίευση: 01 Ιουλίου 2016 13:55

#ΣΑΝ ΚΟΡΙΤΣΙ: Η Always ενθαρρύνει τα κορίτσια να συνεχίσουν να αθλούνται

Έρευνα της Always δείχνει ότι τα μισά κορίτσια εγκαταλείπουν νωρίς το άθλημα που κάνουν. Η εταιρεία κάνει καμπάνια για τα οφέλη που θα έχουν αν συνεχίσουν αυτό που αγαπούν.

Συνέχισε να παίζεις - always - σαν κορίτσι

Πόσες φορές έχουμε ακούσει σχόλια όπως «τα κορίτσια δεν πρέπει να κάνουν αυτό το άθλημα» ή έχουμε παρακολουθήσει τις ομάδες των κοριτσιών που παίζουν σε μισογεμάτα γήπεδα; Τι αντίκτυπο έχει αυτό στα κορίτσια και την επιθυμία τους να αθλούνται κατά τη διάρκεια της εφηβείας;

Αυτά είναι τα κρίσιμα ερωτήματα που η Always, που ηγείται στον κλάδο της γυναικείας υγιεινής παγκοσμίως κι ως προϊόν έχει δεσμευτεί να υπερασπίζεται την αυτοπεποίθηση των κοριτσιών, θέτει για τον αθλητισμό, μια δραστηριότητα που αναγνωρίζεται για τις βαθιές και μακροπρόθεσμες επιδράσεις της, βοηθώντας τα κορίτσια να χτίσουν και να διατηρήσουν την αυτοπεποίθησή τους. 

Καθώς ο κόσμος προετοιμάζεται για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο 2016, η Always θέλει να παροτρύνει, να ενθαρρύνει και να εμπνεύσει τα κορίτσια παντού, ώστε να Συνεχίσουν να Παίζουν #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ.

Τα δεδομένα από την πιο πρόσφατη Έρευνα της Always για την Αυτοπεποίθηση & την Εφηβεία*, δείχνουν ότι, μέχρι το τέλος της εφηβείας, τα μισά από τα κορίτσια που συμμετείχαν στην έρευνα (51%) θα έχουν εγκαταλείψει τον αθλητισμό. Για να βοηθήσει να πέσει φως σε αυτό το θέμα, η Always συνεργάστηκε με την υποψήφια για Όσκαρ σκηνοθέτιδα ντοκιμαντέρ Nanette Burstein για να αναδείξει πώς νιώθουν τα κορίτσια για την ενασχόληση με τον αθλητισμό.

Το νέο βίντεο #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ ρώτησε κορίτσια για τις αθλητικές εμπειρίες τους, τις προκλήσεις και τα οφέλη, τι τους βοήθησε να παραμείνουν στο παιχνίδι ή τι τους οδήγησε να σταματήσουν. Ακούστε τις ιστορίες τους και παρακινηθείτε από την παθιασμένη τους έκκληση για συσπείρωση όλων των κοριτσιών, ώστε να συνεχίσουν να αθλούνται παρακολουθώντας το βίντεο της Always Συνέχισε να Παίζεις #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ εδώ:

«Ως κάποια που μεγάλωσε κάνοντας αθλήματα αλλά και ως η μητέρα μιας επτάχρονης κόρης, ξέρω πόσο σημαντική μπορεί να είναι η συμμετοχή σε αθλήματα, ώστε να βοηθήσει τα κορίτσια να χτίσουν την αυτοπεποίθηση και τις δεξιότητες που θα τους χρησιμεύσουν σε όλη τους τη ζωή. Ελπίζω ότι αυτό το βίντεο θα πυροδοτήσει μια συζήτηση και θα εμπνεύσει τα κορίτσια να συνεχίσουν να ασχολούνται με τον αθλητισμό», σημείωσε η Burstein. «Μου αρέσει και υποστηρίζω δυναμικά την εκστρατεία #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ, ενώ είμαι ενθουσιασμένη που θα συνεργαστώ με την Always προ των πυλών των Ολυμπιακών Αγώνων για να ρίξουμε φως σε αυτό το σημαντικό ζήτημα».

Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η διαρκής συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην αυτοπεποίθηση των κοριτσιών, σε οποιοδήποτε επίπεδο, και παρέχει πολύτιμες δεξιότητες που τους βοηθούν να τη διατηρήσουν ώστε να κάνουν οτιδήποτε θελήσουν στη μετέπειτα ζωή τους. Στην πραγματικότητα, μια πρόσφατη μελέτη του 2015 βασισμένη σε στοιχεία των καταναλωτών των ΗΠΑ, έδειξε ότι οι γυναίκες ηλικίας 18 έως 24 ετών έχουν διπλάσιες πιθανότητες να έχουν αυτοπεποίθηση αν αθλούνται τακτικά, σε σύγκριση με εκείνες που δεν αθλούνται καθόλου [i]. Επιπλέον, η πρόσφατη έρευνα της Always διαπίστωσε ότι τα κορίτσια ανέφεραν ότι τρία από τα σημαντικότερα οφέλη από τη συνέχιση αθλητικών δραστηριοτήτων είναι η αυξημένη αυτοπεποίθηση, η ομαδικότητα και οι ηγετικές ικανότητες. Ωστόσο, παρά τα γνωστά οφέλη, τα κορίτσια εξακολουθούν να αναφέρουν ότι δεν αισθάνονται ότι ανήκουν στον αθλητισμό. Επιπλέον, το 67 τοις εκατό των κοριτσιών αισθάνονται ότι η κοινωνία δεν τους ενθαρρύνει να αθλούνται.

«Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι μια περίοδος που - σε όλο τον κόσμο- η αθλητική συμμετοχή των γυναικών εξυψώνεται στα μάτια του κοινού και για το λόγο αυτό, δεν θα μπορούσαμε να σκεφτούμε μια καλύτερη στιγμή για να προωθηθεί ο κρίσιμος ρόλος που παίζει ο αθλητισμός στην οικοδόμηση της αυτοπεποίθησης των κοριτσιών», δήλωσε η Michele Baeten, Associate Director της Always στην Procter & Gamble. «Εμείς θα επιστρατεύσουμε και θα συσπειρώσουμε τους αθλητές των Ολυμπιακών Αγώνων, των Διεθνών και Εθνικών Ολυμπιακών Επιτροπών και άλλων οργανώσεων για να πυροδοτήσουμε μια αλλαγή και να εμπνεύσουμε έναν κόσμο στον οποίο κάθε κοπέλα θα αισθάνεται πραγματικά ότι μπορεί να αθλείται και θα Συνεχίσει να Παίζει #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ!»

Συνέχισε να παίζεις - always - σαν κορίτσι

Η Always σας προσκαλεί όλους να συμμετάσχετε ώστε να ξαναγράψουμε τους κανόνες και να κρατήσουμε τα κορίτσια στον αθλητισμό. Υποσχεθείτε ότι θα Συνεχίσετε να Παίζετε #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ και θα ενθαρρύνετε και άλλους να κάνουν το ίδιο. Ανεβάστε μια εικόνα, τραβήξτε ένα βίντεο ή κάνετε tweet χρησιμοποιώντας το #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ για να δείξετε την υποστήριξή σας και να εμπνεύσετε τα νεαρά κορίτσια παντού να Συνεχίσουν να Παίζουν.

Βασικά Συμπεράσματα της Έρευνας «Εφηβεία και Αυτοπεποίθηση Κύμα ΙV- Always»

  • Μέχρι την ηλικία των 17, στο τέλος της εφηβείας, περισσότερα από τα μισά κορίτσια (51%) θα εγκαταλείψουν τον αθλητισμό
  • 7 στα 10 κορίτσια που εγκαταλείπουν τον αθλητισμό κατά τη διάρκεια της εφηβείας αισθάνθηκαν ότι δεν ανήκουν στον χώρο του αθλητισμού
  • Μόνο το 1/3 των κοριτσιών αισθάνεται ότι η κοινωνία ενθαρρύνει τα κορίτσια να ασχοληθούν με τον αθλητισμό
  • Σύμφωνα με τις δηλώσεις των κοριτσιών, τρία από τα κυριότερα οφέλη για να συνεχίσουν να αθλούνται είναι η αυξημένη αυτοπεποίθηση (62%), η ομαδικότητα (64%) και οι ηγετικές ικανότητες (54%)

Σχετικά με την πρωτοβουλία Always #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ

Η δράση Always #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ ενισχύεται από εκατομμύρια κορίτσια σε όλο τον κόσμο που αλλάζουν την έννοια #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ ώστε να σημαίνει καταπληκτικά πράγματα. Η καμπάνια Always #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ που ξεκίνησε τον Ιούνιο 2014 εμπνεύστηκε από το γεγονός ότι η έναρξη της εφηβείας και η πρώτη περίοδος συνδέονται με το χαμηλότερο επίπεδο στην αυτοπεποίθηση των κοριτσιών και ότι κάποιες αρνητικές φράσεις μπορεί να οδηγήσουν σε κατακόρυφη πτώση της αυτοπεποίθησης. Κατέδειξε τη βαθιά επίδραση που μπορεί να έχει η φράση «σαν κορίτσι» στην αυτοπεποίθηση των κοριτσιών και ενέπνευσε μία δράση. Η καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει να αλλάζει τη δημόσια αντίληψη: μετά την παρακολούθηση του βίντεο #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ, οι περισσότεροι άνθρωποι (76% των γυναικών ηλικίας 16-24 ετών και 59% των ανδρών) δήλωσαν ότι το βίντεο άλλαξε την αντίληψή τους για την φράση «σαν κορίτσι»,”*** σύμφωνα με την Έρευνα Εφηβεία και Αυτοπεποίθηση Κύμα ΙΙ – Always. Αλλά η καμπάνια δεν σταμάτησε εδώ.

Το 2015, η νέα έρευνα της Always αποκάλυψε ότι το 72% των κοριτσιών αισθάνονται ότι η κοινωνία τα περιορίζει υποδεικνύοντας τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν ή να είναι. Και περισσότερα από τα μισά κορίτσια φάνηκε ότι αισθάνονται ότι τα κοινωνικά στερεότυπα θα είναι τα ίδια ή χειρότερα σε δέκα χρόνια από τώρα, γεγονός που παρουσιάζει την έλλειψη ελπίδας. Η Always δεν μπορεί να δεχτεί το γεγονός αυτό και ξεκίνησε την καμπάνια Ασταμάτητη #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ για να ενδυναμώσει τα κορίτσια στο να δείξουν σε όλον τον κόσμο ότι μπορούν ή είναι τα πάντα! Για περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.epithimies.gr/ετικέτα/σανκοριτσι

ΕΝΟΤΗΤΕΣ Procter & GambleALWAYS
Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
“Υγεία πάνω απ’ όλα”: υπέρταση στις γυναίκες, κατάψυξη ωαρίων και δυσορθογραφία09:44Μίμης Φωτόπουλος: Σαν σήμερα γεννήθηκε ο σπουδαίος ηθοποιός09:30Θεσσαλονίκη: Νεκρός οδηγός σε τροχαίο09:17Πάσχα - Σκρέκας: Αρνί έως 10 ευρώ το κιλό στα σούπερ μάρκετ09:04Ιράκ: Έκρηξη σε στρατιωτική βάση (βίντεο)08:51ΥΠΕΞ Ιράν για Ισραήλ: Δεν γίνεται επίθεση με παιδικά παιχνίδια08:37Κακοκαιρία: Νέο έκτακτο δελτίο ΕΜΥ για ισχυρές βροχές και χαλάζι08:24Δώρο Πάσχα: Πότε καταβάλλεται, πώς υπολογίζεται08:10Κακοκαιρία: Πλημμύρισαν δρόμοι σε Πήλιο και Καρδίτσα - Σε ποιες περιοχές χιόνισε (βίντεο)07:57Μετρό: Κλειστός σταθμός το Σαββατοκύριακο07:44“I LOVE Σου Κου”: Οι καλεσμένοι και οι αποκλειστικές συνεντεύξεις του Σαββατοκύριακου07:30Εορτολόγιο - 20 Απριλίου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα07:17Γιατί ανησυχεί τις αγορές η ένταση στη Μέση Ανατολή07:03Ολυμπιακή Φλόγα: Κλειστοί δρόμοι το Σάββατο για την λαμπαδηδρομία06:50Amber Alert για εξαφάνιση 17χρονου - Φόβοι για την ζωή του06:3621η Απριλίου 1967: η ημέρα που η Ελλάδα “μπήκε στον γύψο”06:30Αναβάθμιση S&P - Χατζηδάκης: Οι προσπάθειες της Ελλάδας πιάνουν τόπο06:23Κακοκαιρία - Σάββατο: Ισχυρές καταιγίδες, χιόνια και δυνατοί άνεμοι06:09Ιταλία: Εστιατόριο κερνάει μπουκάλι κρασί σε πελάτες...χωρίς κινητό!23:59Παγωτό με γεύση...G723:47
00:00:21"ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ": Το τρέιλερ της ταινίας22-03-2019 07:44 
00:21:33 
Η Νάταλι Θάνου στο "The 2Night Show"22-03-2019 06:54
00:07:56 
Ο Γ. Μαυρίδης ζητά τη γνώμη του κοινού για να κατέβει υποψήφιος22-03-2019 10:45
00:42:23 
Ο Σάκης Κεχαγιόγλου στο "The 2Night Show"22-03-2019 06:51
00:17:11 
Ο Δημ. Μακρυνιώτης ετοιμάζει τα πιο νόστιμα αφράτα εκλέρ22-03-2019 12:34
00:24:45 
Ο Μιχ. Ιατρόπουλος στο "The 2Night Show"22-03-2019 06:51
00:17:02 
Μακαρόνια στο φούρνο με μανιτάρια από τον Βασ. Καλλίδη22-03-2019 12:05
00:01:29 
Η Met Opera παρουσιάζει την επική «Βαλκυρία» του Βάγκνερ 21-03-2019 20:47
00:08:07 
Ο Γιώργος Μαργαρίτης στο Πρωινό22-03-2019 11:04
00:10:56 
Νηστίσιμη τούρτα με σοκολάτα και ταχίνι από τον Δημήτρη Μακρυνιώτη20-03-2019 12:56
00:11:33 
Η Νατάσα Μποφίλιου αποκαλύπτεται στο “Πρωινό”20-03-2019 12:25
00:12:15 
Κάρρυ λαχανικών με μπασμάτι από τον Βασίλη Καλλίδη20-03-2019 11:54
00:08:22 
Η Λάουρα Νάργες, ο Μιχάλης Μουρούτσος και η αιτία του χωρισμού20-03-2019 11:18
00:02:12 
“Άναψε φωτιές” η Κόνυ Μεταξά με την φωτογράφιση της20-03-2019 11:12
00:04:40 
Ο Τόλης Βοσκόπουλος τραγουδάει μαζί με την κόρη του επί σκηνής και...“λιώνει”!19-03-2019 11:38
00:09:57 
Γιώργος Αγγελόπουλος: Είμαι αυτοδίδακτος ακόμα και στα... κορίτσια!19-03-2019 11:44
00:00:31 
Η Μπάρμπαρα Πάλβιν είναι ο νέος Άγγελος της Victoria’s Secret18-03-2019 12:13
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο