ΗΠΑ
Δημοσίευση: 24 Ιουλίου 2014 18:27Το… «bikini baby» των social media
Η αμερικανίδα Αλεξάντρια Μόργκαν αναδείχτηκε μέσα από τα social media, ποστάροντας, σχεδόν, καθημερινά στο Instagram μια φωτογραφία της με βαθύ ντεκολτέ.
Το… φιλοθεάμον κοινό της Μόργκαν, που αριθμεί πλέον τις 84.000 σε Instagram, Vine και Twitter, έφερε και την πολυπόθητη επιτυχία, την οποία επιθυμούσε διακαώς η "bikini baby" δημοσιοποιώντας τα… προσόντα της.
Η εταιρεία Tom Tom έκλεισε συμβόλαιο με την Αλεξάντρια Μόργκαν για διαφημιστικό κλιπάκι, στο οποίο παρουσιάζει ένα ρολόι για καρδιακούς παλμούς.