F1: Θρίαμβος για τον Τζόρτζ Ράσελ στο 18ο Grand Prix στη Σιγκαπούρη που μεταδόθηκε ζωντανά και αποκλειστικά σε ANT1 και ΑΝΤ1+
Το 18ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 5 Οκτωβρίου στη Σιγκαπούρη και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά σε ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+, είχε νικητή τον κυρίαρχο Τζόρτζ Ράσελ, ενώ τη 2η θέση κατέκτησε ο Μαξ Φερστάπεν και την 3η θέση ο Λάντο Νόρις.
Η εκπομπή «FORMULA 1 SHOW» μετέφερε τον παλμό από την καρδιά της δράσης, προσφέροντας πλούσιο ρεπορτάζ και αποκλειστικό περιεχόμενο. Μεταξύ άλλων, παρακολουθήσαμε μία αποκλειστική συνέντευξη της Ιταλίδας παρουσιάστριας και οδηγού αγώνων Christine GZ.
Ο Λωρέντ Μεκίς μίλησε στην κάμερα του ΑΝΤ1 για την αλλαγή στρατηγικής της RBR ενώ ο Λιούις Χάμιλτον μοιράστηκε τη θλίψη του για την απώλεια του αγαπημένου του σκύλου.
Στην εκπομπή είδαμε και τη Ρίτσα Μπιζόγλη, να μιλά για τη Formula 1. Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια ειδήσεων του ΑΝΤ1, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στη «γενιά των σπουδαίων» της McLaren, δηλώνοντας φανατική θαυμάστρια του Αλέν Προστ, καθώς από μικρή ηλικία παρακολουθούσε αγώνες F1.
Η εκπομπή ολοκληρώθηκε με τις δηλώσεις των Zak Brown και Andrea Stella, οι οποίοι εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών από τη McLaren.
ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 18ο GRAND PRIX ΣΤΗ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Ο Βρετανός Τζόρτζ Ράσελ έγραψε ιστορία στη Μαρίνα Μπέι, κατακτώντας μία εντυπωσιακή πρώτη νίκη στο Grand Prix της Σιγκαπούρης. Την ίδια στιγμή, η βρετανική ομάδα της McLaren έγινε η πρώτη που εξασφαλίζει το πρωτάθλημα κατασκευαστών στη Μαρίνα Μπέι, σε μια χρονιά-ορόσημο, καθώς η Σιγκαπούρη γιορτάζει 60 χρόνια ανεξαρτησίας από τότε που έπαψε να είναι βρετανική αποικία.
Ο Ράσελ, με τη Mercedes, μετέτρεψε τη χθεσινή pole position σε μία άνετη νίκη, χωρίς να απειληθεί ουσιαστικά σε κανένα σημείο του αγώνα. Μόνο κατά τη διάρκεια των πιτ στοπ παραχώρησε προσωρινά την πρωτοπορία που είχε εξασφαλίσει από την πρώτη στροφή. Αυτή είναι η 5η νίκη του Άγγλου στην καριέρα του, η 2η φετινή, και τον καθιστά 8ο οδηγό που κερδίζει στη Μαρίνα Μπέι, όπου έχουν διεξαχθεί συνολικά 16 Grand Prix. Ήταν επίσης, η 6η νίκη της Mercedes στη Σιγκαπούρη και η 131η συνολικά στην ιστορία της ομάδας.
Η McLaren, χάρη στην 3η θέση του Λάντο Νόρις και την 4η του Όσκαρ Πιάστρι, συγκέντρωσε 27 βαθμούς και εξασφάλισε τη διατήρηση του τίτλου των κατασκευαστών για 2η συνεχόμενη χρονιά. Πρόκειται για το δέκατο πρωτάθλημα στην ιστορία της. Η τελευταία φορά που η McLaren είχε πετύχει συνεχόμενους τίτλους (τέσσερις συνολικά) ήταν την περίοδο 1988–1991. Πλέον, βρίσκεται μόνη στη δεύτερη θέση αυτής της λίστας, πίσω από τη Ferrari (16 τίτλοι), ενώ η Williams ακολουθεί με 9 τίτλους.
Στην εκκίνηση, οι δύο οδηγοί της McLaren είχαν επαφή μεταξύ τους, γεγονός που προκάλεσε ένταση. Ο Νόρις, που είχε καλύτερη εκκίνηση, προσπάθησε να χωθεί ανάμεσα, χτυπώντας πρώτα τον Φερστάπεν και έπειτα τον Πιάστρι — ευτυχώς χωρίς να καταστραφεί ο αγώνας κανενός. Ο Μαξ Φερστάπεν, με υπερπροσπάθεια, κατάφερε να κρατήσει πίσω του τη McLaren του Νόρις. Ο Ολλανδός πρωταθλητής εξακολουθεί να μην έχει κερδίσει ποτέ στο Grand Prix Σιγκαπούρης και ήταν η τρίτη φορά που τερμάτισε δεύτερος, ενώ η τέταρτη που ανέβηκε στο βάθρο.
Ο αγώνας δεν είχε πολλές μάχες για θέση, καθώς οι οδηγοί προσπαθούσαν να διαχειριστούν τα ελαστικά για να κάνουν μόνο ένα πιτ στοπ, αλλά και να αντιμετωπίσουν την κόπωση λόγω ζέστης και υγρασίας. Οι επιλογές εκκίνησης ήταν η μέση και η μαλακή γόμα. Οι περισσότεροι (14 οδηγοί) επέλεξαν τη μέση, ενώ οι Φερστάπεν, Τσουνόντα, Στρολ, Αλόνσο, Κολαπίντο και Χατζάρ ξεκίνησαν με τη μαλακή (C5).
Η χρήση της σκληρής γόμας αποφεύχθηκε στην αρχή, καθώς η πίστα παρέμενε ελαφρώς νωπή μετά τη βροχή που είχε πέσει αργά το απόγευμα. Τρεις οδηγοί —ο Χάμιλτον, ο Γκασλί και ο Χούλκενμπεργκ— πραγματοποίησαν δύο πιτ στοπ. Ο Λιούις Χάμιλτον αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα της Ferrari προς το τέλος, ενώ διεκδικούσε την πέμπτη θέση από τον Αντονέλι. Έκοψε ταχύτητα, τον πέρασε ο Λεκλέρκ, και στον τελευταίο γύρο, προσπαθώντας να κρατηθεί μπροστά από τον Αλόνσο, βγήκε εκτός πίστας. Οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή πέντε δευτερολέπτων, που τον έριξε τελικά στην όγδοη θέση.
Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ο νικητής Τζόρτζ Ράσελ δήλωσε: «Αισθάνομαι καταπληκτικά, ειδικά μετά από αυτό που συνέβη πριν από μερικά χρόνια. Τότε ήταν μια χαμένη ευκαιρία, αλλά σήμερα πήραμε την εκδίκηση μας με το παραπάνω. Είμαι τόσο ευγνώμων στην ομάδα. Ένας αγώνας διάρκειας μίας ώρας και 45 λεπτών εδώ στη Σιγκαπούρη, με αυτή τη ζέστη και την υγρασία, δεν είναι ποτέ απλός. Χάρη στην εμπειρία μου πλέον, ξέρω πώς να μεγιστοποιώ κάθε κατάσταση. Πριν από μερικά χρόνια ίσως οδηγούσα πιο αγχωμένος, ίσως πίεζα υπερβολικά όταν δεν έπρεπε. Τώρα νιώθω πολύ πιο ήρεμος και σίγουρος.»
Δείτε τις δηλώσεις των Ράσελ, Φερστάπεν και Νόρις, μετά το τέλος του αγώνα:
Παράλληλα, μέσα από την ιστοσελίδα antenna.gr/f1 οι φίλοι της Formula 1 μπορούν να ακούσουν το podcast «Καρό Σημαία» με τον Κώστα Ψάρρα και τον Πάνο Σεϊτανίδη, να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους για να διεκδικήσουν πλούσια δώρα στο «Formula 1 Trivia» και, φυσικά, να ενημερώνονται καθημερινά για όλα τα νέα της Formula 1, με ειδήσεις, βίντεο και έγκυρη αρθρογραφία.
Εισαγγελία Λάρισας: Πράσινο φως σε όλα τα θύματα του δυστυχήματος στα Τέμπη
Ισχυρούς κλυδωνισμούς στον ΣΥΡΙΖΑ προκαλεί η παραίτηση Τσίπρα
Αττική: Άνδρας οπλοφορούσε σε νυχτερινό κέντρο