“Λευκό Βέλος”: Ακινητοποιήθηκε ο συρμός, εγκλωβίστηκαν για ώρες οι επιβάτες (εικόνες)
Απίστευτη ταλαιπωρία υπέστησαν οι επιβάτες του “Λευκού Βέλους” της νέας και γρήγορης αμαξοστοιχίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ξεκίνησε χθες στις 5:20 από την Αθήνα με προορισμό τη Λάρισα.
Από τις 6 το απόγευμα το τρένο σταμάτησε στο ύψος του σταθμού της Δεκέλειας, λίγο έξω από την Αθήνα με συνέπεια εκατοντάδες επιβάτες να παραμείνουν στην αμαξοστοιχία μέσα σε αφόρητη με τον κλιματισμό να μην λειτουργεί.
Η εταιρία έδωσε εντολή να αναχωρήσει δεύτερο τρένο για να πάρει τους επιβάτες του «Λευκού Βέλου»ς και να συνεχίσουν προς τη Θεσσαλονίκη.
Το τρένο 62 αναχώρησε αλλά λίγο πριν το ΣΚΑ (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών) υπήρξε απώλεια ηλεκτροκίνησης σε μεγάλο τμήμα του δικτύου και συγκεκριμένα από το ΣΚΑ έως την Αθήνα και λίγο πιο πάνω.
Αποτέλεσμα ήταν οι μεγάλες καθυστερήσεις στο σύνολο του δικτύου, ενώ προβλήματα παρουσιάστηκαν και στον Προαστιακό, τα οποία αποκαταστάθηκαν γύρω στις 22.10 καθώς τότε αποκαταστάθηκε η ηλεκτροκίνηση.
Ωστόσο, η εταιρία σε ανακοίνωσή της αναφέρει μεταξύ άλλων ότι οι περισσότεροι επιβάτες μεταφέρθηκαν στον τελικό προορισμό τους με λεωφορεία και ότι όλοι αποζημιώθηκαν για τα χρήματα του εισιτηρίου που είχαν αγοράσει.
Η Hellenic Train ζητά "ειλικρινή συγνώμη από τους επιβάτες γι' αυτό το ατυχές γεγονός, αν και η εταιρεία δεν ευθύνεται για την αξιοπιστία των υποδομών", όπως αναφέρει.
Η ανακοίνωση της Hellenic Train
«Σήμερα το απόγευμα μια διακοπή ρεύματος στις υποδομές είχε ως αποτέλεσμα σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία των τρένων που κινούνταν από τον Σταθμό Λαρίσης προς Θεσσαλονίκη και Χαλκίδα. Τα τρένα ακινητοποιήθηκαν στη γραμμή και πραγματοποιήθηκε μεγάλη επιχείρηση για την επαναφορά των επιβατών στους Σταθμούς. Οι περισσότεροι επιβάτες έχουν μεταφερθεί στον τελικό προορισμό τους με λεωφορεία, ενώ μέσα στην επομένη ώρα θα έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά του συνόλου των επιβατών στους προορισμούς τους. Όλοι έχουν αποζημιωθεί για τα χρήματα του εισιτηρίου που είχαν αγοράσει. Η κυκλοφορία σταδιακά θα ομαλοποιηθεί καθώς η ηλεκτροδότηση στο δίκτυο δεν έχει ακόμη αποκατασταθεί. Η Hellenic Train ζητά μία ειλικρινής συγνώμη από τους επιβάτες για αυτό το ατυχές γεγονός, αν και η εταιρεία δεν ευθύνεται για την αξιοπιστία των υποδομών».
Σε δήλωση του Νίκου Παππά, τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, αναφέρεται πως «Στην Ελλάδα των κυρίων Μητσοτάκη και Καραμανλή τελικά δεν υπάρχει αδιανόητο. Η χώρα εχτές κατέστη μια χώρα χωρίς σιδηρόδρομο. Τα δρομολόγια κατέρρευσαν και επιβάτες της κεντρικής γραμμής Αθήνα - Θεσσαλονίκη περίμεναν για ώρες στα χωράφια. Ο κ. Καραμανλής να ζητήσει συγγνώμη πριν παραιτηθεί. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/Hellenic Train να εξηγήσει τι συνέβη και ποια ακριβώς είναι τα προβλήματα του δικτύου, τα οποία επικαλείται. Οι επιβάτες να αποζημιωθούν στο ακέραιο και όχι με ρυθμούς αποζημιώσεων Αττικής Οδού. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων να εξαντλήσει τα όρια των αρμοδιοτήτων και της αυστηρότητάς της. Οι πολίτες αξιώνουν εξηγήσεις και σεβασμό. Δεν αξίζει στη χώρα η εικόνα της κατάρρευσης. Δεν αξίζει στη χώρα η εικόνα που της δημιουργούν οι Μητσοτάκης και Καραμανλής. Η αυριανή προοδευτική κυβέρνηση θα ξεκινήσει μια τιτάνια προσπάθεια ανάταξης του σιδηροδρόμου».
Σε δήλωση του εκπροσώπου Τύπου ΜέΡΑ25, Μιχάλη Κριθαρίδη, αναφέρεται «Οι κακοδαιμονίες του πολυδιαφημισμένου «Ασημένιου Βέλους» που ξεκίνησαν με βλάβες, τεχνικά προβλήματα και καθυστερήσεις, κορυφώθηκαν χθες σ' ένα κρεσέντο βλαβών και αστοχιών υλικού που άφησε για ώρες τη χώρα χωρίς σιδηροδρομική κάλυψη, επιβεβαιώνοντας τον αποικιακό χαρακτήρα των μνημονιακών ιδιωτικοποιήσεων, του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας και των φερόμενων ως "επενδύσεων". Βέβαια η συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάγεται καν στις ιδιωτικοποιήσεις "κλασικού τύπου" που πραγματοποιούνται ακόμα και υπό το πρίσμα του νεοφιλελευθερισμού, μιας και πρόκειται κατ’ ουσίαν για μια τροϊκανική τυραννία με την επιβολή όχι μόνο της ιδιωτικοποίησης, αλλά της πώλησης των ελληνικών σιδηροδρόμων σε μια πτωχευμένη ουσιαστικά ιταλική εταιρεία. Ένα «ευεργέτημα» της προηγούμενης Κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ στο πλαίσιο του 3ου της μνημονίου, το οποίο δεν έχει καμία διάθεση να ανατρέψει και η σημερινή Μητσοτάκης Α.Ε.. Τους πήρε τόσα χρόνια για να φέρουν τρένα 30ετίας, με εγνωσμένα προβλήματα και βλάβες σε όποιες χώρες έχουν κυκλοφορήσει και αποσύρθηκαν και εδώ πανηγύριζαν κιόλας γι’ αυτά τα φοβερά και τρομερά «επιτεύγματα» των ιδιωτικοποιήσεων τους, που από τα πρώτα ήδη δρομολόγια έδειξαν το εύρος της «επιτυχίας» αυτής! Το ΜέΡΑ25 έχει επισημάνει αρκετές φορές και έχει ζητήσει εξηγήσεις με σχετικές Ερωτήσεις στη Βουλή, για την κατάσταση που επικρατεί στον ελληνικό σιδηρόδρομο, τον δήθεν εκσυγχρονισμό του και τα "Ασημένια Βέλη" τους».
Κεραμέως: 12 Σεπτεμβρίου ανοίγουν τα σχολεία, με υγιή ισορροπία εκπαιδευτικών