LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΚοινωνίαΔημοσίευση: 02 Μαρτίου 2021 16:23

Συνάντηση Κεραμέως - εκπαιδευτικών για τον κορονοϊό και την αξιολόγηση

Με τα Διοικητικά Συμβούλια της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ συναντήθηκε η Υπουργός Παιδείας.

σχολική αίθουσα - αφιέρωμα

Με τα Διοικητικά Συμβούλια της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) και της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) συναντήθηκε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, η αρμόδια Υφυπουργός Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, κα Ζέττα Μακρή, και η Γενική Γραμματέας, κα Σίσσυ Γκίκα. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας «κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε επισκόπηση της λειτουργίας των σχολείων εν μέσω πανδημίας, καθώς και πρωτοβουλιών που έχουν αναληφθεί για την περαιτέρω θωράκιση της εκπαιδευτικής κοινότητας, όπως η δημιουργία ειδικής πλατφόρμας για δωρεάν και συνεχείς ελέγχους για COVID-19 σε 386 σημεία στη χώρα, η σταδιακή ένταξη των εκπαιδευτικών στις τάξεις εμβολιασμού με πρώτους τους υπηρετούντες σε σχολεία ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, οι αυξημένοι δειγματοληπτικοί έλεγχοι σε σχολεία (με ποσοστό θετικότητας το μήνα Φεβρουάριο 0,49%). Επισημάνθηκε η προσπάθεια εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου για την ταχύτερη δυνατή επαναλειτουργία δια ζώσης και των υπολοίπων σχολείων που βρίσκονται σε αναστολή. 

Παρουσιάστηκαν, επίσης, εκ μέρους της ηγεσίας του Υπουργείου, ενέργειες που έχουν ήδη υλοποιηθεί προς όφελος των εκπαιδευτικών, όπως οι πρώτοι μόνιμοι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ στην ιστορία της χώρας στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση (4.500 μόνιμοι διορισμοί) και οι πρώτοι μόνιμοι διορισμοί στη γενική εκπαίδευση μετά από πάνω από 10 χρόνια (10.500 μόνιμοι διορισμοί), οι φετινές προσλήψεις και διορισμοί που ξεπέρασαν τις 50.000  – περισσότεροι από κάθε προηγούμενη χρονιά, οι προσλήψεις αναπληρωτών νωρίτερα από όλα τα προηγούμενα χρόνια, η ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας και οι επιπλέον ενέργειες προς περαιτέρω ψηφιοποίηση της διαδικασίας πάντοτε προς διευκόλυνση των εκπαιδευτικών, οι σημαντικά αυξημένες προσλήψεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών (2395 σε σχέση με 1658 το 2018-2019) για στήριξη ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας, η πρόταση ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων στο Ταμείο Ανάκαμψης για τη στήριξη της παιδείας, οι δράσεις επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου συζήτησε με τις αντιπροσωπείες της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ και ως προς την εξέλιξη της διαδικασίας αξιολόγησης των εκπαιδευτικών μονάδων, όπως αυτή προβλέπεται στον ψηφισθέντα νόμο 4692/2020 για την Αναβάθμιση του Σχολείου. Η Υπουργός επανέλαβε τη βούληση για διάλογο, παρά την επιθετική στάση που επέλεξαν τα συνδικαλιστικά σωματεία μέσω της αποστολής εξωδίκων, αλλά και για την εφαρμογή του νόμου που προβλέπει την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, την οποία χαρακτήρισε «αυτονόητο εργαλείο για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, προς όφελος των παιδιών μας, όπως συμβαίνει σε όλες σχεδόν τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης». Παράλληλα, η κα Κεραμέως υπενθύμισε, μεταξύ άλλων, ότι η ίδια η ΟΛΜΕ, με ψήφισμά της του 1997, έχει ταχθεί υπέρ της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, χαρακτηρίζοντάς το μάλιστα ως «μία συλλογική και προσωπική προσπάθεια για να απελευθερωθούν οι δημιουργικές δυνάμεις του κλάδου μας» και στηλιτεύοντας ήδη από τότε συγκεκριμένα στάδια της διαδικασίας, όπως ο προγραμματισμός του σχολικού έργου από τον Σύλλογο Διδασκόντων, διορθωτικές κινήσεις και απολογισμός εν συνεχεία.

Η κα Κεραμέως κάλεσε τους συνδικαλιστικούς φορείς να αναγνωρίσουν εκ νέου τα οφέλη, στηρίζοντας έμπρακτα τη διαδικασία της αξιολόγησης σχολικής μονάδας που στοχεύει στην ουσιαστική αναβάθμιση του σχολείου, του έργου, αλλά και του ρόλου των εκπαιδευτικών μας. Η Υπουργός δήλωσε: «Σκοπός των μεταρρυθμίσεών μας είναι η συνολική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και της καθημερινότητας όλων των μελών της εκπαιδευτικής μας κοινότητας. Με στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες, δρομολογούμε μεταρρυθμίσεις που ενισχύουν τους εκπαιδευτικούς μας και την εκπαιδευτική διαδικασία, όπως μόνιμοι διορισμοί, που διευκολύνουν τον προγραμματισμό των εκπαιδευτικών, όπως οι έγκαιρες προσλήψεις, η ψηφιοποίηση της διαδικασίας ανάληψης υπηρεσίας, που βελτιώνουν το εκπαιδευτικό έργο προς όφελος όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας, όπως η αξιολόγηση σχολικής μονάδας, και συγκεκριμένα την παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία, τη διοικητική λειτουργία και τη λειτουργία της σχολικής μονάδας ως κοινότητας μάθησης, που προωθεί την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.»»

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Αττική: Διέλευση μαχητικών αεροσκαφών11:39Υπό έλεγχο η φωτιά στον Αρχάγγελο Λακωνίας11:25Χανιά – εργατικό ατύχημα: Οικοδόμος έπεσε από ύψος 7 μέτρων11:10Φωτιά στην Λακωνία: Μήνυμα εκκένωσης από το 11210:55Θεσσαλονίκη: 15χρονοι επιτέθηκαν και αποπειράθηκαν να ληστέψουν συνομήλικο τους10:42Κηφισός: Μποτιλιάρισμα 13 χιλιομέτρων μετά από τροχαίο10:28Θεσσαλονίκη: Αμάξια λαμπάδιασαν …μέσα σε πιλοτή10:15Φωτιά στην Ιεράπετρα – τελευταία εξέλιξη: Ενισχύθηκαν οι δυνάμεις που επιχειρούν10:01Φωτιά στην Χαλκιδική: Συνεχίζεται η μάχη με τις φλόγες στην Βουρβουρού09:48Μαρινάκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Η Κυβέρνηση έχει το πολιτικό θάρρος να παραδεχτεί ότι απέτυχε09:34Σπάτα: Μετέφεραν ναρκωτικά μέσω…δερμάτων βοειδών (εικόνες)09:20Φορολογικές δηλώσεις: Πότε λήγει η προθεσμία για την υποβολή τους09:05Νετανιάχου: Ορκίστηκε να εξαλείψει τη Χαμάς08:51Θεσσαλονίκη: Φωτιά ξέσπασε σε μονοκατοικία08:35Καλιφόρνια: Έκρηξη σε αποθήκη πυροτεχνημάτων08:17Επίδομα ενοικίου: Οι κυρώσεις για όσους υποβάλλουν ανακριβή στοιχεία08:03Γαλλικό Ελεγκτικό Συνέδριο: Σε κατάσταση δημοσιονομικού εκτροχιασμού η χώρα07:49Τζιμ Μόρισον: Ο ποιητής που “σημάδεψε” τη ροκ07:34Γαλλία: Συνελήφθη 18χρονος που συνδέεται με μισογυνιστικό κίνημα επειδή σχεδίαζε επίθεση σε γυναίκες07:20Φωτιά στην Ιεράπετρα: Κραυγή αγωνίας από τον δήμαρχο – Ανεξέλεγκτη η κατάσταση07:05
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο