Βρυξέλλες
Δημοσίευση: 29 Μαΐου 2014 15:41Η Ευρωπαϊκή Ένωση αλλάζει το Chanel No5
Σύμφωνα με υποδείξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η μυστική συνταγή του διασημότερου αρώματος στον κόσμο, του Chanel No 5, πρέπει να αλλάξει.
Οι νέοι κανονισμοί ορίζουν ότι θα πρέπει αυτό και μια σειρά άλλων αρωμάτων ,να αφαιρεσούν από τη σύνθεσή τους όσα υλικά προκαλούν αλλεργίες.
Το Chanel No 5 τα τελευταία 93 χρόνια, που κυκλοφορεί στην αγορά, είναι πρώτο παγκοσμίως σε πωλήσεις. Το μπουκάλι συνδυάζει τριαντάφυλλο, γιασεμί, βανίλια και σανταλόξυλο, και υπολογίζεται ότι πουλιέται ένα κάθε 30 δευτερόλεπτα.
Έχει ειπωθεί ότι όταν η Coco Chanel ψεκάστηκε σε ένα δημοφιλές εστιατόριο του Παρισίου, το 1921, όλες οι γυναίκες σταμάτησαν, για να την ρωτήσουν τι ήταν αυτό που μύριζαν.
Οι πωλήσεις του Νο 5 έφτασαν στο ζενίθ τους το 1950, όταν η Μέριλιν Μονρόε κατά τη διάρκεια συνέντευξής της ρωτήθηκε τι φοράει όταν κοιμάται και απάντησε «πέντε σταγόνες Chanel No 5».
Το άρωμα δεν χρειάστηκε ιδιαίτερα κραυγαλέες διαφημίσεις. Οι διάσημοι που πήραν μέρος στις καμπάνιες του ήταν η Κατρίν Ντενέβ, η Νικόλ Κίντμαν, η Όντρεϊ Τοτού και ο Μπραντ Πιτ, ο μόνος άνδρας. Στην τελευταία καμπάνια συμμετέχει η Ζιζέλ.
Όλα αυτά βέβαια δε συγκινούν την Ευρωπαϊκή Ένωση, με τους κανόνες της οποίας θα πρέπει να συμμορφωθεί η γαλλική εταιρεία.
«Η προσαρμογή είναι μια πρόκληση αλλά αυτό ακριβώς είναι το ταλέντο μας, η «μύτη» μας που θα πρέπει να διατηρήσει τις ιδιότητες και το άρωμά του αλλάζοντας την ταυτότητά του, λαμβάνοντας όμως υπόψη τους νέους ρυθμιστικούς περιορισμούς», δήλωσε εκπρόσωπος της Chanel.
Οι νέοι κανονισμοί ορίζουν ότι τα νέα προϊόντα θα πρέπει να περιλαμβάνουν προειδοποιήσεις για τις αλλεργίες ,με τον ίδιο τρόπο όπως και τα φάρμακα, πράγμα που μπορεί να σημαίνει και αύξηση στην τιμή τους.