Συνέδριο για την “Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη”
Για έκτη συνεχή χρονιά, η Boussias Communications και το Marketing Week διοργανώνουν το συνέδριο «Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη», την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza.
Το συνέδριο έχει καθιερωθεί ως ένα ετήσιο πανόραμα δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, που σχεδιάζονται και υλοποιούνται από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Στα πέντε προηγούμενα χρόνια έχουν παρουσιαστεί στο συνέδριο συνολικά 197 δράσεις.
Φέτος, στη σκηνή του Αμφιθεάτρου Maroussi Plaza θα βρεθούν στελέχη από 38 εταιρείες και οργανισμούς για να μοιραστούν με το κοινό τις δράσεις ΕΚΕ που πραγματοποίησαν κατά το τελευταίο 12μηνο. Αναλυτικά, συμμετέχουν οι εξής εταιρείες και οργανισμοί: Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, Aenorasis, AXA Ασφαλιστική, Barilla, Coca Cola 3Ε, Energean Oil & Gas, Ethelon, Global Sustain, Interamerican, Intersport, Intrasoft, Κosmocar, LG Electronics, Mellon, Metro, Μicrosoft, NJV Athens Plaza Hotel, Novartis, Playmobil, PwC, Quest Συμμετοχών, ReGeneration, Stoiximan, Uni-Pharma, Vodafone, WIND, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, ΑΒ Βασιλόπουλος, Αθηναϊκή Ζυθοποιία , Δέλτα, Εθνική Ασφαλιστική, ΕΡΤ, Ευρωκλινική, Ίδρυμα Μποδοσάκη, Νέα Οδός - Κεντρική Οδός, Οικογένεια Χριστοδούλου, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας και Παπαστράτος.
Οι δράσεις ΕΚΕ που παρουσιάζονται στο συνέδριο πραγματοποιούνται με τη συνεργασία MKO, συλλόγων ή τοπικών φορέων και έχουν ως στόχο τη στήριξη ευπαθών ομάδων, την προστασία του περιβάλλοντος, τη φροντίδα των ζώων κλπ.
Για πρώτη φορά η «Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη» φιλοξενεί φέτος και έναν διεθνή ομιλητή: τον Thomas Kolster, marketer, πρωτοπόρο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, συγγραφέα και εμπνευστή του όρου Goodvertising (συνδυασμού των λέξεων “Good” και “Advertising”). Aποστολή του T.Kolster είναι η σωστή καθοδήγηση των εταιρειών, ώστε να αγκαλιάσουν στρατηγικές που προωθούν την αειφορία και την κοινωνική ευθύνη, ενισχύοντας ταυτόχρονα και την κερδοφορία.
Επίσης, στο συνέδριο θα ακουστεί για πρώτη φορά και η «φωνή» της ωφελούμενης πλευράς, μέσω ενός πάνελ στο οποίο θα πάρουν μέρος στελέχη ελληνικών ΜΚΟ.
Το συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη marketing, δημοσίων σχέσεων, καθώς και σε στελέχη ΜΚΟ.
Για περισσότερες πληροφορίες και αγορά εισιτηρίων επισκεφθείτε την ιστοσελίδα http://www.csrconference.gr/