Η ανακοίνωση της Tripsta για Airtickets και Travelplanet24
Με ανακοίνωσή της, η Tripsta eπιβεβαιώνει το «λουκέτο» στα online πρακτορεία έκδοσης αεροπορικών εισιτηρίων με τις επωνυμίες «Airtickets» και «Travelplanet24» τα οποία διαχειρίζεται, υποστηρίζοντας πάντως ότι είναι προσωρινό και οφείλεται σε ασφυκτικό πρόβλημα ρευστότητας της εταιρείας, η οποία μέσω των δύο πρακτορείων εξέδιδε το 40% των αεροπορικών εισιτηρίων στην Ελλάδα και αποτελούσε τον μεγαλύτερο online πράκτορα αεροπορικών εισιτηρίων στην ΝΑ Ευρώπη κι έναν απο τους 5 μεγαλύτερους στην Ευρώπη.
Ο Όμιλος Tripsta κάνει λόγο για άδικη συμπεριφορά πολυεθνικών εταιρειών κράτησης και διαχείρισης αεροπορικών εισιτηρίων, εννοώντας ότι μεθόδευσαν την πρόκληση «οικονομικής ασφυξίας» της εταιρείας, οδηγώντας την έτσι να «κατεβάσει ρολά», μέχρι να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.
Η Tripta αναφέρει ότι έχει τακτοποιήσει όλες τις υποχρεώσεις της τόσο προς το προσωπικό της, καθώς και προς το Δημόσιο (Εφορία, Ταμεία) και υποστηρίζει ότι όλοι όσοι έχουν εκδώσει τα αεροπορικά τους εισιτήρια μέσω των Airtickets και Travelplanet24 δεν θα αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα, καθώς παραμένουν σε ισχύ.
Η ανακοίνωση της Tripsta
H Tripsta και η airtickets® ανακοινώνουν ότι τις προσεχείς ημέρες είναι υποχρεωμένες να προβούν σε ριζική αναδιάρθρωση της λειτουργίας τους και να αναστείλουν προσωρινά την έκδοση μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.
Παρά τις διαρκείς προσπάθειες των εταιρειών να αντεπεξέλθουν στην αναίτια και άδικη συμπεριφορά συνεργατών τους και συγκεκριμένα πολυεθνικών εταιρειών διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων και διανομής εισιτηρίων, δυστυχώς η πρωτοφανώς άδικη, επιθετική και καταχρηστική συμπεριφορά απέναντί τους, αποστράγγισε αιφνίδια τα ταμειακά τους διαθέσιμα.
Το επιχειρηματικό πλάνο που εφαρμόστηκε, η περικοπή των δαπανών και η εξισορρόπηση των προβλημάτων ρευστότητας των εταιρειών οι οποίες έχουν μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, είχαν ήδη αρχίσει να αποδίδουν θετικά αποτελέσματα και δημιούργησαν βάσιμες προοπτικές για την επιχειρηματική ανάκαμψή τους. Επιπλέον, η καινοτόμος συμφωνία που πέτυχαν οι εταιρείες με την ΙΑΤΑ – που εκπροσωπεί 290 αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο – και η πολύ ευνοϊκή ρύθμιση αποπληρωμής των υποχρεώσεών τους, ενίσχυσε ακόμη περισσότερο τη θετική έκβαση του εγχειρήματος.
Δυστυχώς, όμως, συγκεκριμένοι συνεργάτες, προσδοκώντας σε πρόσκαιρα οφέλη, αντί να σταθούν αρωγοί, υπονόμευσαν οποιοδήποτε σχεδιασμό και με απαράδεκτο τρόπο έπληξαν την επιβίωση των δύο εταιρειών. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουν ένα τόσο ασφυκτικό πρόβλημα ρευστότητας, που κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργίας τους.
Είναι αυτονόητο ότι η Tripsta και η airtickets® στρέφονται εναντίον τους με όλα τα νομικά και δικαστικά μέσα και ευελπιστούν στη δικαίωσή τους από την ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Ωστόσο, η δικαστική διαδικασία είναι χρονοβόρος. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες, αφού εξάντλησαν κάθε δυνατή εναλλακτική λύση, οδηγήθηκαν στη δύσκολη απόφαση της αναδιάρθρωσης και της προς το παρόν αναστολής έκδοσης μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.
Πρώτο μέλημα των εταιρειών υπήρξε η πλήρης εξασφάλιση των δεδουλευμένων και όλων των νόμιμων αποζημιώσεων προς τους εργαζομένους τους και η εξόφληση όλων των υποχρεώσεών τους προς το Δημόσιο και τους ασφαλιστικούς οργανισμούς.
H Tripsta και η airtickets® ήταν και είναι οι μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες του κλάδου και οι μοναδικές που ανταγωνίστηκαν ευθέως τους πολυεθνικούς ανταγωνιστές τους, οι οποίοι άλλωστε θα είναι και οι μόνοι ωφελημένοι από τη σημερινή εξέλιξη.
Οι ιστότοποι των εταιρειών λειτουργούν και θα λειτουργούν κανονικά. Τα εκδοθέντα εισιτήρια και οι κρατήσεις όλων των πελατών συνεχίζουν να είναι σε πλήρη ισχύ.
Οι εργαζόμενοι και η διοίκηση των δύο εταιρειών, με σεβασμό προς τους πελάτες τους και προς την ιστορία τους, θα εργαστούν με αξιοπρέπεια και ευσυνειδησία και με μοναδικό μέλημα την εξυπηρέτηση των πελατών τους.
Για κάθε εξέλιξη οι εταιρείες θα παράσχουν άμεση ενημέρωση προς όλους.