Νέα αναπτυξιακή στρατηγική
Δημοσίευση: 20 Νοεμβρίου 2014 18:59Νέα στρατηγική για την Louis Cruises που μετονομάζεται σε Celestyal
Το νέο θυγατρικό σήμα, τη Celestyal Cruises, παρουσίασε σήμερα η Louis Cruises και ανακοίνωσε τη δρομολόγηση νέου κρουαζιερόπλοιου για το 2015.
Στη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Ευγενίδειο Ίδρυμα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Cruises, κ. Κυριάκος Αναστασιάδης, προχώρησε στην παρουσίαση της «Celestyal Cruises» και το νέο λογότυπο που εντάσσεται στη συνολική αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρείας.
«Υιοθετούμε μία λέξη που κυριολεκτικά σημαίνει «ουράνια» και συνδέεται με έννοιες όπως τα αστέρια, ενώ μεταφορικά αποτυπώνει τη ‘Θεϊκή’ εμπειρία – την εμπειρία που οι ίδιοι οι επιβάτες μας έχουν νιώσει. Η επιλογή του ονόματος αποτελεί μία ένδειξη τιμής στους Αρχαίους Έλληνες Θαλασσοπόρους, είναι όμως ένα όνομα που απευθύνεται κυρίως στις διεθνείς αγορές στις οποίες λειτουργούμε ως πρεσβευτές της χώρας μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Τα πλοία μας Louis Crystal και Louis Olympia θα μετονομαστούν σε Celestyal Crystal και Celestyal Olympia, ενώ ήδη λειτουργούμε εμπορικά ως Celestyal σε όλες τις αγορές εκτός από την Κύπρο, όπου θα συνεχίσουμε τις δραστηριότητές μας ως Louis Cruises», πρόσθεσε ο κ. Αναστασιάδης.
Στη συνέχεια, μίλησε o Διευθυντής Πωλήσεων, κ. Πυθαγόρας Νάγος ο οποίος έκανε ένα απολογισμό της χρονιάς η οποία έκλεισε με αύξηση της τάξης του 28%, διακινώντας 117.361 επιβάτες από 140 εθνικότητες οι οποίοι επισκέφτηκαν τα ελληνικά λιμάνια με τα κρουαζιερόπλοια της Louis Cruises. Αναφέρθηκε στη θετική ανταπόκριση της αγοράς στους νέους προορισμούς και στο πρόγραμμα ‘Ειδυλλιακό Αιγαίο’, που σημείωσε υψηλές πληρότητες για τον Ιούλιο και Αύγουστο, δίνοντας την ευκαιρία σε 15.538 επιβάτες να επισκεφτούν ‘κρυμμένους θησαυρούς στο Αιγαίο. Για το 2015 τέλος είπε ότι τα στοιχεία δείχνουν ότι θα είναι ακόμα καλύτερη χρονιά, αρκεί να συνεχίσει η ηρεμία και η πολιτική σταθερότητα στην περιοχή.
«Συνεχίζουμε να επενδύουμε στις θετικές προοπτικές που υπάρχουν στον τουρισμό. Για αυτό το λόγο και για να καλύψουμε τις υψηλές ανάγκες και απαιτήσεις σε κλίνες που υπάρχουν για την επόμενη χρονιά, προχωρήσαμε σε τριετή συμφωνία ναύλωσης του κρουαζιεροπλοίου m/v Explorer (ναυπήγησης 2002) που μετονομάζεται σε Celestyal Odyssey, διαθέτει 420 καμπίνες και θα πραγματοποιεί κρουαζιέρες στο Αιγαίο», σημείωσε ο κ. Πυθαγόρας Νάγος.
Το λόγο έλαβε επίσης, ο καπ. Γιώργος , Αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων της Louis Cruises οποίος τόνισε τη συνολική συνεισφορά της εταιρείας στην εθνική οικονομία που ανέρχεται σε ετήσια βάση στα 128 εκ ευρώ. Ο καπ. Γ. Κουμπενάς ανέλυσε πως προκύπτει η ετήσια συμβολή της εταιρείας από τις δαπάνες επιβατών λόγω του home porting, καθώς και από τη δραστηριοποίηση της εταιρείας στην Ελλάδα, αφού μόνο την τελευταία τριετία και παρά την κρίση έχουν δαπανηθεί περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ σε αναβαθμίσεις και επισκευές σε ελληνικά ναυπηγεία, ενώ οι συνολικές άμεσες δαπάνες για τα τελευταία 7 χρόνια αγγίζουν τα 425 εκατομμύρια ευρώ.
«Μέσα σε ένα δυσχερές οικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα όπου η ανάπτυξη και οι επενδύσεις είναι το ζητούμενο, η εταιρεία μας συνεισφέρει πολύπλευρα στην ελληνική οικονομία, στηρίζοντας παράλληλα τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Επίσης, παρουσιάστηκε το Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας που συνεχίζει τη στήριξη του ελληνικού πολιτισμού μέσω της χορηγίας του Λυκείου Ελληνίδων καθώς και τη φιλοξενία παιδιών από την Κιβωτό του Κόσμου.
Παράλληλα, εμπλουτίζεται με ένα ετήσιο πρόγραμμα υποτροφιών για την προώθηση της τεχνογνωσίας της κρουαζιέρας στις ΑΕΝ Σύρου και αντίστοιχα στην ΑΕΝ Μηχανικών Χίου, καθώς και τη συνεργασία με το Μουσείο Ηρακλειδών για το ‘ταξίδι’ γνώσης σε παιδιά της νησιωτικής Ελλάδας που δεν έχουν τη δυνατότητα, λόγω της απόστασης που τα χωρίζει από τη μητρόπολη, να το ακολουθήσουν.
Στη συνέντευξη Τύπου τέλος παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος της Μήλου, κ. Δαμουλάκης Γεράσιμος, ο Δήμαρχος της Σάμου, κ. Νίκος Αγγελόπουλος και ο Δήμαρχος της Ίου κ. Πετρόπουλος Μιχάλης, οι οποίοι απηύθυναν ένα σύντομο χαιρετισμό και αναφέρθηκαν στη φετινή θετική εμπειρία τους από την κρουαζιέρα και στους χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον κόσμο που είχαν τη δυνατότητα να τους επισκεφτούν.
Infographic - Celestyal Cruises