ΙΕΛΚΑ
Δημοσίευση: 18 Ιουνίου 2014 14:52Ο πόλεμος των προσφορών στα σούπερ μάρκετ
Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) η συνολική αξία των προσφορών που έγιναν μέσω αλυσίδων λιανικού εμπορίου υπολογίζεται σε 620 εκατ. ευρώ, ενώ εάν συμπεριληφθούν τα προωθητικά κουπόνια και οι διάφορες δωροεπιταγές που προσφέρουν τα σούπερ μάρκετ, η συνολική αξία των προωθητικών ενεργειών εκτιμάται ότι υπερέβη το 2013 τα 750 εκατ. ευρώ.
Υπολογίζεται ότι τέσσερα στα δέκα προϊόντα πωλούνται μέσω κάποιας προωθητικής ενέργειας, ποσοστό που το 2013 αυξήθηκε κατά 10% σε σύγκριση με το 2012.
Οι κατηγορίες με τα μεγαλύτερα ποσοστά πωλήσεων μέσω προσφορών, περίπου 50%, είναι τα απορρυπαντικά και τα είδη προσωπικής υγιεινής.
Πάντως, εκτιμάται ότι ο «πόλεμος των τιμών» που ξεκίνησε λόγω κρίσης θα συνεχιστεί και με την μετά κρίσης εποχή, ειδικά εάν απελευθερωθεί περαιτέρω το καθεστώς των προωθητικών ενεργειών.