LATEST NEWS
 
Τεχνολογία - Επιστήμη /ΓενικάΔημοσίευση: 23 Μαρτίου 2016 07:02

To Amazon έκανε “μπλοκ” φανατικό της πελάτη

Για ποιό λόγο η εταιρεία δεν επιτρέπει σε πελάτη της να κάνει πλέον αγορές.

amazon - συσκευασία - αποστολή

Το Amazon «τιμώρησε» φανατικό της πελάτη και δεν του επιτρέπει να αγοράσει το οτιδήποτε.

Ο λόγος για τον προγραμματιστή ηλεκτρονικών υπολογιστών Greg Nelson, ο οποίος έχει αγοράσει μέσα στα τελευταία 15 χρόνια- όπως ισχυρίζεται- πάνω από 340 αντικείμενα από το Amazon. Ωστόσο, έχει επιστρέψει τα 37 προϊόντα κατά καιρούς γιατί ήταν ελαττωματικά.

Αυτό είχε ως συνέπεια, η εταιρεία να του κλείσει πρόσφατα το λογαριασμό και να χάσει ακόμη και μια δωροκάρτα που είχε. Ο ίδιος μιλώντας στον Guardian ανέφερε: «Ως, μέχρι πρότινος, πιστός οπαδός της Amazon, της οποίας είμαι πελάτης από το 2002, αντιλαμβάνομαι ότι η εταιρεία προσπαθεί να προστατεύσει τις επιχειρήσεις της, όμως σε αυτή την περίπτωση βρίσκω τις ενέργειές της εντελώς σκανδαλώδεις. Θα μπορούσα να καταλάβω αν υπήρχαν αποδεικτικά στοιχεία που έδειχναν ότι με κάποιο τρόπο προσπάθησα να κάνω κατάχρηση του συστήματος της, αλλά δεν υπάρχουν».

Ο άνδρας υποστηρίζει ότι όλες οι επιστροφές που έγιναν από την πλευρά του ήταν απολύτως δικαιολογημένες και καμιά δεν έγινε σκόπιμα. Προσθέτει ότι ναι μεν η εταιρεία έχει το δικαίωμα να διαλέγει σε ποιον θα πουλάει τα προϊόντα της αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να παρακρατά και να ακυρώνει δωροκάρτες ή άλλα προϊόντα που έχουν ήδη αγοραστεί.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Sun, φαίνεται πως η Amazon όπως και άλλες εταιρείες έχουν τέτοιου είδους «ποινές» όταν γίνεται κατάχρηση της πολιτικής επιστροφής προϊόντων αλλά δεν έχει διευκρινιστεί ποιος είναι ο απαγορευτικός αριθμός που μπορεί να φέρει αυτό το αποτέλεσμα. Η εταιρεία-κολοσσός αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο για το περιστατικό αλλά έκανε μια γενική δήλωση, στην οποία αναφέρει: «Σε έναν μικρό αριθμό περιπτώσεων είμαστε αναγκασμένοι να κλείνουμε τους λογαριασμούς στους οποίους έχουμε εντοπίσει ακραία κατάχρηση. Η απόφαση αυτή λαμβάνεται μόνο αφού έχουμε επανεξετάσει το λογαριασμό προσεκτικά και έχουμε προσπαθήσει να συνεργαστούμε με τον πελάτη για παρατεταμένο χρονικό διάστημα για την επίλυση τυχόν προβλημάτων».

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Τζούλιαν Μουρ και Νάταλι Πόρτμαν μαζί σε δραματική ταινία14:53Τρίκαλα: νεκρός ο άνδρας που τυλίχθηκε στις φλόγες14:40Γαλλία: Τραυματίες στην επιχείρηση διάλυσης ρέιβ πάρτι (εικόνες)14:26Euro 2020: Απόφοιτοι μιας χαμένης σχολής...14:14Ηλεία: Εξαρθρώθηκαν δυο σπείρες που διακινούσαν ηρωίνη (εικόνες)14:01Westminster Dog Show: ο Γουασάμπι “σάρωσε” στην Νέα Υόρκη (εικόνες)13:48Γλυκά Νερά - Σταματία Μάρκου: Ο πιλότος έμμεσα εκβίασε και την Ελένη Μυλωνοπούλου13:36Γλυκά Νερά – Καλλιακμάνης: Οι αντιδράσεις του πιλότου έδειχναν αμηχανία13:23Η Τουρκία έχει φιλόδοξα σχέδια για το Διάστημα13:10Γλυκά Νερά - Μπαλάσκας: Εισαγγελική έρευνα για τις δηλώσεις του12:58Εμβόλια mRNA και σπέρμα: Ποιες είναι οι επιπτώσεις 12:45Γλυκά Νερά – Ιατροδικαστής: Σκότωσε την Καρολάιν ενώ κοιμόταν – Την έπνιγε για 6 λεπτά12:33Σκιάθος: Ο Σεΐχης του Κατάρ “έδεσε” στα Μάραθα με το “Al Mirqab”12:20Γλυκά Νερά: Ο σκύλος που σκότωσε ο πιλότος (εικόνες)12:08Κυπαρισσία: Πυροσβέστης σκοτώθηκε σε τροχαίο εν ώρα υπηρεσίας11:58Έγκλημα στην Κατερίνη: η απολογία του 58χρονου11:45Euro 2020 - Έρικσεν: Το συγκινητικό μήνυμα μετά το εξιτήριο 11:33Θεσσαλονίκη: Λιμενεργάτης τραυματίστηκε σοβαρά στα πόδια από κλαρκ11:20Κεραυνός σκότωσε βοσκό 37 ετών11:08Ιράν: Ο Ραϊσί νέος πρόεδρος της χώρας 10:55
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο