LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΟικονομίαΔημοσίευση: 27 Απριλίου 2021 13:00

Eurolife FFH: δράση με την HOPEgenesis για την ελληνική οικογένεια

Βασικό σύνθημα της συνεργασίας είναι “αν θέλεις ένας τόπος να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά”.

Eurolife FFH

«Αν θέλεις ένας τόπος να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά». Αυτός είναι ο τίτλος της νέας καμπάνιας επικοινωνίας της Eurolife FFH, η οποία εστιάζει στη δράση που υλοποιεί σε συνεργασία με τη HOPEgenesis, για τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας και ενάντια στην υπογεννητικότητα.

Η Eurolife FFH πρόσφατα ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τη HOPEgenesis μέχρι το 2023, με τη δέσμευση ότι θα υιοθετήσει δέκα απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και θα δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία. Έχοντας κάνει την αρχή από την Πάτμο, θα συνεχίσουν τη δράση τους στο Καστελλόριζο, τα Άγραφα, τους Λειψούς, το Άνω Κουφονήσι, την Τήλο, την Ανάφη, τη Νίσυρο, τη Χάλκη και την Κάσο. Υποστηρίζοντας τις οικογένειες απομακρυσμένων και ακριτικών περιοχών της Ελλάδας που θέλουν να αποκτήσουν παιδί, σκοπός τους είναι να ανατρέψουν τα ποσοστά της υπογεννητικότητας και να επαναφέρουν δομές της κοινωνικής και οικονομικής δραστηριότητας. Γιατί ο μόνος τρόπος να αποκτήσει ζωή ένας τόπος, είναι να γεμίσει με παιδιά.

Eurolife FFH

Αυτή ακριβώς είναι η ιστορία που αφηγείται η νέα καμπάνια της Eurolife FFH. Ένα ήσυχο μεσημέρι, σε μια απομακρυσμένη τοποθεσία, οι κάτοικοι είναι αφοσιωμένοι στις καθημερινές τους ασχολίες. Ένα γνώριμο σκηνικό που ανασύρει μνήμες και αναμνήσεις σε κάθε άνθρωπο, έρχεται να διαταραχθεί από τη «γλυκιά φασαρία» που δημιουργεί ξαφνικά μια παρέα μικρών παιδιών. Τρέχοντας με τα ποδήλατά τους, εκπλήσσουν τους ενήλικες και προκαλούν αναστάτωση και πολλά χαμόγελα! Ένας μανάβης ρίχνει κατά λάθος τα καφάσια του, μια κυρία ξαφνιάζεται από τα παιδιά και καταβρέχει τον γείτονά της, ένας κύριος δεν προλαβαίνει να απολαύσει το παγωτό του, το οποίο καταλήγει στο δρόμο. Τα παιδιά φτάνουν στον παιδικό σταθμό, όπου συναντούν τους φίλους και τις οικογένειές τους, συνθέτοντας ένα σκηνικό που αποτελεί την ουσία της συνεργασίας μεταξύ της Eurolife FFH και της HOPEgenesis.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων και να τους ενθαρρύνει, ώστε να καταφέρνουν τα θέλω τους. Γιατί όταν ένα θέλω έχει αξία, πρέπει να παίρνει ζωή.

Δείτε το video της καμπάνιας στο YouTube κανάλι της Eurolife FFH.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Κορονοϊός - Φον ντερ Λάιεν: Πάνω από 300 εκατομμύρια εμβολιασμοί στην ΕΕ13:06“Η Φάρμα”: Κατσογρεσάκη - Ντούπης μαζί και στο “Πρωινό” (βίντεο)12:54ΑΑΔΕ: Αλλαγές στον ΦΠΑ για μικροδέματα μέσω διαδικτύου12:41Κορονοΐός - Γεωργιάδης: Ασφαλώς είναι λόγος απόλυσης ο μη εμβολιασμός 12:30Η Μαρία Σάκκαρη στο “Πρωινό” (βίντεο)12:18Το πρώτο μεγάλο ντέρμπι του Ευρωπαϊκού απόψε στο Μόναχο12:07Θεσσαλονίκη: βιασμός ανήλικης - κατηγορούμενος ο θείος της!12:00Κικίλιας για AstraZeneca: Η δεύτερη δόση να γίνει κανονικά 11:49Ζώδια από την Λίτσα Πατέρα: η καλύτερη εβδομάδα του Ιουνίου (βίντεο)11:37Euro 2020: Γαλλία - Γερμανία, η πρώτη “μεγάλη μάχη”11:27ΝΑΤΟ: Μπάιντεν - Ερντογάν “τα βρήκαν” στις Βρυξέλλες11:16Euro 2020 - Έρικσεν: το πρώτο μήνυμά του μετά την κατάρρευση11:04Χανιά: νεκρός αγρότης που παρασύρθηκε από το τρακτέρ του10:53Θεμιστοκλέους: Πιστοποιητικό εμβολιασμού σε όσους νόσησαν και έχουν κάνει μία δόση10:41Copa America: “Σκόνταψε” η Αργεντινή, νίκησε η Παραγουάη10:31Πανελλήνιες 2021 - ΕΠΑΛ: Τα θέματα των Νέων Ελληνικών10:19Κορονοϊός: Στον εισαγγελέα αρνητές για παραπλανητικά μηνύματα στα social media10:08Απεργία - Πανελλήνιες 2021: κατεπείγουσα αγωγή Κεραμέως για τη διασφάλιση των εξετάσεων09:56ΑΠΘ: Συλλήψεις για κορονοπάρτι09:45Δολοφονία στην Ζάκυνθο: ο Ντίμης Κορφιάτης, το “βαθύ λαρύγγι” και ο κατηγορούμενος αστυνομικός09:33
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο