LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΟικονομίαΔημοσίευση: 20 Απριλίου 2021 12:39

ΣΕΒ: Η ψηφιακή εμπειρία συνδέεται με την επιχειρηματική επιτυχία

«Η αλλαγή των καταναλωτικών προτύπων λόγω εξέλιξης της τεχνολογίας καθιστούν την εμπειρία πελάτη σε βασικό κριτήριο», αναφέρει σε έκθεση του ο ΣΕΒ.

ηλεκτρονικές αγορές - eshops

Το 78% των καταναλωτών δηλώνουν πρόθυμοι να συνεχίσουν τις αγορές τους από συγκεκριμένη εταιρεία, αν λαμβάνουν στοχευμένες και προσωποποιημένες προσφορές, ενώ το 86% είναι πρόθυμοι να πληρώσουν έως και 25% παραπάνω εάν η εμπειρία που θα ζήσουν είναι εξατομικευμένη και θετική.

Αυτό προκύπτει από έκθεση του ΣΕΒ για την ψηφιακή εμπειρία των πελατών στην οποία σημειώνεται ότι στις νέες συνθήκες, οι επιχειρήσεις καλούνται να διαμορφώσουν μια πελατοκεντρική, πολύ-καναλική προσέγγιση που καλύπτει όλα τα «στάδια διεπαφής» του πελάτη, δηλαδή την έρευνα αγοράς, την επιλογή ή δοκιμή προϊόντων, την πληρωμή, την παραλαβή, την υποστήριξη μετά την πώληση, τυχόν επιδιορθώσεις, κτλ.

«Πέρα από την τιμή και το εμπορικό σήμα, οι καταναλωτές θεωρούν πλέον την εμπειρία που τους προσφέρει μια επιχείρηση εξίσου σημαντικό παράγοντα στην απόφαση αγοράς. Η τάση αυτή εντείνεται συνεχώς όσο αυξάνεται η αγοραστική δύναμη των νεαρότερων ηλικιών (πχ millennials). Ήδη, το 76% των πελατών που αποκομίζουν καλές εντυπώσεις από την διάδραση με την επιχείρηση συνεχίζουν τις αγορές τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ το 63% των πελατών που βαθμολογούν θετικά μια εμπειρία εξυπηρέτησης, συχνά παραβλέπουν τις μικρές αστοχίες ποιότητας στα προϊόντα», αναφέρει ο ΣΕΒ  και προσθέτει, «έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την διείσδυση και διατήρηση των πελατών αναβαθμίζοντας τα χαρακτηριστικά εξυπηρέτησης που δεν αφορούν στο ίδιο το προϊόν».

Η ψηφιοποίηση της εμπειρίας πελάτη βασίζεται στα δεδομένα και την αξιοποίηση αυτών με εργαλεία ανάλυσης. Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, στα e-shops αλλά και σε εφαρμογές κινητών συσκευών, συγκεντρώνουν δεδομένα από αναζητήσεις προϊόντων που αξιοποιούνται για τον εντοπισμό καταναλωτικών συνηθειών, την κατηγοριοποίηση δυνητικών πελατών και την παροχή προσωποποιημένων προτάσεων.

Τεχνολογίες επαυξημένης ή εικονικής πραγματικότητας χρησιμοποιούνται για την «απεικόνιση» και προσαρμογή των προϊόντων στις επιθυμίες και ανάγκες των καταναλωτών. Εφαρμογές RFID και GPS ενημερώνουν τους πελάτες για την πορεία της παραγγελίας τους, συντομεύοντας τους χρόνους παράδοσης. Ψηφιακές λύσεις αυτο-εξυπηρέτησης μετά την πώληση δίνουν στους πελάτες τη δυνατότητα να διαχειρίζονται μόνοι τους αιτήματα εγγύησης, αλλά και προγραμματισμένες συντηρήσεις.

«Το νέο αγοραστικό πρότυπο ανατρέπει το παραδοσιακό μοντέλο εξυπηρέτησης, όπου η επαφή της επιχείρησης και των πελατών περιοριζόταν σχεδόν αποκλειστικά στην αγορά σε φυσικό χώρο. Επίσης, η τακτική της μαζικής προώθησης / προβολής, βάσει της οποίας οι εταιρείες δημιουργούσαν στους καταναλωτές την παρόρμηση απόκτησης προϊόντων μέσω των καναλιών λιανικής, δεν έχει πλέον τα επιθυμητά αποτελέσματα. Σήμερα, ο πελάτης είναι αυτός που καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό πώς και πότε θα έρθει σε επαφή με μια εταιρεία και ένα προϊόν, αναζητώντας μια εμπειρία υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του. Η αλλαγή των καταναλωτικών προτύπων λόγω εξέλιξης της τεχνολογίας καθιστούν την εμπειρία πελάτη σε βασικό κριτήριο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, άρα και σε ένα από τους πυλώνες πάνω στους οποίους δομείται μια αποτελεσματική ψηφιακή μετάβαση των πωλήσεων», καταλήγει ο Σύνδεσμος.

Ειδήσεις σήμερα:

Εύη Δρούτσα στο “Πρωινό”: ο Τριαντάφυλλος “έριξε κάτω” όλη την Ελλάδα (βίντεο)

Θεσσαλονίκη: μαθητής αρνήθηκε να κάνει self test - συνελήφθη ο πατέρας του

Ασπρόπυργος: νεογέννητο βρέθηκε σε χωράφι με τον ομφάλιο λώρο

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορία“Ελπίδα”: Ποιες υπηρεσίες αναστέλλονται – Τι ισχύει για σχολεία, ΜΜΜ και επιχειρήσειςΣήμερα 21:13 | Ειδήσεις

Σε ποιες περιοχές κηρύσσεται κατάσταση ειδικής κινητοποίησης πολιτικής προστασίας. Ποιες δημόσιες υπηρεσίες δεν θα λειτουργήσουν. Μόνο με αλυσίδες η κυκλοφορία στην Αττική.

Λιβαδειά - “Ελπίδα”: Σιδηροδρομικό ατύχημα με τραυματίεςΣήμερα 20:55 | Τοπικά Νέα

Σύγκρουση τρένου με μηχανή του ΟΣΕ. Πληροφορίες για τραυματίες.

“Ελπίδα”: Η Αττική Οδός ζητά συγγνώμη από τους οδηγούςΣήμερα 21:43 | Ειδήσεις

Η ανακοίνωση της εταιρείας για την ταλαιπωρία των οδηγών που εγκλωβίστηκαν για ώρες. 

Βιασμός Θεσσαλονίκη: Νέες καταθέσεις μαρτύρωνΣήμερα 10:55 | Ειδήσεις

Η ανακρίτρια αναμένει τα αποτελέσματα των τοξικολογιών εξετάσεων της 24χρονης που θα ρίξουν φως στην υπόθεση και θα κρίνουν την περαιτέρω δικαστική έρευνα.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
“Ελπίδα”: Σε ετοιμότητα το ΕΣΥ για το κύμα κακοκαιρίας22:57Ολλανδία: Ταξίδεψε σε καταπακτή τροχών αεροπλάνου!22:44“Ελπίδα”- Διακοπές ρεύματος: Νέα ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ 22:30“Ελπίδα”: Γιάννενα και Άρτα στην κατάψυξη (εικόνες)22:17“Ελπίδα”: Η Αττική Οδός ζητά συγγνώμη από τους οδηγούς22:03Αστέρας Τρίπολης – Απόλλων Σμύρνης: Ο Βαλιέντε “ζωγράφισε” τη νίκη στο χιόνι21:49“Ελπίδα”: Ποιες υπηρεσίες αναστέλλονται – Τι ισχύει για σχολεία, ΜΜΜ και επιχειρήσεις21:36Λιβαδειά - “Ελπίδα”: Σιδηροδρομικό ατύχημα με τραυματίες 21:23“Ελπίδα” - Σχολεία: Χωρίς τηλεκπαίδευση την Τρίτη 21:09“Ελπίδα”: Τι είναι οι χιονοκαταιγίδες, πώς σχηματίζονται και γιατί συνοδεύονται από βροντές20:56Δημοσκόπηση Marc για τον ΑΝΤ1: Σταθερό προβάδισμα για την ΝΔ20:42“Ελπίδα”: Νέα ενημέρωση Στυλιανίδη για την κακοκαιρία20:29Βιασμός ανήλικης: Παραιτήθηκε ο δικηγόρος του ιερέα20:14“Ελπίδα” - Ελ. Βενιζέλος: Ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων20:00Σήφης Βαλυράκης: Ένας χρόνος από τον θάνατό του - Η ανακοίνωση της οικογένειας19:47Κακοκαιρία “Ελπίδα”: Γενική αργία την Τρίτη 19:34Κατερίνη - Κορονοϊό: Πέθανε βρέφος 5,5 μηνών19:20“Ελπίδα” – ΓΓΠΠ: Σε ξενοδοχεία όσοι μένουν εκτός Αττικής και δεν μπορούν να επιστρέψουν σπίτι19:06Σεισμός στην Αϊτή18:52“Ελπίδα” - Αττική Οδός: Εισαγγελική παρέμβαση για τους εγκλωβισμένους οδηγούς18:39
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο