LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Η Σακελλαροπούλου με την 12χρονη Αφγανή που πήρε υποτροφία στη Βοστώνη (εικόνες)21:35Κορονοϊός: Δαμασκηνιά και Δραγασιά αποκτούν ξανά “ζωή” (βίντεο)21:23Κορονοϊός- Σχολεία: Πρώτη αναστολή καθηκόντων σε εκπαιδευτικό21:10ΕΝΦΙΑ: Αναρτήθηκαν τα εκκαθαριστικά20:58Πυροβολισμοί στην Αλεξάνδρας: Βίντεο - ντοκουμέντο από την επίθεση20:46ΠΑΟΚ: “διπλό” στο Αγρίνιο20:34ΟΦΗ - Αστέρας Τρίπολης: έμειναν στο... μηδέν20:22Ολυμπιακός - Απόλλων Σμύρνης: Περίπατος για τους “ερυθρόλευκους”20:11Επίθεση με βιτριόλι: “φίλος” της κατηγορούμενης κάνει αποκαλύψεις στον ΑΝΤ1 (βίντεο)19:58Ο Ερντογάν ζήτησε διάλογο για το Αιγαίο19:46Πλεύρης για Θεσσαλονίκη: Δεν τίθεται θέμα lockdown αλλά πρόληψης19:35Γλυκά Νερά – Αδερφός Αναγνωστόπουλου: “Δεν έχω καμία σχέση με τη δολοφονία της Καρολάιν” 19:23Γυναικοκτονία στη Ρόδο: Σκότωσε την πρώην φίλη του και αυτοκτόνησε19:11Ιμάμογλου σε Μπακογιάννη: Παραδειγματιζόμαστε από την Αθήνα18:58Κορονοϊός: τα κρούσματα σε παιδιά 4 - 18 ετών18:46Φωτιά στην Ανατολική Μάνη18:36Κορονοϊός: Ο “χάρτης” με τα κρούσματα της Τετάρτης18:27Κορονοϊός: 2329 νέα κρούσματα την Τετάρτη18:14“Game of Chefs”: οι διαγωνιζόμενοι της Τετάρτης (εικόνες)18:02Κάιλι Τζένερ: Δείχνει σε βίντεο τη φουσκωμένη της κοιλίτσα!17:50
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο