LATEST NEWS
 
Οικονομία /Ναυτιλία /

CLIA Ευρώπης

Δημοσίευση: 18 Μαρτίου 2015 18:49

Σε επίπεδα ρεκόρ η κρουαζιέρα το 2014

Περίπου 6,4 εκ. Ευρωπαίοι έκαναν διακοπές με κρουαζιερόπλοιο πέρσι. Καλή χρονιά το 2015, με μεγάλη αύξηση σε αναχωρήσεις απο ελληνικά λιμάνια, εκτίμησε ο CEO της Celestyal Cruise.

πρώτη υπερατλαντική κρουαζιέρα - Louis Cristal - Cuba Cruises - Celestyal Crystal

Εντυπωσιακή άνοδο καταγράφει η αγορά της κρουαζιέρας στην Ευρώπη. Κατά το 31ο συνέδριο κρουαζιέρας στο Μαϊάμι, ο κος Pierfrancesco Vago, Διευθυντής της CLIA – Cruise Line International Association (Διεθνής Ένωση Κρουαζιέρας) στην Ευρώπη, ανακοίνωσε ότι περισσότεροι Ευρωπαίοι από ποτέ έκαναν κράτηση για κρουαζιέρα το 2014, σημειώνοντας αύξηση 0,5% σε σύγκριση με το 2013.

Από τo ξεκίνημα της οικονομικής κρίσης το 2008, η αγορά της κρουαζιέρας στην Ευρώπη έχει αναπτυχθεί κατά 44%, αποδεικνύοντας την ευελιξία του κλάδου. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, η επίδραση της κρουαζιέρας στην οικονομία της Ευρώπης άγγιξε τα 40 δισεκατομμύρια το 2013, προσφέροντας περίπου 340.000 θέσεις εργασίας.

Ο κος Pierfrancesco Vago, Διευθυντής της CLIA και Διευθυντικό Στέλεχος της MSC Cruises, ανέφερε σχετικά: «Για ακόμη μια φορά, ο αριθμός των Ευρωπαίων που επέλεξαν την κρουαζιέρα για τις διακοπές τους έσπασε ένα νέο υψηλό ρεκόρ, φτάνοντας τα 6,39 εκατομμύρια, παρά τις συνεχιζόμενες οικονομικές δυσκολίες στην Ευρώπη. Χάρη στις προσπάθειες μας, η κρουαζιέρα απέδειξε άλλη μια φορά ότι είναι μια εξαιρετική επιλογή για τις διακοπές για εκατομμύρια Ευρωπαίων επιβατών και όχι μόνο, ενώ έχει αποκτήσει ακόμα περισσότερη αξία».

Το 2014, η Γερμανία «τερμάτισε» πρώτη στην Ευρώπη με 1,77 εκατομμύρια επιβάτες στην κρουαζιέρα, ενώ η Γαλλία κατοχύρωσε την τέταρτη θέση στην αγορά της Ευρώπης, με μια εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 13,7%. Την ίδια στιγμή παρουσιάστηκε μείωση στη δρομολόγηση κρουαζιερόπλοιων στη Μεσογείου, κάτι που επηρέασε αρκετές αγορές, αφενός λόγω των μεμονωμένων στρατηγικών των τοπικών εταιρειών κρουαζιέρας και αφετέρου λόγω των συνεχιζόμενων οικονομικών δυσχερειών.

Σχολιάζοντας την αύξηση της τάξης του 0,5% για το 2014, ο κος Pierfrancesco Vago είπε: «Μπορεί να φαίνεται ένα μικρό επίτευγμα, αλλά αν αναλογιστούμε το οικονομικό κλίμα της Ευρώπης καταλαβαίνουμε ότι αυτό είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα το οποίο εξυπηρετεί την τάση της βιομηχανίας για σταθερή ανάπτυξη κάθε χρόνο. Ενώ η Ευρώπη παλεύει να ανακάμψει από την οικονομική κρίση, ο κλάδος της κρουαζιέρας συνεχίζει να μεγαλώνει. Έχουμε αναπτυχθεί κατά 44% από το 2008».

Συνοψίζοντας υπογράμμισε ότι: «ο χαμηλότερος ρυθμός ανάπτυξης που παρουσιάζεται το 2015 μας υπενθυμίζει ότι η επιτυχία δεν πρέπει ποτέ να θεωρείται δεδομένη. Είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον καθώς βλέπουμε ότι η ζήτηση της κρουαζιέρας αυξάνεται σε παγκόσμιο επίπεδο και γνωρίζουμε ότι οι ευκαιρίες για την Ευρώπη είναι πολλές - από τα χαμηλά ποσοστά διείσδυσης της αγοράς, μέχρι τα νέα πλοία που πρόκειται να ταξιδέψουν. Χρειάζεται να δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά με τους Ευρωπαίους μετόχους και τους πολιτικούς φορείς ώστε να αντεπεξέλθουμε στις κοινές μας προκλήσεις και να αυξήσουμε την πίεση για μια Ευρώπη επιχειρηματικά πιο φιλική».

Από πλευράς του, ο κος Raphael von Heereman, Γενικός Διευθυντής της CLIA στην Ευρώπη, ανέφερε σχετικά: «Υπάρχουν ακόμα πολλές προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουμε στην Ευρώπη, και σε αυτές συμπεριλαμβάνεται η επαναθεώρηση της Ευρωπαϊκής VISA. Αν δεν δράσουμε εγκαίρως με αυτό, η Ευρωπαϊκή Ένωση κινδυνεύει να χάσει την ανταγωνιστικότητα της σε τρίτες χώρες καθώς και σημαντικά έσοδα στο πλαίσιο του εμπορίου, των επενδύσεων και των θέσεων εργασίας. Στον αντίποδα, η έγκαιρη αποδοχή μιας «smart Visa» θα δώσει ώθηση στον τουρισμό της Ευρώπης και θα προσφέρει ακόμα περισσότερες δυνατότητες στη βιομηχανία της κρουαζιέρας προκειμένου να ενισχύσει την Ευρωπαϊκή οικονομία και κοινωνία».

Μετά από δύο χρόνια σχετικά χαμηλών επιδόσεων για τη χώρα που οφείλονταν στην οικονομική κρίση, η Ελλάδα παρουσιάζει ανάκαμψη της κρουαζιέρας, με αύξηση 10% της εγχώριας επιβατικής κίνησης για το 2014. Η Ελλάδα παρόλο που έχει εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης στον τομέα της κρουαζιέρας, με φυσική και πολιτιστική ομορφιά και στρατηγικό ρόλο, δεν έχει ακόμα προωθήσει σε μεγάλο βαθμό αυτόν τον τρόπο διακοπών. Η κρουαζιέρα στην Ελλάδα επικεντρώνεται στους προορισμούς και transit επιβάτες, με το 90% των δρομολογίων κρουαζιέρας να περιλαμβάνουν τη Μεσόγειο και τη Μαύρη θάλασσα. Αυτή η τάση φαίνεται ότι θα συνεχιστεί δεδομένου και του υψηλού κόστους των αεροπορικών εισιτηρίων.

Ο CEO της Celestyal Cruises και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής CLIA Ευρώπης, κος Κυριάκος Αναστασιάδης, δήλωσε σχετικά: «Η κρουαζιέρα για άλλη μία χρονιά ακολουθεί μία δυναμική πορεία ανάπτυξης και θετικών επιδόσεων. Η ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού έχει επηρεάσει θετικά και την κρουαζιέρα στη χώρα μας και σύμφωνα με τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις  για το 2015, φαίνεται ότι θα είναι μία καλή χρονιά σε αριθμό επισκεπτών και επιβατών. Αναφορικά με την κρουαζιέρα με αφετηρία τα ελληνικά λιμάνια (Home Porting) συνεχίζεται η ανοδική τάση όπου εκτιμούμε μία αύξηση της τάξης του 20%».

Βασικά στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από την CLIA Ευρώπης:

• Αριθμός ρεκόρ με 6.387.000 Ευρωπαίους να επιλέγουν κρουαζιέρα το 2014.

• Βάσει αυτού του στοιχείου σημειώνεται ανάπτυξη της τάξης του 0,5% στην αγορά κρουαζιέρας στην Ευρώπης, συγκριτικά με πέρσι.

• Ο αριθμός των Ευρωπαίων που επιλέγει την κρουαζιέρα για τις διακοπές του έχει αυξηθεί κατά 44% από το 2008, όταν ξεκίνησε η οικονομική κρίση. Ο κλάδος της κρουαζιέρας παρουσιάζει κάθε χρόνο σταδιακή ανάπτυξη.

• Η Γερμανία έρχεται πρώτη στην αγορά της κρουαζιέρας στην Ευρώπη με 1,77 εκατομμύρια επιβάτες, αύξηση κατά 5%, κυρίως λόγω της σωστής στρατηγικής από τις εγχώριες εταιρείες κρουαζιέρας AIDA και TUI.

• Ο αριθμός των επιβατών μεταφέρεται από τα λιμάνια της Μ. Βρετανίας, η οποία ενώ παρουσιάζει αύξηση στις πτήσεις, εμφανίζει μείωση κατά 4,8% στον αριθμό επιβατών κρουαζιέρας για το 2014.

• Η Ιταλία παραμένει η τρίτη μεγαλύτερη αγορά στη βιομηχανία της κρουαζιέρας, παρά την μείωση που εμφάνισε κατά 3,1%, η οποία αποδίδεται στη μείωση της ανάπτυξης της χωρητικότητας της Μεσογείου.

• Η Γαλλία έχει πετύχει μια εντυπωσιακή ανάπτυξη (13,7%), η οποία και την καθιερώνει στην τέταρτη θέση για την Ευρώπη.

• Η Ισπανία συνεχίζει πτωτικά (-4,5%), λόγω της μείωσης του αριθμού επιβατών στη Μεσόγειο και τις κλειστές δραστηριότητες στην Ιβηρική χερσόνησο, παρόλο που αυτή η μείωση είναι πιο μικρή απ’ ότι ήταν πριν από δύο χρόνια.

• Η Σκανδιναβική αγορά παρουσιάζει, φέτος, αύξηση κατά 5,6%.

• Το 2013, τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία από τον Απολογισμό Ευρωπαϊκής Οικονομικής Συνεισφοράς αναφέρουν ότι ο κλάδος της κρουαζιέρας προσέφερε πάνω από 339.000 θέσεις εργασίας και 39,4 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΑΑΔΕ: φοροδιαφυγή μαμούθ μέσω διαδικτύουΣήμερα 06:35 | Ειδήσεις

Στη φάκα έξι εταιρείες για φοροδιαφυγή. Πάνω από το 50% του ποσού αφορά συνταξιούχο.

Πληρωμές από e-ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑΧθες 17:56 | Ειδήσεις

Ο προγραμματισμός πληρωμών για την εβδομάδα 25 - 29 Οκτωβρίου. 

Συνέδριο “HealthWorld 2021: Pandemic Crisis - The Day After” στην ΑθήναΣάββατο 23 Οκτωβρίου 2021 16:32 | Ειδήσεις

Στο διήμερο Συνέδριο του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου συμμετέχουν κορυφαίοι εκπρόσωποι της πολιτικής, οικονομικής και επιστημονικής κοινότητας. Τι λέει ο Νίκος Μπακατσέλος στον ΑΝΤ1.

Σεισμός στην Κρήτη - Αποζημιώσεις: αύξηση των δικαιούχων αρωγήςΣάββατο 23 Οκτωβρίου 2021 15:27 | Ειδήσεις

Τι αναφέρει το οικονομικό επιτελεία για τους σεισμόπληκτους που μπορούν να λάβουν ενίσχυση. Παράταση στην διορία για αιτήσεις και διευκόλυνση για άμεση καταβολή βοηθημάτων.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Δακτύλιος - ΟΑΣΑ: αλλαγές σε δρομολόγια στα μέσα μεταφοράς08:14Πέραμα - Κούγιας: οι αστυνομικοί δεν είναι δολοφόνοι (βίντεο)08:01Πληρωμές από e-ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ07:48Πατριάρχης Βαρθολομαίος: εξιτήριο και συνάντηση με Μπάιντεν07:35Σουδάν: Στρατιωτικό πραξικόπημα σε εξέλιξη07:22Τραγωδίες στα γυρίσματα ταινιών και σειρών (βίντεο)07:09Κορονοϊός: Δωρεάν rapid test σε 165 σημεία την Δευτέρα06:56ΑΑΔΕ: φοροδιαφυγή μαμούθ μέσω διαδικτύου06:43Σε ισχύ ο Δακτύλιος: το ωράριο, οι εξαιρέσεις και τα πρόστιμα06:30Ο Μητσοτάκης στην Σαουδική Αραβία 06:17Καιρός: κρύο, αέρας και βροχές την Δευτέρα06:04Αχαΐα: Γέμισε τον φούρνο του κοπριά επειδή “έφαγε” πρόστιμο για μάσκα (εικόνες)23:59Γαλλία: αυτοκτόνησε 14χρονη θύμα bullying23:49Δωρεάν εξετάσεις μαστού στον “Άγιο Σάββα”23:39Κορονοϊός: Λουκέτο σε μπαρ για μη τήρηση των μέτρων23:27 “Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο κοντός”: πρεμιέρα στο Θέατρο Αλάμπρα (εικόνες)23:13Άφιξη Αφγανών πολιτών στην Αθήνα23:00Ρόδος – 8χρονη: Η εξαπάτηση της μάνας, η θεία και οι… βοηθοί της22:46Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: “Κόκκινο” το ντέρμπι 22:33Θεσσαλονίκη: Πορεία αντιεξουσιαστών για τον νεκρό στο Πέραμα (εικόνες)22:21
00:22:38Ο Υφυπ. Εργασίας για τις συντάξεις, τα αναδρομικά και τις ρυθμίσεις οφειλών στα ασφαλιστικά ταμεία22-03-2019 09:12 
00:02:10 
Φτωχότεροι κάθε χρόνο γίνονται οι Έλληνες 21-03-2019 20:00
00:00:58 
Χαρίζουν στο Δημόσιο τα ακίνητα που κληρονομούν λόγω… φόρων 21-03-2019 19:59
00:05:12 
Επίδομα ενοικίου: χρήσιμος οδηγός με όλες τις απαντήσεις21-03-2019 07:28
00:02:06 
Αυξήσεις μόνο για τους …συνεπείς πελάτες της αποφάσισε η ΔΕΗ20-03-2019 20:43
00:04:35 
Τζαβέλα στον ΑΝΤ1: η ΕΕ θα έπρεπε να διαπραγματεύεται για τον αγωγό EastMed20-03-2019 20:56
00:01:50 
Φροντιστήρια, ξένες γλώσσες και ιδιαίτερα μαθήματα «απομυζούν» το εισόδημα των νοικοκυριών20-03-2019 20:44
00:01:45 
“Growth Awards 2019” από την Eurobank και την Grand Thorton 21-03-2019 20:46
00:01:41 
Τι θα σημάνει η μονομερής προώθηση του νέου πλαισίου για την πρώτη κατοικία20-03-2019 19:50
00:01:26 
Ξεκίνησαν οι εργασίες για την μεταμόρφωση του Σκορπιού σε πολυτελές resort 17-03-2019 20:44
00:02:10 
Προκλήσεις των Σκοπιανών με "μακεδονικό οίνο" σε μεγάλη Έκθεση Κρασιού, στην Γερμανία17-03-2019 20:03
00:00:45 
Νέα “καμπανάκια” από τον Γιάννη Στουρνάρα 16-03-2019 20:29
00:02:03 
Τελεσίγραφο του Μαξίμου στους Θεσμούς για το διάδοχο σχήμα του «νόμου Κατσέλη»20-03-2019 19:49
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο