Πτήση ξεκίνησε για το Ντίσελντορφ και προσγειώθηκε στο… Εδιμβούργο
Στο Εδιμβούργο αντί για τον αρχικό προορισμό της, που ήταν το Ντίσελντορφ της Γερμανίας, προσγειώθηκε μία πτήση της British Airways!
Οι επιβαίνοντες κατάλαβαν ότι βρίσκονται σε άλλη πόλη, αντί για αυτήν που κατευθύνονταν μόνο όταν άκουσαν από το στόμα του πιλότου «Καλωσήρθατε στο Εδιμβούργο».
Όπως διαπιστώθηκε στη συνέχεια η πτήση άλλαξε προορισμό εξαιτίας εγγράφου που κατατέθηκε λάθος.
Την πτήση εκτελούσε η WDL Aviation, γερμανική, για λογαριασμό των Βρετανικών Αερογραμμών και πλέον η British ερευνά τα αίτια που προκάλεσαν την αλλαγή πορείας και την αναστάτωση στους πελάτες της.
«Πρέπει να απολογηθούμε στους πελάτες για την αλλαγή στο ταξίδι τους και σκοπεύουμε να επικοινωνήσουμε με καθέναν από αυτούς ατομικά», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στην οποία ωστόσο δεν διευκρινίζεται το πόσοι επιβάτες ταξίδεψαν στη.. Σκωτία.
Διευκρινίστηκε επίσης πως ο πιλότος δε βρέθηκε ποτέ σε σύγχυση, αλλά καθώς το σχέδιο πτήσης έλεγε Εδιμβούργο, οι Υπηρεσίες του εναέριου χώρου του έδωσαν «χώρο» να πάρει αυτό το δρόμο.
Το αεροσκάφος είχε ξεκινήσει από το αεροδρόμιο City του Λονδίνου.
Σύμφωνα με επιβάτιδα της πτήσης, που κάθε εβδομάδα ταξιδεύει από το Λονδίνο στο Ντίσελντορφ, έγινε όμως αντιληπτό ότι βρίσκονταν σε άλλο αεροδρόμιο μόνο όταν έγινε η σχετική ανακοίνωση από τον πιλότο.
Όλοι θεώρησαν ότι ήταν κάποιου τύπου αστείο το «καλωσορίσατε στο Εδιμβούργο» και τότε η ίδια ρώτησε τους αεροσυνοδούς, οι οποίες και ενημέρωσαν τον πιλότο.
Όταν εκείνος τους ρώτησε «ποιος θέλει να πάει στο Ντίσελντορφ», όλοι σήκωσαν τα χέρια τους.
«Ο πιλότος δεν είχε ιδέα τι είχε συμβεί. Είπε ότι κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί ποτέ ξανά και μαζί με το πλήρωμα θα προσπαθήσουν να καταλάβουν τι συνέβη», δήλωσε στο BBC 24χρονη επιβάτιδα.
Τελικά το αεροσκάφος μετά από 2,5 ώρες παραμονής στο αεροδρόμιο της σκωτσέζικης πρωτεύουσας, αναχώρησε για τη Γερμανία.
«Ήταν πολύ άσχημα, γιατί οι τουαλέτες ήταν κλειστές και είχαν τελειώσει τα σνακ. Το πλήρωμα δεν ήταν και τόσο ευγενικό», κατέληξε η ίδια επιβάτης.
Φυσικά υπήρξαν αντιδράσεις επιβατών στο Twitter, στις οποίες και απάντησε η British Airways, χωρίς όμως να μπορέσει να δώσει καμία απάντηση.