Τεχνολογία - Επιστήμη /ΑνακαλύψειςΔημοσίευση: 02 Σεπτεμβρίου 2017 08:35

Ανατροπή σοκ: Στην Ελλάδα περπάτησε για πρώτη φορά ο άνθρωπος

Αμφισβητείται πλέον η θεωρία ότι το ανθρώπινο είδος εμφανίστηκε πρώτη φορά στην Αφρική! Τα ίχνη δίποδης βάδισης στο Καστέλι και τα νέα δεδομένα!

ίχνη ανθρώπου - δίποδο - Κρήτη

Στην Κρήτη φαίνεται ότι περπάτησε για πρώτη φορά το ανθρώπινο είδος, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης απολιθωμένων ευρημάτων από την περιοχή Καστελίου Χανίων που δημοσιεύτηκε από περιοδικό του οίκου Elsevier και αναδημοσιεύει το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης.

Συγκεκριμένα, τα ίχνη δίποδης βάδισης που είχαν βρεθεί τυχαία το 2002 από τον Πολωνό Παλαιοντολόγο Gerard Gierlinski άρχισαν να μελετούνται συστηματικά από τον μαθητή του Grzegorz Niedzwiedzki το 2010 οπότε και διαπιστώθηκε ότι μάλλον ανήκουν σε πρόγονο του ανθρώπου.

Η πολυεθνική ερευνητική ομάδα που συστάθηκε στη συνέχεια από το Πανεπιστήμιο της Ουψάλα της Σουηδίας μελέτησε τα ίχνη και πιστοποίησε ότι πρόκειται για δίποδη βάδιση κάποιου άγνωστου προγονικού είδους του ανθρώπου που δημιουργήθηκε πριν από 5,7 εκατομμύρια χρόνια, γεγονός που τα κατατάσσει  ως τα παλιότερα που έχουν βρεθεί μέχρι σήμερα.

Έτσι, αμφισβητείται η θεωρία ότι το ανθρώπινο είδος εμφανίστηκε και εξελίχθηκε στην Αφρική πριν από 6 περίπου εκατομμύρια χρόνια και πολύ αργότερα εξαπλώθηκε στις άλλες ηπείρους. Τα δεδομένα από το Καστέλι υποστηρίζονται και από τη σχετικά πρόσφατα τοποθέτηση ίδιας ηλικίας απολιθωμάτων του είδους του Graecopithecus, που βρέθηκαν στη βόρεια Ελλάδα και Βουλγαρία, στα προγονικά είδη του ανθρώπου και όχι των πιθήκων όπως πιστεύαμε παλιά.

Στη διεθνή ερευνητική ομάδα συμμετείχαν από την Ελλάδα δύο επιστήμονες ο έφορος Παλαιοανθρωπολογίας και Σπηλαιολογίας κ. Αθανάσιος Αθανάσιου και ο υπεύθυνος Παλαιοντολογίας και Γεωλογίας του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας κος Χαράλαμπος Φασουλάς.

Η Μέγκαν Μαρκλ απαντά στις φήμες για συμμετοχή της σε ριάλιτι 23:59ΛΟΑΤΚΙ: Queer μουσείο για λίγες μέρες…. στην Αγία Πετρούπολη23:47Αλέξης Τσίπρας και Μπέτυ Μπαζιάνα στο Εθνικό Θέατρο (εικόνες)23:35Ρέθυμνο: έβαφε το σπίτι και πέθανε23:22Ανδρουλάκης από Ρέθυμνο: Δεν αξίζουν στον ελληνικό λαό Μητσοτάκης και Τσίπρας23:08Μουντιάλ 2022: η Αγγλία επικράτησε εύκολα κόντρα στη Σενεγάλη22:54Ισχυρός σεισμός στα νησιά Σαμόα22:40Ελληνοτουρκικά: δεκάδες παραβιάσεις από τουρκικά μαχητικά22:25Missing Alert: Πού βρέθηκε η 13χρονη αγνοούμενη22:11Κλιματική Κρίση - Έρευνα: Πάνω από 20000 θάνατοι λόγω... καύσωνα στη Δυτική Ευρώπη21:57Αστυνομικός εντοπίστηκε νεκρός σε χωράφι 21:43ΠΑΟΚ: “περίπατος” κόντρα στην Καρδίτσα21:30Δίπλωμα οδήγησης: Πήγε να δώσει εξετάσεις με... ακουστικό στο αυτί! 21:18ΕΑΔ: Φαρμακείο “πουλούσε” ληγμένα φάρμακα21:03Εύβοια: νεκρός ποδηλάτης μετά από παράσυρση από αυτοκίνητο20:50Οι “Παγιδευμένοι” επιστρέφουν - Δείτε το teaser 20:37Πάτρα: στο νοσοκομείο διασωληνωμένος 15χρονος μετά από τροχαίο20:23Ο Παναθηναϊκός γλίτωσε την ήττα από την Πάφο20:10Ενέργεια - ΕΕ: είμαστε ασφαλείς για τον χειμώνα19:56Τσαντάκιας - Ηλιούπολη: βίντεο - ντοκουμέντο από τη φονική επίθεση σε ηλικιωμένη19:42