LATEST NEWS
 
Τεχνολογία - Επιστήμη /Social mediaΔημοσίευση: 25 Σεπτεμβρίου 2016 21:16

“Τα chatbots είναι οι εφαρμογές του μέλλοντος”

Facebook και Microsoft «βλέπουν» τα chatbots ως μια σημαντική νέα «διεπαφή» μεταξύ ανθρώπου και μηχανής.

«Τα chatbots είναι οι εφαρμογές του μέλλοντος», υποστηρίζουν τόσο ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Σάτια Ναντέλα, όσο και ο Ντέιβιντ Μάρκους, διευθυντής στον τομέα προϊόντων ανταλλαγής μηνυμάτων του Facebook.

Τα chatbots είναι προγράμματα με τα οποία ένας χρήστης μπορεί να «κουβεντιάσει», αφού έχουν δημιουργηθεί ούτως ώστε να δίνουν αυτόματες απαντήσεις πάντα σε συνάρτηση με τον διάλογο που διεξάγεται, όπως παραδείγματος χάριν σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων.

Τόσο ο Ναντέλα όσο και ο Μάρκους βλέπουν τα chatbots ως μια σημαντική νέα «διεπαφή» μεταξύ ανθρώπου και μηχανής, αναφέρει σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα The Guardian επικαλούμενη σχετικές δηλώσεις τους. Και οι δύο εταιρείες έχουν διαθέσει εργαλεία προκειμένου να βοηθήσουν τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν αυτά τα bots. Μεταξύ του διαστήματος Απριλίου και Σεπτεμβρίου, τουλάχιστον 30.000 από τα συγκεκριμένα προγράμματα είχαν αναπτυχθεί μόνο για το Messenger του Facebook.

Μιλώντας ο χρήστης με τα chatbots είναι σαν να ανταλλάσσει μηνύματα με κάποιον φίλο, εφόσον αυτός τα έχει προσθέσει στις επαφές του. Πολλά από αυτά έχουν δημιουργηθεί με βάση διάφορες κατηγορίες, όπως ψυχαγωγία, gaming, επιχειρήσεις, lifestyle.

Τα chatbots θα μπορούσαν να είναι το λογικό επόμενο βήμα, ιδιαίτερα σε εταιρείες που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά μέσα για την εξυπηρέτηση των πελατών, όπως email και άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων. Διαθέτοντας τεχνολογία «εκμάθησης», τα προγράμματα αυτά θα έχουν τη δυνατότητα να «θυμούνται» παλαιότερες συνομιλίες και να μαθαίνουν από καινούργιες, δημιουργώντας, με τον χρόνο, μια βάση δεδομένων μέσω της οποίας θα μπορούν να ανταποκρίνονται σε μια μεγαλύτερη γκάμα ερωτήσεων και αποριών.

Ωστόσο, κι ενώ οι άνθρωποι που αναπτύσσουν αυτή τη νέα τεχνολογία επισημαίνουν τα θετικά στοιχεία αυτής, εγείρονται δύο βασικά ζητήματα. Πρώτον, το ζήτημα του απορρήτου, αφού θα γίνεται συλλογή, ανάλυση και χρήση όλων αυτών των δεδομένων.

Και δεύτερον, ο αντίκτυπος που θα έχει στους ανθρώπους που εργάζονται σε κέντρα εξυπηρέτησης πελατών σε εκατομμύρια εταιρείες. Πολλοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι ακόμα κι αν το προσωπικό αντικατασταθεί από chatbots, ο ανθρώπινος παράγοντας θα είναι πάντα απαραίτητος. Ωστόσο, αυτό το θέμα αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συζήτησης σχετικά με το πώς ένα πρόγραμμα μπορεί να εκτοπίσει τους εργαζομένους του 21ου αιώνα.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Νέα αιφνιδιαστική έρευνα στις φυλακές Κορυδαλλού 19:38ΥΠΕΞ Κύπρου: οι έρευνες στο οικόπεδο 7 είναι αποκλειστικό μας δικαίωμα19:26Αντιδράσεις προκαλεί η απόφαση του ΣτΕ για τα Θρησκευτικά19:14Δολοφονία φαρμακοποιού στο Ψυχικό: Δάκρυα και λιποθυμίες στην δίκη19:01Αλλάζει το μοντέλο λειτουργίας των ΔΟΥ18:57Επαφές Τσίπρα στην Ιταλία18:44Ανατροπή νταλίκας στον κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου (εικόνες)18:31Ερντογάν: ο πλούτος της Κύπρου ανήκει σε όλους τους κατοίκους της18:18Δήμητρα Παπαδήμα: αν σκηνοθετούσα, θα έβγαινα γυμνή (βίντεο)18:04Ράφτινγκ και περιπέτεια στον… Ληθαίο! (εικόνες)17:51Ο καιρός για τους αγρότες17:38Έκαναν βόλτα με καγιάκ και κατέρρευσε δίπλα τους… παγόβουνο (βίντεο)17:26Οδηγός ήρθε αντιμέτωπος με… αρκούδα (βίντεο)17:13Σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα στην Αχλάδα Φλώρινας (εικόνες)17:00Στην Κίνα ο Μητσοτάκης16:47Τούρτα σοκολατίνα από τον Δημήτρη Μακρυνιώτη16:34Σπάει κάθε φράγμα το ελληνικό δεκαετές ομόλογο16:21Χιλιάδες πρόσφυγες και μετανάστες πέρασαν στην Ελλάδα σε λίγες μέρες16:07Ο Ακύλας “ξετρύπωσε” ναρκωτικά σε ποιμνιοστάσιο (βίντεο)15:53Επιστήμονες δημιούργησαν προτομή από DNA κοριτσιού 70.000 ετών! (βίντεο)15:40
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο