Το Facebook “ψαρεύει” πού θέλετε να πάτε μετά
Νέα δεδομένα έρχονται στο Facebook, το οποίο φιλοδοξεί να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή όχι απλά την τοποθεσία στην οποία βρίσκεστε, αλλά και το πού θα πάτε μετά… ή τουλάχιστον τις πιθανότερες επιλογές σας.
Σύμφωνα με το Buzzfeed, το Facebook έχει καταθέσει δύο αιτήσεις νέας μεθόδου για ισάριθμες τεχνικές που χρησιμοποιούν ήδη διαθέσιμα δεδομένα για να “μαντέψουν” πού θα πάει κανείς μετά.
Συγκεκριμένα, αν βγαίνοντας από το μετρό κάνετε μία σύντομη στάση σε μία καφετέρια που δεν έχει καλή κάλυψη δικτύου, το Facebook θα λαμβάνει υπόψιν του, προηγούμενες διαδρομές σας και όταν ξαναβγείτε από το μετρό μπορεί να φορτώσει στο κινητό σας τηλέφωνο δημοσιεύσεις φίλων σας ή διαφημίσεις σχετικές με τις υπηρεσίες της καφετέριας ή κάποιας άλλης επιχείρησης που βρίσκεται εκεί γύρω.
Μία άλλη τεχνική που έχει αναπτύξει το Facebook συνδυάζει το προφίλ ενός χρήστη με εκείνα άλλων χρηστών με τα οποία εκείνος μοιράζεται κάποια κοινά στοιχεία. Αν, για παράδειγμα, συνομήλικοί σας συνηθίζουν να πηγαίνουν σε ένα συγκεκριμένο μαγαζί π.χ. εστιατόριο, η εφαρμογή του Facebook θα σας προβάλει σχετικές πληροφορίες για τους εν λόγω χώρους. Φυσικά και εδώ τον πρώτο λόγο θα έχουν προσφορές και διαφημίσεις που θα επιχειρούν να σας “τραβήξουν” σε ένα συγκεκριμένο μέρος που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά του δρόμου.
Ωστόσο, δεν είναι σαφές αν το Facebook πρόκειται να θέσει σε λειτουργία τις δύο νέες τεχνικές ή αν απλώς κατοχυρώνει τις δύο μεθόδους, ώστε να προλάβει τυχόν κινήσεις από ανταγωνιστές.