Μεγάλες διακρίσεις για το NETWIX, το πρώτο ελληνικό διαδικτυακό κανάλι!
Σημαντικότερo βραβείο της βραδιάς ήταν το Χρυσό βραβείο που απέσπασε το NETWIX στην κατηγορία Best Only Web Video Channel για την άριστη αξιοποίηση του web / mobile περιβάλλοντος για την ανάπτυξη ξεχωριστής πλατφόρμας μοναδικού περιεχομένου (όχι αναμετάδοση τηλεοπτικού προγράμματος) σε video format (Web / Mobile Channel).
Το βραβείο αυτό ήρθε ως επισφράγισμα μιας δυνατής χρονιάς για το www.netwix.gr το οποίο απέδειξε πως είναι το πρώτο αυτόνομο, νεανικό web κανάλι, με αποκλειστικό και δωρεάν περιεχόμενο, ειδικά φτιαγμένο για το διαδίκτυο.
Στα 5 διαφορετικά θεματικά κανάλια του netwix.gr, οι χρήστες μπορούν να απολαύσουν πάνω από 35 διαφορετικές web σειρές, με περισσότερα από 1.300 επεισόδια χωρίς κανένα απολύτως κόστος συνδρομής. Και οι αριθμοί έρχονται για να δικαιώσουν την προσπάθεια αυτή! Τα μηνιαία pageviews ξεπερνούν κατά μέσο όρο τα 1.500.000 ενώ τα Video Views μέσα στον τελευταίο χρόνο ξεπέρασαν τα 6.000.000.
Μία ακόμη σημαντική διάκριση στα Digital Media Awards ήταν αυτή της καμπάνιας λανσαρίσματος του καναλιού με κεντρικό μήνυμα “Μην μπεις στο Netwix” που σχεδιάστηκε από την εταιρία FRANK και κέρδισε το Αργυρό βραβείο στην κατηγορία Best Launch & Re-launch Campaign. Στόχος της καμπάνιας που βασίστηκε στη λογική της αντίστροφης ψυχολογίας ήταν να προσελκύσει το κοινό του καναλιού, τη λεγόμενη «γενιά Y», ή αλλιώς η «γενιά της ανατροπής η οποία γνωρίζει τα πάντα για την τεχνολογία, βαριέται γρήγορα, δεν εμπιστεύεται τη διαφήμιση, δεν «κολλάει» με ένα συγκεκριμένο εμπορικό σήμα και αντικρούει τις έννοιες του παραδοσιακού marketing.
Με κεντρικό μήνυμα «MHN ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ NETWIX”, και ήρωες εμπνευσμένους από γνωστές τηλεοπτικές προσωπικότητες (Ελένη Λουκά, Κώστας Πρέκας) που πάνε κόντρα στην τεχνολογία και σε οτιδήποτε καινούριο εμφανίζεται για τη νεολαία και από τη νεολαία, το κανάλι κατάφερε ιντριγκάροντας να προσελκύσει τα νεανικά κοινά και να ενταχθεί δυναμικά στην αγορά.
Δείτε τα TVC της καμπάνιας:
Σε επίπεδο περιεχομένου, το NETWIX απέδειξε πως μπορεί να σχεδιάσει με μεγάλη επιτυχία ολοκληρωμένες tailor made εκπομπές για τις ανάγκες των πελατών του, αφού η σειρά “7 bar stories” χάρισε στη UV το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Best Native Advertising. H σειρά αποτελείται από 7 επεισόδια με πρωταγωνιστή τον Ιωσήφ Μαρινάκη σε ένα διαφορετικό ρόλο, αυτό του μπάρμαν. Με πρόφαση ένα κέρασμα, ο Ιωσήφ καλεί 7 celebrities να του εξομολογηθούν πώς το πάθος, η αλήθεια, η διαίσθηση, το θάρρος, η ελευθερία, η έμπνευση – που είναι και τα βασικά brand values του Jack Daniel’s (7 sides of independence)- τους επηρέασαν και πώς για κάποιους έγιναν motto ολόκληρης της ζωής τους. Στόχος του διαφημιζόμενου ήταν να συνδέσει το brand name του με ένα ιδιαίτερα νεανικό προϊόν, έτσι ώστε να ξεφύγει από την κλασική και πατροπαράδοτη εικόνα που κατέχει και στόχος του NETWIX ήταν να καλυφθούν οι εμπορικές και διαφημιστικές ανάγκες του πελάτη, πάντα με γνώμονα τις αξίες, την ποιότητα και τη συνολική στρατηγική του καναλιού μας.
Δείτε τα επεισόδια εδώ: www.netwix.gr/7barstories
Τέλος, με το Χρυσό βραβείο DIME καλύτερης ιντερνετικής σειράς βραβεύτηκε η VICE Greece για την παραγωγή του “Beyond Gender by VICE”, που προβάλλεται αποκλειστικά στο Netwix.gr. Πρόκειται για την πρώτη ελληνική ιντερνετική LGBTQ (Lesbian-Gay-Bisexual-Transgender- Queer) μίνι σειρά ντοκιμαντέρ, που έρχεται αντιμέτωπη με ζητήματα που μέχρι τώρα κανείς δεν έχει αγγίξει στην Ελλάδα.
Δείτε τα επεισόδια εδώ: www.netwix.gr/beyondgender