Ello
Δημοσίευση: 26 Οκτωβρίου 2014 10:00Ello: Το Social Media που κρατά τις υποσχέσεις του
Ξεκίνησε σαν πείραμα και βασίστηκε στην αρχή μη ανάρτησης διαφημίσεων. Το Ello κατάφερε όχι μόνο να καταστεί σημαντική «απειλή» για ιδιαίτερα διαδεδομένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, αλλά και να μείνει πιστό στην υπόσχεση του για μη προβολή διαφημιστικών αναρτήσεων στη σελίδα του.
Η ανάπτυξή του είναι ραγδαία και ο δημιουργός του Paul Budnitz, που είχε δηλώσει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσει τα δεδομένα των χρηστών του σε διαφημιστές, δέχθηκε σφοδρή κριτική.
Όμως το Ello, με επίσημο δελτίο Τύπου ενημερώνει το κοινό του ότι έγινε και επίσημα Public-benefit Corporation, μια εταιρεία που στις ΗΠΑ θεωρείται δημοσίου οφέλους. Έτσι επισήμως το Ello δεν θα πουλάει ή εκχωρεί τα δεδομένα χρηστών του σε τρίτες επιχειρήσεις και δεν θα προβάλλει διαφημίσεις επί πληρωμή προς όφελος τρίτων.
Παράλληλα εξασφαλίστηκε ότι δεν θα παραβιαστούν τα παραπάνω σε περίπτωση εξαγοράς τις εταιρείας ή σε περίπτωση που θα μεταβιβαστούν τα περιουσιακά του στοιχεία.
Το Ello δέχθηκε χρηματοδότηση ύψους 5,5 εκατ. δολαρίων από επενδυτές για να περάσει από τη δοκιμαστική του έκδοση στην τελική μορφή. Κι επειδή η απόκτηση εσόδων είναι ζωτικής σημασίας, αυτά θα έρχονται από premium λειτουργίες και συνδρομές για όσους χρήστες επιθυμούν να "ξεκλειδώσουν" κάποιες πρόσθετες λειτουργίες.
Σύμφωνα με το Business Insider το Ello διαθέτει πλέον μια βάση χρηστών που ξεπερνά το 1 εκατομμύριο, ενώ δέχεται περίπου 40 - 50 χιλιάδες αιτήματα την ώρα για προσκλήσεις δημιουργίας προφίλ.