LATEST NEWS
 
Life /ΕκδηλώσειςΔημοσίευση: 25 Φεβρουαρίου 2019 09:59

Η Always και η Ένωση “Μαζί για το Παιδί” ενώνουν δυνάμεις στην εκστρατεία #MinEisaiApousa

Στόχος της προσπάθειας είναι να βοηθήσουν τα κορίτσια να μην χάνουν το σχολείο, επειδή δεν μπορούν να αγοράσουν προϊόντα περιόδου.

Always - Μαζί για το Παιδί

Μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την MRB Hellas για λογαριασμό της Always, αποκάλυψε πως περίπου 10.000 κορίτσια έχουν φύγει νωρίς ή εξολοκλήρου από το σχολείο επειδή δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν προϊόντα περιόδου.

Κατά την εφηβεία, παρατηρείται ότι η αυτοπεποίθηση των κοριτσιών μειώνεται. Η πρώτη περίοδος ενός κοριτσιού σηματοδοτεί το χαμηλότερο σημείο αυτοπεποίθησης των εφηβικών της χρόνων. Αν το γεγονός αυτό συνδυαστεί με την έλλειψη προϊόντων προσωπικής υγιεινής και την αναγκαστική απουσία από το σχολείο, τότε τα επίπεδα αυτοπεποίθησης μειώνονται ακόμα περισσότερο. Η έλλειψη και η δυσκολία πρόσβασης σε προϊόντα περιόδου δημιουργεί ένα φαύλο κύκλο: χάνονται όχι μόνο ώρες μαθημάτων αλλά και στιγμές από τις μαθητικές δραστηριότητες που σηματοδοτούν την ζωή της έφηβης. Οι δραστηριότητες αυτές συμβάλλουν στην τόνωση της αυτοπεποίθησης και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων της αλλά χάνοντας αυτές τις εποικοδομητικές ώρες περιορίζονται οι δυνατότητες και οι ευκαιρίες κάθε κοριτσιού πολύ πέρα από την εφηβεία.

Η Always ξεκινά την εκστρατεία #MinEisaiApousa για να εξασφαλίσει ότι η έλλειψη προστασίας κατά τη περίοδο δεν θα εμποδίσει την μάθηση και την αυτοπεποίθηση των κοριτσιών. Η Always και η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ενώνουν τις δυνάμεις τους για να εξασφαλίσουν πως κανένα κορίτσι δεν θα χάσει το σχολείο λόγω της έλλειψης γυναικείων προϊόντων υγιεινής που επιφέρει η οικονομική δυσχέρεια. Το όραμά τους είναι να δωρίσουν πάνω από 800.000 προϊόντα σε κορίτσια που το έχουν ανάγκη.

Always - Μαζί για το Παιδί

Για να ρίξει φως στο ζήτημα, η Always ενώνει τις δυνάμεις της και με τη Ζέτα Δούκα, έμπρακτη υποστηρίκτρια υπέρ τις ενδυνάμωσης των κοριτσιών,  μαζί με την βοήθεια ποικίλων άλλων influencers.

«Η μη πρόσβαση σε προϊόντα υγιεινής κατά την περίοδο, δημιουργεί έναν φαύλο κύκλο για τα κορίτσια: απουσιάζουν από τα μαθήματα τους, μένουν πίσω στις εργασίες τους, χάνουν δραστηριότητες, όπως αθλήματα και δημιουργικές ασχολίες. Αυτές οι δραστηριότητες συμβάλλουν στη δημιουργία αυτοπεποίθησης και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, ενώ η αποχή από αυτές μπορεί να περιορίσει τις προοπτικές και τις ευκαιρίες ενός κοριτσιού πέρα από την εφηβεία» σχολίασε η Ζέτα Δούκα, Εκπρόσωπος της καμπάνιας. «Το σχολείο εκτός από μάθηση είναι φιλία, πηγή αυτοπεποίθησης και ένας τόπος για να ανακαλύψεις τις ικανότητές σου και να γίνεις αυτό που ονειρεύεσαι. Είμαι πραγματικά περήφανη που συμμετέχω σε αυτή την πρωτοβουλία της Always, γιατί τα κορίτσια που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να διασφαλίσουν την προστασία που χρειάζονται, δεν θα έπρεπε ποτέ να στερούνται την ευκαιρία αυτή. Μαζί μπορούμε να ξεκινήσουμε τη συζήτηση και να αναλάβουμε δράση για να βοηθήσουμε να #MinEisaiApousa».

Βασικά ευρήματα που προκύπτουν από την έρευνα της MRB Hellas :

  • Εκτιμάται ότι περισσότερα από 10.000 κορίτσια στην Ελλάδα έχουν απουσιάσει από το σχολείο, επειδή δεν μπορούσαν να αγοράσουν προϊόντα περιόδου.
  • 20% των μαμάδων δηλώνει ότι δυσκολεύεται οικονομικά να αγοράσει σερβιέτες.
  • 18% των μαμάδων δεν έχει αγοράσει προϊόντα πρώτης ανάγκης τουλάχιστον μια φορά, προκειμένου να αγοράσει σερβιέτες.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας #MinEisaiApousa, η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» συνεργάζεται με την Always για τη διανομή των προϊόντων που θα γίνει σε 44 κοινωνικές υπηρεσίες στην Αθήνα (δήμους και φορείς παιδικής προστασίας) και σε άλλες 25 στη Βόρεια και την Στερεά Ελλάδα. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η καμπάνια της Always εντάσσεται στις συντονισμένες προσπάθειες που κάνει το «Μαζί για το Παιδί» για την καταπολέμηση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού που αυτή επιφέρει» δήλωσε η Μαρία Χατζηνικολάκη, Διευθύντρια Προγραμμάτων & Εξεύρεσης Πόρων της Ένωσης. «Μέσα από το δίκτυο συνεργατών που διαθέτει η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» και θέτοντας αυστηρά κριτήρια, είμαστε σε θέση να εξασφαλίσουμε στην Always ότι η προσφορά της αυτή θα φτάσει πραγματικά στα κορίτσια που την έχουν ανάγκη».

Ενώστε κι εσείς τις δυνάμεις σας με την Always και την Ζέτα Δούκα για να βοηθήσουμε τα κορίτσια να μην λείψουν ξανά από το σχολείο και να μην χάσουν την αυτοπεποίθησή τους επειδή δεν μπορούν να αγοράσουν προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Μπορείτε να συμβάλλετε με τους παρακάτω τρόπους:

  • Πάρτε μέρος στην συζήτηση για να μας βοηθήσετε να βάλουμε ένα τέλος στον στιγματισμό που σχετίζεται με την περίοδο και την έλλειψη πρόσβασης σε προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Έτσι, τα κορίτσια που βρίσκονται σε ανάγκη θα βρουν την δύναμη να μιλήσουν ανοιχτά και όλοι μαζί να βρούμε μία λύση στο πρόβλημα.
  • Ανεβάστε στα social media μία φωτογραφία από τα σχολικά τους χρόνια, κάνοντας tag την Always (@always.greece) και χρησιμοποιήστε το hashtag #MinEisaiApousa και εμείς θα δωρίσουμε περισσότερες σερβιέτες μέσα από την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».
  • Αγοράστε ένα διπλό πακέτο σερβιετών Always από 14/02 έως 12/04/2019 για να ενισχύσουμε την δωρεά προϊόντων σε κορίτσια που έχουν ανάγκη.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε: https://www.epithimies.gr/always-min-eisai-apousa


Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Βασιλιάς Κάρολος: Η τελετή στέψης του κόστισε 72 εκατομμύρια λίρες23:59Ισπανία – Βαρκελώνη: Χιλιάδες διαδηλωτές κατά των ακριβών ενοικίων23:46Βόλος: Υπερήλικας πέθανε την ώρα που οδηγούσε23:31Τιθορέα: Λύκος έπεσε σε πηγάδι (εικόνες)23:16Ρωσία: Διαγράφονται τα χρέη όλων των νεοσύλλεκτων που θα πολεμήσουν στην Ουκρανία23:01Η Γη ίσως είχε δακτύλιο, όπως ο Κρόνος!22:47Λίβανος: Δεκάδες νεκροί από ισραηλινούς βομβαρδισμούς22:34Άντερλεχτ: Ο Τζόλης πέτυχε 4 γκολ στην εκτός έδρας αναμέτρηση επί της Σεντ Τρούιντεν22:19Χαμάς: Όμηρος σκοτώθηκε από πυρά του ισραηλινού στρατού22:05Google: Οι ΗΠΑ την υποχρεώνουν να πουλήσει τον Chrome21:51Super League: Ο Βόλος “γκρέμισε” τον Άρη από την κορυφή21:37Η Γιόκο Όνο είναι η νόμιμη ιδιοκτήτρια ενός ρολογιού που εκλάπη από τον Τζον Λένον21:22Κορινθία: Ληστές έστησαν ενέδρα σε πωλητή λαϊκής αγοράς (βίντεο)21:09Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Τι ώρα ανοίγουν οι κάλπες – όλα τα εκλογικά τμήματα20:55Κέρκυρα: Κλείνει η βάση ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ – Χωρίς αεροδιακομιδές το νησί20:41ΗΠΑ: Το Associated Press μειώνει σημαντικά το προσωπικό του 20:28Αγία Παρασκευή - κλοπή: Αστυνομικός εκτός υπηρεσίας ακινητοποίησε νεαρό20:14 Φιντάν: Διαψεύδει τη μετακόμιση της ηγεσίας της Χαμάς στην Τουρκία20:01Καιρός: Σημαντική πτώση της θερμοκρασίας την Κυριακή19:47Βρετανία: Η καταιγίδα “Μπερτ” προκαλεί χάος στις συγκοινωνίες19:34
00:00:21"ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ": Το τρέιλερ της ταινίας22-03-2019 07:44 
00:21:33 
Η Νάταλι Θάνου στο "The 2Night Show"22-03-2019 06:54
00:07:56 
Ο Γ. Μαυρίδης ζητά τη γνώμη του κοινού για να κατέβει υποψήφιος22-03-2019 10:45
00:42:23 
Ο Σάκης Κεχαγιόγλου στο "The 2Night Show"22-03-2019 06:51
00:17:11 
Ο Δημ. Μακρυνιώτης ετοιμάζει τα πιο νόστιμα αφράτα εκλέρ22-03-2019 12:34
00:24:45 
Ο Μιχ. Ιατρόπουλος στο "The 2Night Show"22-03-2019 06:51
00:17:02 
Μακαρόνια στο φούρνο με μανιτάρια από τον Βασ. Καλλίδη22-03-2019 12:05
00:01:29 
Η Met Opera παρουσιάζει την επική «Βαλκυρία» του Βάγκνερ 21-03-2019 20:47
00:08:07 
Ο Γιώργος Μαργαρίτης στο Πρωινό22-03-2019 11:04
00:10:56 
Νηστίσιμη τούρτα με σοκολάτα και ταχίνι από τον Δημήτρη Μακρυνιώτη20-03-2019 12:56
00:11:33 
Η Νατάσα Μποφίλιου αποκαλύπτεται στο “Πρωινό”20-03-2019 12:25
00:12:15 
Κάρρυ λαχανικών με μπασμάτι από τον Βασίλη Καλλίδη20-03-2019 11:54
00:08:22 
Η Λάουρα Νάργες, ο Μιχάλης Μουρούτσος και η αιτία του χωρισμού20-03-2019 11:18
00:02:12 
“Άναψε φωτιές” η Κόνυ Μεταξά με την φωτογράφιση της20-03-2019 11:12
00:04:40 
Ο Τόλης Βοσκόπουλος τραγουδάει μαζί με την κόρη του επί σκηνής και...“λιώνει”!19-03-2019 11:38
00:09:57 
Γιώργος Αγγελόπουλος: Είμαι αυτοδίδακτος ακόμα και στα... κορίτσια!19-03-2019 11:44
00:00:31 
Η Μπάρμπαρα Πάλβιν είναι ο νέος Άγγελος της Victoria’s Secret18-03-2019 12:13
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο