Start-up εξαγόρασε το 49% του περιοδικού Rolling Stone
Η BrandLab Technologies, μια νεοφυής (start-up) εταιρεία της Σιγκαπούρης που έχει ιδρυθεί από τον γιο του σιγκαπουριανού δισεκατομμυριούχου Κουόκ Χουν Χονγκ και είναι αφιερωμένη στη μουσική, εξαγόρασε το 49% του κεφαλαίου του εμβληματικού περιοδικού Rolling Stone για να αναπτυχθεί σε νέες αγορές.
Η εξαγορά αυτής της συμμετοχής στην αμερικανική εκδοτική επιχείρηση Wenner Media, έναντι ποσού που δεν ανακοινώθηκε, έχει στόχο να δημιουγήσει μια μεγάλη επιχείρηση διοργάνωσης συναυλιών και εκδηλώσεων, διευκρίνισαν οι BrandLab και Rolling Stone σε ανακοίνωση που έδωσαν στη δημοσιότητα.
Η Rolling Stone International, μια νέα θυγατρική που θα διευθύνεται από τον 28χρονο Κουόκ Μενγκ Ρου, θα διοργανώνει συναυλίες και θα επικεντρωθεί στο μάρκετινγκ, μετέδωσε το πρακτορείο Bloomberg.
Η νέα θυγατρική σκοπεύει «να κεφαλαιοποιήσει τη φήμη και την παγκόσμια αναγνώριση της μάρκας» Rolling Stone, σύμφωνα με την ανακοίνωση.
«Στο πέρασμα των χρόνων, η επίδραση του Rolling Stone ήταν τεράστια και με τιμά πολύ το γεγονός ότι εντάσσομαι σ' αυτή την ομάδα για το επόμενο τμήμα του ταξιδιού της», δήλωσε ο Κουόκ, γιος του μεγιστάνα του φοινικέλαιου Κουόκ Χουν Χονγκ και μικρανεψιός του Ρόμπερτ Κουόκ, του πλουσιότερου ανθρώπου της Μαλαισίας.
Το Rolling Stone, το οποίο ιδρύθηκε το 1967 από τον Τζαν Γουένερ και τον Ραλφ Γκλίσον με δάνειο 7.500 δολαρίων από τους φίλους και τις οικογένειές τους, έγινε ένα εμβληματικό περιοδικό για τον αμερικανικό Τύπο χάρη στα πορτρέτα και τα αφηγήματα που αφιερώνει στους σταρ της μουσικής και της πολιτικής.
Η BrandLab Technologies διαθέτει εταιρείες που περιλαμβάνουν μια πλατφόρμα πληροφορικής με μόνιμη πρόσβαση, έναν ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης για μουσικούς, έναν ιστότοπο σύνθεσης μουσικής και τον μεγαλύτερο διανομέα ηχητικού εξοπλισμού στη Νοτιοανατολική Ασία.