Το Τravel Channel International προβάλλει την Ελλάδα σε 74 χώρες
Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στον ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό της αναπληρώτριας υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, που περιλαμβάνει συνδυασμό διαφημιστικών μέσων για την δυναμική και πλέον αποτελεσματική προώθηση και προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Την σχετική απόφαση υπέγραψε πρόσφατα ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, και περιλαμβάνει 5 θεματικά επεισόδια διάρκειας 60'' που γυρίστηκαν από το Travel Channel International και προβάλλουν τις μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που προσφέρει η Ελλάδα σε διαφορετικούς προορισμούς.
Η καμπάνια σχεδιάστηκε με βάση την στοχευμένη προώθηση των θεματικών τουριστικών προϊόντων και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Τα θεματικά επεισόδια μέσω του Travel Channel “ταξιδεύουν” σε 74 χώρες και σε δεκάδες εκατομμύρια σπίτια σε όλον τον κόσμο και φέρουν την ονομασία:
- Sea and Sun (Ήλιος και Θάλασσα)
- Luxury (Πολυτέλεια)
- City Break (Τουρισμός Πόλεως)
- Gastronomy (Γαστρονομία)
- Greek Islands Lifestyle ( Ο Τρόπος Ζωής στα Ελληνικά Νησιά)