H GILLETTE αναδεικνύει τις “Bond στιγμές” στη ζωή κάθε άντρα
Καθώς ο κόσμος προετοιμάζεται για την επίσημη κυκλοφορία του SPECTRE, της 24ης ταινίας Bond, η Gillette γιορτάζει εκείνες τις στιγμές στη ζωή ενός άντρα στις οποίες νιώθει κυρίαρχος και γεμάτος σιγουριά. Αυτές οι «Bond Στιγμές» όμως δεν συμβαίνουν έτσι απλά – είναι το αποτέλεσμα μίας προσεκτικής προετοιμασίας που δίνει έμφαση στη λεπτομέρεια.
“Bond Στιγμές” που εμπνέουν
H Gillette ξεκινά την καμπάνια “Bond Στιγμές” την οποία εμπνεύστηκε ο δημιουργός και συγγραφέας του βιβλίου James Bond, Ίαν Φλέμινγκ.
Τα ποιητικά, αλλά και δυναμικά, λόγια του Φλέμινγκ αποτελούν το θεμέλιο της καμπάνιας: περιγράφουν τις απόλυτες “Bond Στιγμές” μέσα από μία ολιστική καμπάνια επικοινωνίας που περιλαμβάνει διαφήμιση στο διαδίκτυο, στο σινεμά καθώς και προωθητικές ενέργειες μέσα στα καταστήματα.
Η καμπάνια ξεκινά με τη διαφήμιση που συνδέει την εικονική δράση, που αναδεικνύει ο χαρακτήρας του James Bond, με τα εργαλεία ακριβείας της Gillette, τα οποία συνδυασμένα μεταξύ τους προετοιμάζουν τους άνδρες για τις δικές τους “Bond Στιγμές”.
Η ταινία SPECTRE, η 24η περιπέτεια του James Bond, από την ΕΟΝ Productions του Albert R. Broccoli, την Metro-Goldwyn-Mayer Studios και την Sony Pictures Entertainment θα κυκλοφορήσει στους ελληνικούς κινηματογράφους στις 12 Νοεμβρίου.
«Ακριβώς όπως o Bond, οι άνδρες αισθάνονται ότι έχουν την καλύτερη εμφάνιση τους όταν είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι για οτιδήποτε συναντήσουν στο δρόμο τους», δήλωσε ο John Mang, Vice President, Global Gillette.
Για να γιορτάσει αυτή τη συνεργασία, η Gillette δημιουργεί τη συσκευασία δώρου Gillette Fusion ProGlide με Τεχνολογία FlexBall εμπνευσμένη από την ταινία SPECTRE, η οποία θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα στην Ελλάδα από την 1η Νοεμβρίου.
Το πακέτο με 3 ανταλλακτικά Fusion ProGlide και δώρο την μηχανή ProGlide αποτελεί το τέλειο δώρο για τους άντρες και θα τους βοηθήσει να είναι προετοιμασμένοι εξασφαλίζοντας το απόλυτο ξύρισμα ακριβείας.