Σάλος στις ΗΠΑ
Δημοσίευση: 11 Νοεμβρίου 2014 11:50Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε η νέα καμπάνια της Calvin Klein
Η Calvin Klein με τη νέα του καμπάνια φέρνει την «επανάσταση» στη μόδα… και κάνει τις κυρίες με περιττά κιλά να πανηγυρίζουν, κάτι που όλοι θα συμφωνήσουμε ότι είναι και σωστό. Επίσης, θα συμφωνήσουμε πως η απόφαση της εταιρείας να λανσάρει σειρά εσωρούχων για παχουλές ένα μοντέλο που κάθε άλλο παρά παχουλή είναι εντελώς άστοχη.
Το... φάουλ της Calvin Klein έχει προκαλέσει σάλο και ποίκιλλα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το ίδιο το μοντέλο ης εταιρείας να επιμένει ότι έχει τα κιλάκια της, που όμως δεν... τα βλέπει κανείς.
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι στην καμπάνια της με τίτλο "Perfectly Fit", έχει χρησιμοποιήσει ένα "plus-size" μοντέλο, που όμως δεν φορά πάνω από 10 όπως διατείνονται οι κατήγοροι της καμπάνιας. Το αμερικανικό 10 είναι το L ή τo 40 στα ευρωπαϊκά νούμερα.
Συνήθως τα "μεγάλα μεγέθη" ξεκινούν από το 12, δηλαδή το L προς ΧL, ή το 42 στα ευρωπαϊκά νούμερα.