Καμπάνια για την πρόληψη του καρκίνου του στήθους
Δημοσίευση: 02 Οκτωβρίου 2014 11:43Πόσο συχνά «τσεκάρουν» το στήθος σας;
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόσες φορές την ημέρα σας κοιτούν στο στήθος αυτοί που συναντάται;
Η Nestle Fitness έκρυψε μια κάμερα στο σουτιέν μια γυναίκας στο Λονδίνο, για να καταγράψει πόσα μάτια κοιτάνε ένα γυναικείο στήθος κάθε μέρα. Η καμπάνια για την πρόληψη του καρκίνου του στήθους έχει σλόγκαν «Τα στήθη σας "τσεκάρονται" καθημερινά. Λοιπόν, πότε ήταν η τελευταία φορά που τσεκάρατε το δικό σας;»
Στο βίντεο παρακολουθούμε την καθημερινή διαδρομή μιας γυναίκας που πηγαίνει στη δουλειά της και το στήθος συγκεντρώνει μεγάλο… ενδιαφέρον! Στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζεται το «σκορ», με τους αριθμούς να επιβεβαιώνουν την πραγματικότητα...
Μια ανάλογη καμπάνια είχε κάνει και το 2013 η Nestlé με το «Twitting-Bra», δηλαδή το στηθόδεσμο που «ενημέρωνε» τουιτάροντας κάθε φορά που η ιδιοκτήτριά του το ξεκούμπωνε, για να υπενθυμίζει την αυτοεξέταση κάθε γυναίκας.