Μέγκαν Μαρκλ: Η βιασύνη της να λανσάρει το lifestyle brand της & το προσωπικό που της "γυρνά την πλάτη"
Η Μέγκαν Μαρκλ λάνσαρε το νέο της επιχειρηματικό lifestyle brand με όνομα American Riviera Orchard.
Ωστόσο, δεν έχει γίνει καμία νέα κίνηση για το συγκεκριμένο brand σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού τύπου υπάρχουν δύο λόγοι στους οποίους οφείλεται η αργοπορία.
Η συγκεκριμένη κίνηση της Μέγκαν Μαρκλ, την ώρα που ο πεθερός της βασιλιάς Κάρολος και η κουνιάδα της Κέιτ Μίντλετον δίνουν μάχη με τον καρκίνο, σχολιάστηκε έντονα.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Μέγκαν Μαρκλ δυσκολεύεται να βρει προσωπικό για τη νέα της επιχείρηση καθώς οι απαιτήσεις της είναι υπερβολικές.
Δείτε επίσης - Μέγκαν Μαρκλ: Ενοχλημένη με την εμφάνισή της η Πρώτη Κυρία της Νιγηρίας - "Δεν αποδεχόμαστε τη γύμνια"
Ο βασιλικός συγγραφέας και ειδικός Τομ Κουίν ανέφερε ότι η Δούκισσα του Σάσεξ δυσκολεύεται στο θέμα της διαχείρισης του προσωπικού της.
«Το αποτέλεσμα των απαιτήσεων της Μέγκαν είναι ότι δυσκολεύεται να βρει προσωπικό για το νέο της brand, καθώς θέλει άτομα που να έχουν πολλές δικές τους ιδέες, αλλά οι οποίες να είναι απόλυτα συμβατές με τις επιθυμίες της. Η Μέγκαν έχει απόλυτη πίστη στον εαυτό της. Αλλά για να πετύχει η επωνυμία της, πρέπει να δώσει χώρο και να επιτρέψει στο εξειδικευμένο προσωπικό που γνωρίζει πολύ περισσότερα για αυτά τα πράγματα να λάβει μερικές από τις αποφάσεις», εξήγησε ο Τομ Κουίν.