Περιορίζουν τα έξοδά τους οι Έλληνες - Ποιες δαπάνες “κόβουν”;
της Τζίνας Στασινοπούλου
Παιδικές χαρές αντί για παιδότοπους, όχι για λόγους υγείας αλλά για λόγους κόστους. Ένα σουβλάκι αντί για ταβέρνα, ένα καφέ και αυτός με το ζόρι. Οι Έλληνες κόβουν έξοδα – ακόμα και τα αναγκαία- από όπου μπορούν. Οι Έλληνες μειώνουν τις ποσότητες που αγοράζουν με:
- 7 στους 10 καταναλωτές να ανησυχούν πάρα πολύ για το αυξημένο κόστος ζωής
- 3 στους 5 να δηλώνουν ότι ξοδεύουν λιγότερα χρήματα για είδη που δεν είναι πρώτης ανάγκης.
Οι εποχές με τις παχιές αγελάδες πέρασαν, λένε πολίτες στον ANT1. Παίρνουν χαρτί και μολύβι, υπολογίζουν και περιορίζονται στα απαραίτητα.
Οικονομία σε όλα λένε οι πολίτες με:
- 9 στους δέκα να μην πετούν φαγητό
- 7 στους δέκα να μην ακολουθούν τις τάσεις της μόδας και
- 7 στους δέκα να επιδιορθώνουν κάτι αντί να το αντικαταστήσουν.
Ένας στους δύο καταναλωτές αγοράζει μόνο τα απαραίτητα και έχει αλλάξει τις μάρκες που επιλέγει ή στρέφεται περισσότερο σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Έξι στους δέκα πολίτες ανησυχούν πάρα πολύ για την οικονομική τους κατάσταση και ένας στους δύο για την οικονομία της χώρας.