ΑΝΤ1: Τα highlights του 2024
Αποχαιρετώντας τη χρονιά που φεύγει, κάνουμε ένα flashback στις στιγμές του προγράμματος του ΑΝΤ1 που ξεχώρισαν. Από τον Ιανουάριο του 2024 μέχρι σήμερα, ο ΑΝΤ1 παρουσίασε ενημερωτικές, ψυχαγωγικές και σατιρικές εκπομπές, σειρές υψηλών προδιαγραφών και μεγάλα αθλητικά γεγονότα που αγαπήθηκαν από το κοινό και κατέγραψαν σημαντικές πρωτιές και υψηλές επιδόσεις στους πίνακες τηλεθέασης. Ας δούμε, λοιπόν, τα highlights για το 2024.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
«ΑΝΤ1ΝEWS», πάντα στην πρώτη γραμμή
Σε μια χρονιά με έντονη ειδησεογραφία και σημαντικά γεγονότα, οι ειδήσεις του ΑΝΤ1 ήταν στην καρδιά της επικαιρότητας, με έγκυρη και αντικειμενική ενημέρωση.
Στις Ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου, το ΑΝΤ1ΝEWS ήταν γι’ άλλη μια εκλογική μάχη η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, καταγράφοντας 11,5% (δυναμικό κοινό 18-54), ενώ την ημέρα των αμερικανικών εκλογών, μέσα από μια ενημερωτική εκπομπή στο https://www.antenna.gr/ant1news κατέγραψε την κρίσιμη αναμέτρηση μεταξύ του Ντόναλντ Τραμπ και της Κάμαλα Χάρις.
Με αποκλειστικά ρεπορτάζ, αποκαλυπτικές έρευνες και ουσιαστικές αναλύσεις, το ΑΝΤ1NEWS αποτέλεσε και το 2024 αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης της κοινής γνώμης.
«ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ», η μακροβιότερη ενημερωτική εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης
Η πιο σταθερή αξία στην ενημέρωση, το «Καλημέρα Ελλάδα» με τον Γιώργο Παπαδάκη, ήταν και το 2024 στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας με μέσο όρο 14,6%, στο γενικό σύνολο. Η πιο διαχρονική καλημέρα της ελληνικής τηλεόρασης είναι εδώ για 34η συνεχόμενη χρονιά.
«ΕΝΩΠΙΟΣ ΕΝΩΠΙΩ» & «ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ» συνεντεύξεις με σφραγίδα
Το «Ενώπιος Ενωπίω», με τον Νίκο Χατζηνικολάου, έβαλε, γι’ άλλη μια χρονιά, τη δική του σφραγίδα στον ΑΝΤ1 με συνεντεύξεις σημαντικών προσώπων, καταγράφοντας σε επιμέρους γυναικείο κοινό 12,6 %.
Και το «Πρόσωπο με Πρόσωπο», όμως, έκανε αίσθηση με τις συζητήσεις και τις πολιτικές αντιπαραθέσεις, καθώς και τις ειδήσεις που έφερε στο προσκήνιο σημειώνοντας σε επιμέρους ανδρικό κοινό 13,9%.
«ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ», για 13η χρονιά
Το «Υγεία πάνω απ’ όλα» με τη Φωτεινή Γεωργίου, γι’ ‘άλλη μια σεζόν μας παρείχε την πιο αξιόπιστη και κατανοητή ενημέρωση για όλα τα θέματα υγείας και ευεξίας που μας απασχολούν.
INFOTAINMENT
«ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ», σταθερά στην κορυφή
Με αποκλειστικά θέματα που προκάλεσαν συζητήσεις, αποκαλυπτικά ρεπορτάζ και συνεντεύξεις με αγαπημένα πρόσωπα, το «Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα ήρθε δυναμικά και το 2024, καταγράφοντας πρωτιά τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 13,6%, όσο και στο γενικό σύνολο με 16,9%. Το «Πρωινό» απέδειξε για άλλη μια χρονιά ότι του «πάει» και η ενημέρωση και η ψυχαγωγία.
«WEEKENDERS», με infotainment διάθεση και σύγχρονη ματιά
Οι «Weekenders» είναι η νέα πρόταση τα Σαββατοκύριακα, για ενημέρωση και ψυχαγωγία. Ο Θανάσης Πάτρας και ο Δημήτρης Πανόπουλος, μαζί με τη Δέσποινα Καμπούρη και την Εβελίνα Νικόλιζα, αλλά και τον καυστικό λόγο του Μίλτου Μακρίδη ήρθαν με νέα ματιά άμεσοι, αυθόρμητοι, επικοινωνιακοί και μάχιμοι. Οι υψηλότερες επιδόσεις τους ήταν στις γυναίκες, όπου σε επιμέρους κοινό σημείωσαν 13,5%.
ΤΗΛΕΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Το «ROUK ZOUK», παίζει για άλλη μια χρονιά με την επιτυχία της κορυφής
Το «Rouk Zouk», με τη Ζέτα Μακρυπούλια, ήταν το πιο απολαυστικό τηλεπαιχνίδι για το 2024, τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 14,5%, όσο και στο γενικό σύνολο με 13,5%.
Οι τηλεθεατές έβαλαν τα ακουστικά τους γι’ άλλη μια χρονιά, δίνοντας την πρώτη θέση στο αγαπημένο τηλεπαιχνίδι που μας προσκαλεί καθημερινά σε ένα ατελείωτο πάρτυ.
«5Χ5», άφθονο γέλιο Χ5
Το «5Χ5», με τον χαρισματικό Θάνο Κιούση, χάρισε και το 2024 αστείρευτο χιούμορ και ανεβασμένη διάθεση, σημειώνοντας 11,7%, στο δυναμικό κοινό 18-54, και 14,2% στο γενικό σύνολο. Το υψηλότερο μερίδιό του ήταν στους άνδρες 25-34 17,2%. Στο «5Χ5» οι «μάχες» γίνονται… παιχνίδι με δημοφιλέστερες απαντήσεις την καθημερινή διασκέδαση και τις μοναδικές ατάκες.
Ο «ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ» πρωταθλητής στην τηλεθέαση
Το απόλυτο τηλεπαιχνίδι γνώσεων με τον μοναδικό Γρηγόρη Αρναούτογλου μονοπώλησε γι’ άλλη μια χρονιά το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Το «Ποιος Θέλει να γίνει Εκατομμυριούχος;» υπερίσχυσε του ανταγωνισμού τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54, όσο και στο γενικό σύνολο με μέσο όρο 15,3% και 18%, αντίστοιχα.
ΣΑΤΙΡΑ
«ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» και «BOOMERS», εντυπωσιακή κυριαρχία
Πρωτιά στη ζώνη προβολής του και σταθερά πολύ υψηλές επιδόσεις σε όλα τα κοινά κατέγραψε καθημερινά το «ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» και το 2024. Η εκπομπή του Αντώνη Κανάκη με τους Γιάννη Σερβετά και Χρήστο Κιούση κυριάρχησε του ανταγωνισμού στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 20,4%, αλλά και στο γενικό σύνολο με 18,4%.
Πρωτιά στη ζώνη προβολής τους σημείωσαν και οι πρωτοεμφανιζόμενοι «BOOMERS», οι οποίοι με το… «καλησπέρα σας» κέρδισαν τη μάχη της τηλεθέασης, τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 18,9%, όσο και στο γενικό σύνολο με μέσο όρο 17,5%.
ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Οι «ΨΥΧΟΚΟΡΕΣ» «άγγιξαν» την ψυχή μας και την κορυφή της τηλεθέασης
Από το πρώτο μέχρι το τελευταίο επεισόδιο, οι «Ψυχοκόρες» μας συγκίνησαν, μας καθήλωσαν, μας σόκαραν και μας γέννησαν έντονα συναισθήματα. Η δραματική υπερπαραγωγή εποχής μίλησε στις καρδιές των τηλεθεατών, κατακτώντας την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό 18-54, σημειώνοντας κατά μέσο όρο 15,8%, ενώ στο γενικό σύνολο «άγγιξαν» το 17,4%. Με εξαιρετικό σενάριο, σύγχρονη σκηνοθεσία και ρεσιτάλ ερμηνειών από ένα all-star cast, οι «Ψυχοκόρες» άφησαν για πάντα το στίγμα τους στην ελληνική μυθοπλασία.
«Η ΜΑΓΙΣΣΑ», δυνατή παρουσία με πρωτιές
«Η Μάγισσα», μια υψηλών προδιαγραφών παραγωγή, με κινηματογραφική ματιά, σημαντικούς ηθοποιούς και καταξιωμένους συντελεστές, συζητήθηκε, αγαπήθηκε και προκάλεσε έντονα συναισθήματα. Καθ’ όλη τη διάρκεια της προβολής της μέσα στο 2024 ήταν πρώτη σε όλα τα γυναικεία κοινά, ενώ έκλεισε με μέσο όρο 16,8%, στο δυναμικό κοινό 18-54. Το ταξίδι της «Μάγισσας» συνεχίστηκε και την τηλεοπτική σεζόν 2024-2025, γυρίζοντας την πλοκή 100 χρόνια πίσω, με τη «Μάγισσα – Φλεγόμενη καρδιά».
Το «GRAND HOTEL» καθήλωσε το κοινό με πρωτιά στην τηλεθέαση
Η καταιγιστική πλοκή, οι δυνατές ιστορίες και η πρωτιά στην τηλεθέαση κάνουν check in στο «Grand Hotel»! Η νέα αγαπημένη δραματική σειρά του ΑΝΤ1 μονοπώλησε τα βράδια των τηλεθεατών και ήταν πρώτη στο γενικό σύνολο με μέσο όρο 18,8%. Οι εξελίξεις και οι ανατροπές στο λαμπερό ξενοδοχείο θα συνεχίσουν και το 2025 να είναι συγκλονιστικές. Κάντε κράτηση!
«VIΠ-ΚΑΛΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ», πολυτελής παράδεισος για όλους
To Buona Mattina ήρθε στη ζωή μας και δεν θύμισε σε τίποτα ένα κλασικό γηροκομείο. Αυτή η απολαυστική όαση για τους απόμαχους της… καλής ζωής μάς χάρισε στιγμές χαλάρωσης και γέλιου. Στην απολαυστική κωμική σειρά «VIΠ-ΚΑΛΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ» όλοι περνούν καλά, αλλά πολύ περισσότερο οι γυναίκες ηλικίας 18-24 που αποδεικνύονται το πιο πιστό κοινό του σημειώνοντας στην τηλεθέαση κατά μέσο όρο 20,6%.
PRIME TIME ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
«DRAGONS’ DEN GREECE ΙΙ», πρωταθλητής στα deal
Η 2η σεζόν του DRAGONS’ DEN GREECE με τον Σάκη Τανιμανίδη τα είχε όλα! Μεγάλα deal, ανθρώπινες συγκινήσεις, αποτυχημένες διαπραγματεύσεις. Το πιο επιτυχημένο επιχειρηματικό show στον κόσμο κέρδισε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών με τα υψηλότερα ποσοστά του να καταγράφονται στο κοινό 25-34 με τις γυναίκες να φτάνουν το 18,2% και τους άνδρες 18,1%. Μείνετε συντονισμένοι γιατί το DRAGONS’ DEN GREECE ΙΙΙ έρχεται γεμάτο… profit!
«THE 2NIGHT SHOW», το αγαπημένο late night ραντεβού
Με ξεχωριστούς καλεσμένους και εξομολογήσεις που συζητήθηκαν πολύ, το «The 2Night Show» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου έδωσε λάμψη στον τηλεοπτικό ουρανό και το 2024. Η εκπομπή ήταν πρώτη στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 11,7%, ενώ σε επιμέρους γυναικείο κοινό κατέγραψε 17,3%.
«THE REUNION», η μεγάλη επιστροφή
Μετά από 10 χρόνια, δύο φίλοι, ο Σάκης Τανιμανίδης και ο Γιώργος Μαυρίδης, ξεκίνησαν ένα ταξίδι που άλλαξε τη ζωή τους για πάντα. Στο «THE REUNION» ταξίδεψαν και πάλι μαζί, για να εξερευνήσουν νέες διαδρομές σε όλο τον κόσμο και να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες. Οι κοινές τους περιπέτειες σημείωσαν 12,2%, στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ συνοδοιπόροι τους ήταν τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες, με την εκπομπή να αγγίζει σε επιμέρους ανδρικό κοινό 15% και σε επιμέρους γυναικείο κοινό 14,8%.
«THE ROADSHOW», το απόλυτο ταξίδι
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, μετά από πολλά χρόνια, γέμισε το σακίδιό του και έκανε restart στα υπέροχα ταξίδια του σε όλη την Ελλάδα. Παρέα με τον Διονύση Κυπριώτη, μας ταξίδεψε σε όλη τη χώρα, ενώ στο van του μπήκαν και οι τηλεθεατές που του έδωσαν την πρώτη θέση τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 17,3% όσο και στο γενικό σύνολο με μέσο όρο 18%.
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
UEFA EUROPA LEAGUE & UEFA CONFERENCE LEAGUE των… συγκινήσεων
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί αγώνες του UEFA Europa League και UEFA Conference League ήρθαν για τρία χρόνια στον ΑΝΤ1 και έβαλαν γκολ στην τηλεθέαση! Οι λάτρεις της «μπάλας» δεν έχασαν λεπτό από το εντυπωσιακό θέαμα, τα συναρπαστικά τέρματα και τις μεγάλες συγκινήσεις με τους αγώνες να σκοράρουν κατά μέσο όρο 16,2% στο δυναμικό κοινό 18-54 και στο γενικό σύνολο 18,1%. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας Λυών – Ολυμπιακός (26.09.2024)έφτασε το 23% στο δυναμικό κοινό 18-54.
Η FORMULA 1 πάτησε γκάζι!
To Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 έριξε καρό σημαία, με τις εντυπωσιακές αναμετρήσεις του φετινού πρωταθλήματος να κερδίζουν για άλλη μία σεζόν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Τα Grand Prix που μεταδόθηκαν ζωντανά στον ΑΝΤ1 έφτασαν κατά μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 18-54 το 13,8% και στο γενικό σύνολο το 11,3%, ενώ τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης καταγράφηκαν στο Grand Prix του Μονακό (26.05.24), το οποίο στο δυναμικό κοινό 18-54 άγγιξε το 16,8%.
Ολίβια Χάσεϊ: Πέθανε η “Παναγία” του “Ιησού από την Ναζαρέτ”
Ελλάδα: Οι λέξεις που σημάδεψαν το 2024 - Από το “ντελούλου” ως το “σλέι” και την “μετριοκρατία”
Έξυπνοι μετρητές: Ειδικά τιμολόγια για θέρμανση και προαγορά ηλεκτρικής ενέργειας