Πιερρακάκης στον ΑΝΤ1: Πρέπει να σταματήσουμε να “κολλάμε” σε τρόπο που δεν είχε δουλέψει στο παρελθόν
Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και την Ρίτσα Μπιζόγλη, μίλησε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης.
Ο υπουργός αναφέρθηκε στην δημιουργία των "Ωνάσειων" σχολείων, την εισαγωγή του ΙΒ στα Πρότυπα και Πειραματικά Λύκεια και την ίδρυση των αθλητικών σχολείων.
Για την εισαγωγή του IB, ο κ. Πιερρακάκης δήλωσε πως έχει νομοθετηθεί από το 1995 αλλά έχει εφαρμοστεί μόνο σε ιδιωτικά σχολεία μέχρι στιγμής. "Σκοπός μας είναι να αυξήσουμε τις ευκαιρείες. Θα ξεκινήσουμε τον Σεπτέμβρη του 2026 και θα το κλιμακώσουμε" τόνισε ο υπουργός".
Για τα αθλητικά σχολεία, τόνισε πως ξεκινούν με δύο αθλητικά σχολεία σε Νέα Ιωνία και Θεσσαλονική. "Θέλουμε τα σχολεία να βρίσκονται κοντά σε υποδομές. Θέλουμε να δημιουργηθεί ένα θεσμικό πλαίσιο πιο ευέλικτο για τους αθλητές μας. Θέλουμε να επενδύσουμε σε παιδιά τα οποία έχουν αυτή τη κλίση και αυτές τις δυνατότητες", είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Αναφορικά με τα ανοιχτά σχολεία τα Σαββατοκύριακα, είπε πως η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με την τοπική αυτοδιοίκηση.
Σχετικά με την ψηφιοποίηση του εκπαιδευτικού συστήματος, είπε πως "πάντα θα υπάρχουν κενά. Εμείς όμως κρινόμαστε από την ταχύττητα κάλυψης και την μείωση των κενών, τα οποία κάθε χρόνο είναι και λιγοότερα".
Για τον τρόπο λειτουργίας της κυβέρνησης όσον αφορά το εκπαιδευτικό σύστημα, ο υπουργός δήλωσε πως "πρέπει να σταματήσουμε να κολλάμε στον τρόπο ο οποίος δεν είχε δουλέψει στο παρελθόν".
Μιλώντας για τα Ωνάσεια σχολεία τα οποία θα ξεκινήσουν την λειτουργία τους τον Σεπτέμβριο του 2025, είπε πως είναι μέρος ενός συστήματος πολλών ευκαιριών που θέλουν να δημιουργηθεί.
Πριν κλείσει ο υπουργός αναφέρθηκε και στην απαγόρευση των κινητών, ευχαριστώντας τους γονείς και τους δασκάλους. "Το αγκάλιασαν και τους ευχαριστώ. Δεν στέκομαι στις αποβολές. Βήμα βήμα κερδίζουμε", δήλωσε ο υπουργός.
Τέλος, δεν παρέλειψε να ευχηθεί καλές γιορτές σε όλους και ειδικότερα στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.
Honda - Nissan: Συγχώνευση “μαμούθ” των δύο κολοσσών της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας