ΑΝΤ1: Οι πρωτιές του Ιουνίου
Ο ΑΝΤ1 πρωταγωνίστησε και τον Ιούνιο στους πίνακες τηλεθέασης, έχοντας πάντα ως βασικούς άξονες την ποιότητα και την ψυχαγωγία. Αποτελώντας ισχυρό αντίπαλο για τον ανταγωνισμό και σταθερή επιλογή για το τηλεοπτικό κοινό, ο ΑΝΤ1 έκοψε πρώτος το νήμα της τηλεθέασης στις παρακάτω ζώνες:
Στην πρώτη θέση «ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ» για τον μήνα Ιούνιο και για τη φετινή σεζόν
Και τον Ιούνιο, το «Πρωινό» ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για την ψυχαγωγία και την ενημέρωσή τους. Η εκπομπή της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα ήταν στην πρώτη θέση στη ζώνη προβολής της, με διαφορά από τον ανταγωνισμό, για 5ο συνεχόμενο μήνα. Το «Πρωινό» κατέγραψε μέσο όρο 17,4%, στο δυναμικό κοινό 18-54, με 4 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Στο σύνολο κοινού ήταν και πάλι πρώτο, με μερίδιο 16,7%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 1,9 μονάδες.
Την εκπομπή παρακολούθησαν τόσο οι γυναίκες όσο και οι άνδρες, όπου σε επιμέρους κοινό σημείωσαν 21,2% και 20,2% αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, λίγο πριν το κλείσιμο της σεζόν, το «Πρωινό», για την περίοδο Σεπτέμβριος 2021 – Ιούνιος 2022 κατέγραψε πρωτιά στην τηλεθέαση τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με 14,7%, όσο και στο σύνολο κοινού με 16,1%.
To «ROUK ZOUK» πρώτο και τον Ιούνιο
Στην πρώτη θέση ήταν το «Rouk Zouk», σημειώνοντας για άλλο ένα μήνα εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης. Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι με τη Ζέτα Μακρυπούλια ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 20,1%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 6,2 μονάδες. Το «Rouk Zouk» ήταν πρώτο και στο σύνολο κοινού με 18,9% και 1,8 μονάδες από τον ανταγωνισμό.
Το «Rouk Zouk» είχε υψηλές επιδόσεις σε όλα τα κοινά, φτάνοντας το 28% στις γυναίκες και το 19% στους άνδρες.
Πρωτιά για το «5Χ5» και τον Ιούνιο
Ο Ιούνιος έκλεισε με πρωτιά και για το «5Χ5» με τον Μάρκο Σεφερλή, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στη ζώνη προβολής του στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 17,3% και 1,3 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Πρωτιά «χτύπησε» και στο σύνολο κοινού, σημειώνοντας 18% και 1,3 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι.
Στα ανδρικά κοινά κατέγραψε μερίδιο 21,5%, ενώ και σε γυναικείο κοινό σημείωσε ποσοστό 19,3%.
Με 7,7 μονάδες διαφορά πρώτο το «Ποιος θέλει να γίνει Εκατομμυριούχος;» τον Ιούνιο
Με πρωτιά ολοκληρώθηκε και ο Ιούνιος για το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Το τηλεπαιχνίδι γνώσεων ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 21,9%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 7,7 μονάδες. Και στο σύνολο του κοινού ο «Εκατομμυριούχος» ήταν πρώτος με ποσοστό 21,9% και 6,6 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό, ενώ κατέγραψε υψηλές «πτήσεις» τόσο στις γυναίκες, όσο και στους άντρες, αφού σε επιμέρους ανδρικό κοινό άγγιξε το 24,1% και σε επιμέρους γυναικείο κοινό σκόραρε μέχρι και 23,6%.
Πρώτες οι «Άγριες Μέλισσες» τον μήνα Ιούνιο
Δυνατό ήταν το πέταγμα των «Άγριων Μελισσών» τον Ιούνιο. Η δραματική σειρά εποχής κατέγραψε πρωτιά, στο δυναμικό κοινό 18-54, στη ζώνη προβολής της, με 21,1% και 1,9 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Οι πιο πιστοί τηλεθεατές ήταν οι γυναίκες, οι οποίες σε επιμέρους κοινό άγγιξαν το 34,1%, ενώ η τηλεθέαση στο ανδρικό κοινό έφτασε μέχρι το 19,8%.
Φινάλε με πρωτιά για το «The 2night show»
Το ενδιαφέρον των τηλεθεατών μονοπώλησε τον Ιούνιο το «The 2night show», με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου σημειώνοντας πρωτιά στη ζώνη προβολής του στο δυναμικό κοινό 18-54, με 17,3% και 2 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό. Η εκπομπή ήταν πρώτη και στο σύνολο κοινού με μερίδιο 19,1%, αφήνοντας πίσω το δεύτερο κανάλι κατά 1,7 μονάδες. Το γυναικείο κοινό έδωσε στην εκπομπή τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης, που άγγιξαν ακόμα και το 28,6%.
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και το «The 2night Show» «έγραψαν» την 6η χρονιά τους με τις πιο ενδιαφέρουσες συναντήσεις και τους πιο ανατρεπτικούς καλεσμένους της late night ζώνης και έγιναν, γι’ άλλη μια χρονιά για τους τηλεθεατές, η πιο ενδιαφέρουσα βραδινή συντροφιά.
Αιδηψός: Γέννησε η γατούλα που κλώτσησαν στη θάλασσα (εικόνες)