LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΟικονομίαΔημοσίευση: 14 Μαΐου 2021 20:32 | Ανανέωση: 14 Μαΐου 2021 20:46

Media: Ο Θοδωρής Κυριακού για τις προκλήσεις της νέας εποχής (βίντεο)

O Πρόεδρος του ΑΝΤΕΝΝΑ GROUP, Θοδωρής Κυριακού, μίλησε στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών για το παρόν και το μέλλον στα μέσα ενημέρωσης.

Θοδωρής Κυριακού

Στο 6ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, στο οποίο συμμετείχαν σημαντικές προσωπικότητες από 42 χώρες, πήρε μέρος την Πέμπτη 13 Μαΐου ο Πρόεδρος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, Θοδωρής Κυριακού.

Στην παρουσίασή του, με τη μορφή συνέντευξης στη Μαρία Σαράφογλου, μίλησε για το σύγχρονο τοπίο των Media, έτσι όπως αυτό διαμορφώνεται παγκοσμίως, για το μέλλον των ψηφιακών Μέσων και της συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς και για τις νέες τάσεις του κοινού.

Επίσης, ο κ. Θοδωρής Κυριακού αναφέρθηκε στη σημαντική παρουσία του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ σε τρεις ηπείρους, στη στρατηγική προσέγγισης των νέων και στη διασφάλιση ενός ιδανικού περιβάλλοντος στήριξης των πιο σημαντικών δημιουργών τηλεοπτικού περιεχομένου.

Μεταξύ άλλων, σημείωσε ότι ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ συνεχίζει να πρωτοπορεί και να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της νέας εποχής με αρωγό την τεχνολογία, να βρίσκεται πάντα μπροστά από τις εξελίξεις και να παίρνει δημιουργικά ρίσκα. Ο κ. Θοδωρής Κυριακού επεσήμανε ότι σε μια εποχή όπου τα fake news κυριαρχούν,  ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ έχει υψηλά το αίσθημα της ευθύνης για έγκυρη ενημέρωση και ποιοτικό περιεχόμενο.

Τέλος, αναφέρθηκε στις βασικές αρχές και αξίες που διέπουν τον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ, στο ανθρωποκεντρικό πρόσωπο και το οικογενειακό περιβάλλον του Ομίλου, υπογραμμίζοντας πως είναι πολύ υπερήφανος για την ομάδα του, την οποία χαρακτήρισε ως την dream team των Media.

Τα κυριότερα σημεία της συνέντευξης του Προέδρου του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, Θοδωρή Κυριακού, στο 6ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών:

Η ηγετική θέση του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ στο χώρο των παραδοσιακών και των ψηφιακών Media

«Ο Όμιλος Antenna έχει παρουσία σε τρεις ηπείρους, Αμερική, Ευρώπη και Αυστραλία, και συμπληρώνει πάνω από 30 χρόνια λειτουργίας. Τα ψηφιακά Μέσα και οι νέες εξελίξεις είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Θέλουμε να είμαστε πάντα μπροστά. Διανύουμε μία εποχή όπου ο καταναλωτής επιλέγει να δει ό,τι θέλει, με όποιο Μέσο θέλει, την ώρα που εκείνος θέλει. Παγκοσμίως, υπάρχει η τάση για ακόμη πιο ποιοτικό περιεχόμενο. Το ποιοτικό περιεχόμενο νικά. Η αλήθεια νικά σε μια εποχή που τα fake news κυριαρχούν. Η αξιόπιστη ενημέρωση είναι η μόνη επιλογή μας».

Παραγωγή κορυφαίου περιεχομένου από τον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ

«Η δουλειά μας είναι να παρέχουμε το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο, τόσο στην ψυχαγωγία όσο και στην ενημέρωση. Στην ψυχαγωγία, η δουλειά μας ποια είναι; Να δημιουργούμε συναρπαστικές ιστορίες τις οποίες θα αγαπήσει ο κόσμος. Λαμβάνουμε υπόψιν τις παγκόσμιες τάσεις. Ερευνούμε τι θέλει το κοινό, ώστε να καλύπτουμε πάντα τις ανάγκες του. Δαπανούμε πολλά χρήματα και χρόνο σε έρευνες και, επίσης, ακολουθούμε την εμπειρία μας. Το σημαντικότερο, όμως, για να φτιάξεις συναρπαστικό περιεχόμενο, είναι να δημιουργήσεις τις συνθήκες, να προσελκύσεις τους καλύτερους δημιουργούς. Να τους στηρίζεις και να τους ενθαρρύνεις να βγάλουν τον καλύτερό τους εαυτό. Η δουλειά μας είναι να παίρνουμε δημιουργικά ρίσκα, τα οποία άλλα έχουν μεγάλη επιτυχία και άλλα χρειάζονται βελτίωση. Ένα παράδειγμα δημιουργικού ρίσκου στην Ελλάδα, είναι αυτό που πήραμε εμείς με τη σειρά «Άγριες Μέλισσες», την οποία απολαμβάνουν καθημερινά δύο εκατομμύρια Έλληνες, με τεράστια επιτυχία. Αυτό ήταν ένα δημιουργικό ρίσκο. Να κάνουμε μια σειρά εποχής, καθημερινή, με εξαιρετικούς ηθοποιούς, με σεναριογράφους που έχουν απίστευτο ταλέντο, και έναν πολύ ταλαντούχο σκηνοθέτη, ο οποίος προέρχεται από τον κινηματογράφο. Αυτός ο συνδυασμός δεν έχει ξαναγίνει στην ελληνική τηλεόραση».

Η τηλεόραση στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού

«Η τηλεόραση συνεχίζει να είναι το βασικό, πιο αποδοτικό Μέσο για τη διαφήμιση. Στην Ελλάδα μόνο, ο μέσος Έλληνας περνάει περίπου πέντε ώρες την ημέρα μπροστά στην τηλεόραση. Σε ένα περιβάλλον multi-screen, έχει το κινητό του, έχει το τάμπλετ του, αλλά η κύρια οθόνη είναι η τηλεόραση. Έχουν γίνει αρκετές έρευνες από τα παγκόσμια διαφημιστικά δίκτυα για την απόδοση της τηλεόρασης συγκριτικά με τα ψηφιακά Μέσα. Τα αποτελέσματα είναι ξεκάθαρα, τα 2/3 των πωλήσεων μιας εταιρείας, ενός διαφημιζόμενου, προέρχονται από την τηλεοπτική διαφήμιση. Μιλάμε για το 65%. Για κάθε 100 ευρώ που επενδύεις στην τηλεοπτική διαφήμιση, έχεις περίπου 490 ευρώ απόδοση. Όταν τελειώσει μια τηλεοπτική καμπάνια, παράγει αποτελέσματα για ακόμη 26 ημέρες μετά. Συγκριτικά, μια καμπάνια στα social media, όταν τελειώσει, παράγει αποτελέσματα για 14 ημέρες μετά. Τέλος, η τηλεόραση παραμένει ένα αξιόπιστο Μέσο, ένα Μέσο το οποίο συνδέει τον κόσμο».

Ο κομβικός ρόλος της ενημέρωσης στα Μέσα του Ομίλου ANTENNA

«Συνεργαζόμαστε πάντα με τους καλύτερους δημοσιογράφους. Θέλουμε από εκείνους να προβάλλουν όλες τις απόψεις, κάτι που είναι πολύ σημαντικό, να καταγράφουν την πραγματικότητα. Σε μια εποχή όπου τα fake news έχουν μεγαλύτερη διείσδυση από ποτέ, είναι σημαντικό να είμαστε ένας από τους βασικούς πυλώνες, τους βασικούς φάρους αξιοπιστίας και εγκυρότητας. Αυτό απαιτεί ο πολίτης και για μας είναι μεγάλη ευθύνη. Πάντα ανεξάρτητα και χωρίς παρεμβάσεις».

Η βιωσιμότητα των σύγχρονων Μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, οι τάσεις της αγοράς και οι προτιμήσεις της νέας γενιάς

«Τα παγκόσμια έσοδα των Media ανέρχονται περίπου στα 2,4 τρισ. Τόσα είναι τα χρήματα που ξοδεύει όλη η αγορά, όλος ο κόσμος, για να καταναλώνει Media και Entertainment. Το νούμερο αυτό αυξάνεται περίπου 4,3% κάθε έτος. Άρα μιλάμε για μία αναπτυσσόμενη και πάρα πολύ μεγάλη αγορά. Το 60% αυτών είναι πια τα ψηφιακά Μέσα και η μεγαλύτερη ανάπτυξη των ψηφιακών Μέσων είναι από την εικονική πραγματικότητα: virtual reality μέσα, OTT (Over The Top), πλατφόρμες τύπου Netflix, ενώ η άλλη κατηγορία μεγάλης αύξησης είναι η ιντερνετική διαφήμιση».

«Οι νέοι βλέπουν τηλεόραση, αλλά με διαφορετικό τρόπο από τις μεγαλύτερες ηλικίες. Βλέπουν τηλεόραση από το κινητό, από τα τάμπλετς, και είναι πολύ δύσκολο να τους κρατήσεις. Είναι ένα κοινό που θέλει μια εναλλακτική ματιά. Μας απασχολεί να προσεγγίσουμε τους νέους. Για να τους προσεγγίσουμε ψάξαμε πολύ και επενδύσαμε, πάνω από 10 χρόνια πριν, στη Vice. H Vice Media είναι η μεγαλύτερη εταιρεία για τους νέους παγκοσμίως. Δραστηριοποιείται  σε 40 χώρες, έχει global reach σε 350 εκατομμύρια κόσμο. Κατάφερε να έχει νέους δημιουργούς, νέους δημοσιογράφους, νέα στελέχη, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του νέου κοινού με θάρρος, χωρίς ταμπού και έτσι να αποτελεί πραγματικά ένα παγκόσμιο φαινόμενο».

Οι πέντε αρχές της λειτουργίας της οικογένειας του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ

«Στον Όμιλο ANTENNA όλοι έχουμε πέντε βασικές αρχές: Πρώτον, να κάνουμε τη δουλειά μας με πάθος και δημιουργικότητα, δίνοντας πάντοτε έμφαση στο κοινό μας. Ο Όμιλός μας, παγκοσμίως, είναι ανθρωποκεντρικός, μας ενδιαφέρει τι θέλει να δει το κοινό μας, πώς πρέπει να ενημερωθεί, πώς μπορούμε να καλύψουμε όλες τις ανάγκες του, στον τομέα της ψυχαγωγίας και της ενημέρωσης. Δαπανούμε πολύ χρόνο σε έρευνες για να είμαστε κοντά και μπροστά από τις ανάγκες του κοινού μας. Δεύτερον, βασική μας αρχή είναι το περιεχόμενο που παράγουμε να είναι πάντα το καλύτερο δυνατό, να έχουμε κοντά μας και να ενθαρρύνουμε τους καλύτερους δημιουργούς και δημοσιογράφους, καθώς και να παράγουμε το καλύτερο περιεχόμενο, το οποίο θα καλύπτει τις νέες παγκόσμιες και εγχώριες τάσεις. Τρίτον, ακολουθούμε πάντα τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας. Η τεχνολογία αναπτύσσεται με εκθετικούς ρυθμούς και πρέπει πάντα να είμαστε εκεί, να τη χρησιμοποιούμε και να ερχόμαστε πιο κοντά στο κοινό μας. Στη δουλειά μας, η τεχνολογία βοηθάει να έχουμε καλύτερη πρόσβαση στο κοινό μας και οι τηλεθεατές μας να “καταναλώνουν” πιο εύκολα τα προϊόντα μας, το πρόγραμμά μας. Τέταρτον, κύριο μέλημά μας είναι οι πελάτες που επενδύουν σε εμάς: οι διαφημιστές, οι διαφημιζόμενοι, οι συνδρομητές μας. Προσπαθούμε πάντα να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση της επένδυσής τους, με δημιουργικές ιδέες, σωστή ανταπόκριση και service. Επίσης, θέλουμε οι συνδρομητές μας πάντα να παίρνουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από εμάς. Η πέμπτη, αλλά πιο σημαντική αρχή, αφορά τους εργαζόμενους και τα στελέχη μας. Είναι σημαντικό να συνεργάζεσαι με τους καλύτερους. Είμαι πολύ περήφανος για την ομάδα μας, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως, την οποία  θεωρούμε την dream team των Media σε κάθε χώρα που είμαστε. Τους παρέχουμε ασφάλεια, ενθαρρύνουμε την ανάπτυξη και τη δημιουργικότητα σε ένα περιβάλλον οικογενειακό, που θέλω να το νιώθει κάθε μέρα κάθε εργαζόμενός μας».

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΣταϊκούρας - Μετρό Θεσσαλονίκης: Το εισιτήριο, η ασφάλεια και η “εύλογη καχυποψία” των πολιτών (βίντεο)Σήμερα 08:54 | Ειδήσεις

Τι είπε στον ΑΝΤ1 ο Υπ. Υποδομών και Μεταφορών για την επικείμενη έναρξη λειτουργίας του Μετρό στην Θεσσαλονίκη. Για πόσο διάστημα θα είναι δωρεάν η χρήση του.

Φοροδιαφυγή: Το ΔΕΟΣ... φέρνει σαρωτικούς ελέγχουςΣήμερα 09:00 | Ειδήσεις

Ποιο έργο αναλαμβάνουν οι "Δυνάμεις Ελέγχου Οικονομικών Συναλλαγών" της  Εφορίας. Ποια είναι τα τέσσερα μέτρα που δρομολογούνται από την ΑΑΔΕ.

Ντούγκας: Η Ειρήνη Μουρτζούκου παραδέχθηκε ότι είπε ψέμματα, αλλά... (βίντεο)Σήμερα 09:28 | Ειδήσεις

Τι είπε στον ΑΝΤ1 ο συνήγορος της μητέρας και του συντρόφου της, για την Ειρήνη Μουρτζούκου, που “πρωταγωνιστεί” στην υπόθεση των πέντε νεκρών παιδιών στην Αμαλιάδα.

Μανουσάκης: “Δεν θέλω να φορέσω μαύρα για τον Μανούσο - Αγκαλιαστήκαμε και έφυγε από την ζωή” (βίντεο)Σήμερα 10:11 | Ειδήσεις

Συγκινεί η χήρα του σκηνοθέτη, μιλώντας μέσα από το γραφείο του, για χαρακτηριστικές στιγμές από την προσωπική ζωή τους. Οι μεγάλες αγάπες του και το... κόλπο με το "Μαράκι".

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Κτηματολόγιο - Κυρανάκης: Μήνυση για απάτη από κύκλωμα10:26Μανουσάκης: “Δεν θέλω να φορέσω μαύρα για τον Μανούσο - Αγκαλιαστήκαμε και έφυγε από την ζωή” (βίντεο)10:12Μητροπολίτης Γαβριήλ: Ιστορική η επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη στην Νέα Φιλαδέλφεια (βίντεο)09:59Διαγραφή Σαμαρά - Βορίδης: Ήταν μια δύσκολη απόφαση αλλά τελείωσε (βίντεο)09:46Ντούγκας: Η Ειρήνη Μουρτζούκου παραδέχθηκε ότι είπε ψέμματα, αλλά... (βίντεο)09:32Φοροδιαφυγή: Το ΔΕΟΣ... φέρνει σαρωτικούς ελέγχους09:19Κίνηση: Μποτιλιάρισμα στον Κηφισό - Καθυστερήσεις σε Κηφισίας και Αττική Οδό λόγω τροχαίου 09:05Σταϊκούρας - Μετρό Θεσσαλονίκης: Το εισιτήριο, η ασφάλεια και η “εύλογη καχυποψία” των πολιτών (βίντεο)08:52Τζον Κένεντι: η δολοφονία που “πάγωσε” τον κόσμο08:38Σιδηροδρομική τραγωδία στη Σερβία: Σύλληψη του τέως υπουργού Μεταφορών08:25Αμαλιάδα: Άνδρας είχε υλικό παιδικής πορνογραφίας σε λάπτοπ και κινητό08:11Τραμπ: Ανακοίνωσε την πιστή συνήγορό του Παμ Μπόντι ως νέα υποψήφια υπουργό Δικαιοσύνης 07:58Θεσσαλονίκη - ΟΑΣΘ: Νέες λεωφοριακές γραμμές και τροποποίηση παλιών07:44Τρίκαλα: Μαθητές τσακώθηκαν και οι γονείς του ενός μήνυσαν την γιαγιά του άλλου07:31Λακωνία: Νεκρός άνδρας από φωτιά σε εγκαταλελειμμένο κτήριο 07:17Μπάιντεν: “Σκανδαλώδες” το ένταλμα του ΔΠΔ για τη σύλληψη του πρωθυπουργού του Ισραήλ Νετανιάχου07:04Νετανιάχου: Θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι το Ισραήλ, καμία απόφαση δεν θα μας εμποδίσει 06:50Εορτολόγιο - 22 Νοεμβρίου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα06:36Σημεία για rapid test δωρεάν την Παρασκευή06:23Καιρός: Τοπικές βροχές και καταιγίδες και την Παρασκευή06:09
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο