LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΟικονομίαΔημοσίευση: 20 Απριλίου 2021 12:39

ΣΕΒ: Η ψηφιακή εμπειρία συνδέεται με την επιχειρηματική επιτυχία

«Η αλλαγή των καταναλωτικών προτύπων λόγω εξέλιξης της τεχνολογίας καθιστούν την εμπειρία πελάτη σε βασικό κριτήριο», αναφέρει σε έκθεση του ο ΣΕΒ.

ηλεκτρονικές αγορές - eshops

Το 78% των καταναλωτών δηλώνουν πρόθυμοι να συνεχίσουν τις αγορές τους από συγκεκριμένη εταιρεία, αν λαμβάνουν στοχευμένες και προσωποποιημένες προσφορές, ενώ το 86% είναι πρόθυμοι να πληρώσουν έως και 25% παραπάνω εάν η εμπειρία που θα ζήσουν είναι εξατομικευμένη και θετική.

Αυτό προκύπτει από έκθεση του ΣΕΒ για την ψηφιακή εμπειρία των πελατών στην οποία σημειώνεται ότι στις νέες συνθήκες, οι επιχειρήσεις καλούνται να διαμορφώσουν μια πελατοκεντρική, πολύ-καναλική προσέγγιση που καλύπτει όλα τα «στάδια διεπαφής» του πελάτη, δηλαδή την έρευνα αγοράς, την επιλογή ή δοκιμή προϊόντων, την πληρωμή, την παραλαβή, την υποστήριξη μετά την πώληση, τυχόν επιδιορθώσεις, κτλ.

«Πέρα από την τιμή και το εμπορικό σήμα, οι καταναλωτές θεωρούν πλέον την εμπειρία που τους προσφέρει μια επιχείρηση εξίσου σημαντικό παράγοντα στην απόφαση αγοράς. Η τάση αυτή εντείνεται συνεχώς όσο αυξάνεται η αγοραστική δύναμη των νεαρότερων ηλικιών (πχ millennials). Ήδη, το 76% των πελατών που αποκομίζουν καλές εντυπώσεις από την διάδραση με την επιχείρηση συνεχίζουν τις αγορές τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ το 63% των πελατών που βαθμολογούν θετικά μια εμπειρία εξυπηρέτησης, συχνά παραβλέπουν τις μικρές αστοχίες ποιότητας στα προϊόντα», αναφέρει ο ΣΕΒ  και προσθέτει, «έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την διείσδυση και διατήρηση των πελατών αναβαθμίζοντας τα χαρακτηριστικά εξυπηρέτησης που δεν αφορούν στο ίδιο το προϊόν».

Η ψηφιοποίηση της εμπειρίας πελάτη βασίζεται στα δεδομένα και την αξιοποίηση αυτών με εργαλεία ανάλυσης. Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, στα e-shops αλλά και σε εφαρμογές κινητών συσκευών, συγκεντρώνουν δεδομένα από αναζητήσεις προϊόντων που αξιοποιούνται για τον εντοπισμό καταναλωτικών συνηθειών, την κατηγοριοποίηση δυνητικών πελατών και την παροχή προσωποποιημένων προτάσεων.

Τεχνολογίες επαυξημένης ή εικονικής πραγματικότητας χρησιμοποιούνται για την «απεικόνιση» και προσαρμογή των προϊόντων στις επιθυμίες και ανάγκες των καταναλωτών. Εφαρμογές RFID και GPS ενημερώνουν τους πελάτες για την πορεία της παραγγελίας τους, συντομεύοντας τους χρόνους παράδοσης. Ψηφιακές λύσεις αυτο-εξυπηρέτησης μετά την πώληση δίνουν στους πελάτες τη δυνατότητα να διαχειρίζονται μόνοι τους αιτήματα εγγύησης, αλλά και προγραμματισμένες συντηρήσεις.

«Το νέο αγοραστικό πρότυπο ανατρέπει το παραδοσιακό μοντέλο εξυπηρέτησης, όπου η επαφή της επιχείρησης και των πελατών περιοριζόταν σχεδόν αποκλειστικά στην αγορά σε φυσικό χώρο. Επίσης, η τακτική της μαζικής προώθησης / προβολής, βάσει της οποίας οι εταιρείες δημιουργούσαν στους καταναλωτές την παρόρμηση απόκτησης προϊόντων μέσω των καναλιών λιανικής, δεν έχει πλέον τα επιθυμητά αποτελέσματα. Σήμερα, ο πελάτης είναι αυτός που καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό πώς και πότε θα έρθει σε επαφή με μια εταιρεία και ένα προϊόν, αναζητώντας μια εμπειρία υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του. Η αλλαγή των καταναλωτικών προτύπων λόγω εξέλιξης της τεχνολογίας καθιστούν την εμπειρία πελάτη σε βασικό κριτήριο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, άρα και σε ένα από τους πυλώνες πάνω στους οποίους δομείται μια αποτελεσματική ψηφιακή μετάβαση των πωλήσεων», καταλήγει ο Σύνδεσμος.

Ειδήσεις σήμερα:

Εύη Δρούτσα στο “Πρωινό”: ο Τριαντάφυλλος “έριξε κάτω” όλη την Ελλάδα (βίντεο)

Θεσσαλονίκη: μαθητής αρνήθηκε να κάνει self test - συνελήφθη ο πατέρας του

Ασπρόπυργος: νεογέννητο βρέθηκε σε χωράφι με τον ομφάλιο λώρο

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΞάνθη: Εικόνες από το σημείο του μοιραίου δυστυχήματος – Ποιοι επέβαιναν στα οχήματαΣήμερα 17:29 | Ειδήσεις

Το τραγικό περιστατικό, το οποίο σημειώθηκε νωρίτερα στην Εγνατία Οδό Κομοτηνής – Ξάνθης, κόστισε τη ζωή σε τρεις ανθρώπους.

Αρκαδία: Φωτιά σε δασική έκταση στη ΒεδουρίτσαΣήμερα 18:06 | Ειδήσεις

Στο σημείο επιχειρούν και εναέρια μέσα.

Γυναικοκτονία στο Χαλάνδρι - 28χρονος: Την σκότωσα επειδή με διέβαλε σε κοινούς γνωστούςΣήμερα 15:25 | Ειδήσεις

Για την υπόθεση συνελήφθη ο 28χρονος ημεδαπός, ο οποίος δεν είχε φύγει από το σημείο και στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δύο μαχαίρια.

Σκοπιά Φαρσάλων: Πρωτοφανές καιρικό φαινόμενο – Καταιγίδα έριξε τη θερμοκρασία κατά 13.5°C σε δύο ώρεςΣήμερα 16:47 | Ειδήσεις

Η κατακόρυφη πτώση της θερμοκρασίας συνέπεσε χρονικά με την κορύφωση της βροχόπτωσης.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Φωτιά στο Κερασοχώρι Θεσπρωτίας18:16Αρκαδία: Φωτιά σε δασική έκταση στη Βεδουρίτσα18:02Ξάνθη: Εικόνες από το σημείο του μοιραίου δυστυχήματος – Ποιοι επέβαιναν στα οχήματα17:48Ντόναλντ Τραμπ: Μεγάλη τιμή που υποδεχόμαστε τόσους Ευρωπαίους ηγέτες17:34Ξάνθη: Έληξε η προσωρινή εκτροπή κυκλοφορίας των οχημάτων επί της Εγνατίας οδού Κομοτηνής – Ξάνθης17:20Ασπρόπυργος: Συνελήφθη 25χρονη στο σπίτι της οποίας εντοπίστηκαν πιστόλι, σπαθί και ξιφίδια17:06Σκοπιά Φαρσάλων: Πρωτοφανές καιρικό φαινόμενο – Καταιγίδα έριξε τη θερμοκρασία κατά 13.5°C σε δύο ώρες16:52Σικελία: Γέφυρα καταρρέει ενώ τη διασχίζουν οχήματα (βίντεο)16:38Πάτρα: Συνελήφθη για εμπρησμό ο 21χρονος μάρτυρας υπεράσπισης του 25χρονου, για την πυρκαγιά στο Γηροκομείο16:24Οι 4 ειδήσεις της ημέρας (βίντεο)16:10Γυναικοκτονία στο Χαλάνδρι - 28χρονος: Την σκότωσα επειδή με διέβαλε σε κοινούς γνωστούς15:56Σεισμός τώρα 4,1 Ρίχτερ στην Κρήτη15:43Πορτογαλία: Ένας πυροσβέστης έχασε τη ζωή του15:29Κυριάκος Μητσοτάκης: Το ΕΣΥ αλλάζει, γίνεται πιο ανθρώπινο και αποτελεσματικό15:15Πυρκαγιά σε δασική έκταση στο Καλό Πηγάδι Φωκίδας15:00Θεσσαλονίκη: 5χρονος υπέστη έγκαυμα σε παιχνίδι αναψυκτηρίου14:46Συνάντηση Τραμπ - Ζελένσκι: Επίδειξη ισχύος στο Οβάλ Γραφείο14:32Τροχαίο δυστύχημα στην Ξάνθη: Απαγόρευση κυκλοφορίας όλων των οχημάτων στο σημείο14:18Ανατροπή ασθενοφόρου στο Γουδί: Πέθανε ο ασθενής που ήταν μέσα μετά από σύγκρουση με ΙΧ14:04Ξάνθη: Τρία άτομα απανθρακώθηκαν μετά από σύγκρουση φορτηγού με ΙΧ13:52
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο