LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΟικονομίαΔημοσίευση: 20 Απριλίου 2021 12:39

ΣΕΒ: Η ψηφιακή εμπειρία συνδέεται με την επιχειρηματική επιτυχία

«Η αλλαγή των καταναλωτικών προτύπων λόγω εξέλιξης της τεχνολογίας καθιστούν την εμπειρία πελάτη σε βασικό κριτήριο», αναφέρει σε έκθεση του ο ΣΕΒ.

ηλεκτρονικές αγορές - eshops

Το 78% των καταναλωτών δηλώνουν πρόθυμοι να συνεχίσουν τις αγορές τους από συγκεκριμένη εταιρεία, αν λαμβάνουν στοχευμένες και προσωποποιημένες προσφορές, ενώ το 86% είναι πρόθυμοι να πληρώσουν έως και 25% παραπάνω εάν η εμπειρία που θα ζήσουν είναι εξατομικευμένη και θετική.

Αυτό προκύπτει από έκθεση του ΣΕΒ για την ψηφιακή εμπειρία των πελατών στην οποία σημειώνεται ότι στις νέες συνθήκες, οι επιχειρήσεις καλούνται να διαμορφώσουν μια πελατοκεντρική, πολύ-καναλική προσέγγιση που καλύπτει όλα τα «στάδια διεπαφής» του πελάτη, δηλαδή την έρευνα αγοράς, την επιλογή ή δοκιμή προϊόντων, την πληρωμή, την παραλαβή, την υποστήριξη μετά την πώληση, τυχόν επιδιορθώσεις, κτλ.

«Πέρα από την τιμή και το εμπορικό σήμα, οι καταναλωτές θεωρούν πλέον την εμπειρία που τους προσφέρει μια επιχείρηση εξίσου σημαντικό παράγοντα στην απόφαση αγοράς. Η τάση αυτή εντείνεται συνεχώς όσο αυξάνεται η αγοραστική δύναμη των νεαρότερων ηλικιών (πχ millennials). Ήδη, το 76% των πελατών που αποκομίζουν καλές εντυπώσεις από την διάδραση με την επιχείρηση συνεχίζουν τις αγορές τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ το 63% των πελατών που βαθμολογούν θετικά μια εμπειρία εξυπηρέτησης, συχνά παραβλέπουν τις μικρές αστοχίες ποιότητας στα προϊόντα», αναφέρει ο ΣΕΒ  και προσθέτει, «έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την διείσδυση και διατήρηση των πελατών αναβαθμίζοντας τα χαρακτηριστικά εξυπηρέτησης που δεν αφορούν στο ίδιο το προϊόν».

Η ψηφιοποίηση της εμπειρίας πελάτη βασίζεται στα δεδομένα και την αξιοποίηση αυτών με εργαλεία ανάλυσης. Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, στα e-shops αλλά και σε εφαρμογές κινητών συσκευών, συγκεντρώνουν δεδομένα από αναζητήσεις προϊόντων που αξιοποιούνται για τον εντοπισμό καταναλωτικών συνηθειών, την κατηγοριοποίηση δυνητικών πελατών και την παροχή προσωποποιημένων προτάσεων.

Τεχνολογίες επαυξημένης ή εικονικής πραγματικότητας χρησιμοποιούνται για την «απεικόνιση» και προσαρμογή των προϊόντων στις επιθυμίες και ανάγκες των καταναλωτών. Εφαρμογές RFID και GPS ενημερώνουν τους πελάτες για την πορεία της παραγγελίας τους, συντομεύοντας τους χρόνους παράδοσης. Ψηφιακές λύσεις αυτο-εξυπηρέτησης μετά την πώληση δίνουν στους πελάτες τη δυνατότητα να διαχειρίζονται μόνοι τους αιτήματα εγγύησης, αλλά και προγραμματισμένες συντηρήσεις.

«Το νέο αγοραστικό πρότυπο ανατρέπει το παραδοσιακό μοντέλο εξυπηρέτησης, όπου η επαφή της επιχείρησης και των πελατών περιοριζόταν σχεδόν αποκλειστικά στην αγορά σε φυσικό χώρο. Επίσης, η τακτική της μαζικής προώθησης / προβολής, βάσει της οποίας οι εταιρείες δημιουργούσαν στους καταναλωτές την παρόρμηση απόκτησης προϊόντων μέσω των καναλιών λιανικής, δεν έχει πλέον τα επιθυμητά αποτελέσματα. Σήμερα, ο πελάτης είναι αυτός που καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό πώς και πότε θα έρθει σε επαφή με μια εταιρεία και ένα προϊόν, αναζητώντας μια εμπειρία υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του. Η αλλαγή των καταναλωτικών προτύπων λόγω εξέλιξης της τεχνολογίας καθιστούν την εμπειρία πελάτη σε βασικό κριτήριο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, άρα και σε ένα από τους πυλώνες πάνω στους οποίους δομείται μια αποτελεσματική ψηφιακή μετάβαση των πωλήσεων», καταλήγει ο Σύνδεσμος.

Ειδήσεις σήμερα:

Εύη Δρούτσα στο “Πρωινό”: ο Τριαντάφυλλος “έριξε κάτω” όλη την Ελλάδα (βίντεο)

Θεσσαλονίκη: μαθητής αρνήθηκε να κάνει self test - συνελήφθη ο πατέρας του

Ασπρόπυργος: νεογέννητο βρέθηκε σε χωράφι με τον ομφάλιο λώρο

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Ο Πέτρος Κουσουλός για τις τελευταίες εξελίξεις στην υπόθεση της Φοινικούντας (βίντεο)09:45Πιερρακακής: Θετικό παράδειγμα η Ελλάδα στη Σύνοδο του ΔΝΤ στην Ουάσιγκτον09:31Διπλό φονικό στη Φοινικούντα: Πότε απολογούνται οι 22χρονοι 09:16Γ. Στάσσης: Επενδύσεις στην ενεργειακή ευελιξία στην εποχή των data centers - Απαραίτητη η βελτίωση του ρυθμιστικού πλαισίου09:02Ο ισραηλινός στρατός επιβεβαίωσε ότι οι δύο σοροί, που παραδόθηκαν χθες από τη Χαμάς, ανήκουν σε ομήρους08:48Γαλλία: Κατασχέθηκαν επτά τόνοι λαθραίων τσιγάρων μέσα σε φορτηγό με…κανόλι08:34Ρέθυμνο: Συνελήφθη αλλοδαπός για τρεις περιπτώσεις διακεκριμένων κλοπών08:20Θεσσαλονίκη: Ένοπλη ληστεία σε κατάστημα - Άρπαξαν 47 κινητά08:06Τροχαίο στη Βασιλίσσης Σοφίας: Φορτηγό συγκρούστηκε με μοτοσυκλέτα - Ένας τραυματίας07:52Σεισμός 4,5 Ρίχτερ ανοιχτά του Λασιθίου07:38Tραμπ: Απειλεί την Ισπανία με δασμούς για την άρνηση της να αυξήσει τις αμυντικές δαπάνες07:24'Ηττα του Τσιτσιπά από τον Σίνερ στο Six Kings Slam07:10Το Ισραήλ απειλεί πως θα ξαναρχίσει τον πόλεμο06:56Επαγγελματική νίκη για τον Παναθηναϊκό απέναντι στη Βιλερμπάν 06:42Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα 16 Οκτωβρίου06:28Τι καιρό θα κάνει την Πέμπτη06:14Βουλή: Λιποθύμησε η Μαρία Αθανασίου της Ελληνικής Λύσης23:58Βόλος: Δωδεκάχρονος απείλησε συμμαθητή του με σουγιά για να τον ληστέψει23:43Εννιά εταιρείες στη «φάκα» της Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος – Απάτες εκατομμυρίων ευρώ σε βάρος του ΕΦΚΑ23:28Αφγανιστάν: Τουλάχιστον 5 νεκροί και 35 τραυματίες από τις εκρήξεις στην Καμπούλ23:13
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο