LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Θεσσαλονίκη: Συλλήψεις διαρρηκτών μετά από κυνηγητό σε ταράτσες και μπαλκόνια10:43Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου: Το πρώτο web δελτίο με τις σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας10:29Αττική: Μπαράζ εμπρησμών σε αυτοκίνητα10:15Τηλέφωνο για βόμβα στα δικαστήρια της Ευελπίδων10:01Στο Λονδίνο ο Μητσοτάκης - Θα μιλήσει σε επενδυτικό συνέδριο του Χρηματιστηρίου Αθηνών σε συνεργασία με την Μόργκαν Στάνλεϊ09:47IRIS: Υποχρεωτικό από σήμερα σε όλες τις επιχειρήσεις09:33Πάτρα: Συλλήψεις για πωλήσεις αλκοόλ σε ανήλικους09:19Τσιάρας στον ΑΝΤ1: Οι αγρότες έχουν δίκιο, αλλά έως ένα σημείο09:05Τροχαίο στη Λούτσα: "Ο οδηγός δεν κατάλαβε ότι είχε σκοτώσει τον 24χρονο" δηλώνει αυτόπτης μάρτυρας στον ΑΝΤ1 (βίντεο)08:50Ισραήλ: Ο Νετανιάχου ζητάει προεδρική χάρη στη δίκη του για διαφθορά08:35Γουίτκοφ: Ο απεσταλμένος του Τραμπ σήμερα στη Μόσχα08:21Πάτρα: Νέο περιστατικό πτώσης σοβά στο κέντρο της πόλης08:07Αγρότες – μπλόκα: Παραμένει αποκλεισμένος ο Ε-6507:52Δώρο Χριστουγέννων: Νωρίτερα φέτος η καταβολή του07:38ΤΑΞΙ: Νέα 48ωρη απεργία07:24Παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS: Οι δέκα ημερομηνίες “σταθμός”07:10ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ο “χάρτης” των πληρωμών έως τις 5 Δεκεμβρίου06:56Τραμπ: Το σκάνδαλο διαφθοράς στην Ουκρανία δεν βοηθάει τις διαπραγματεύσεις για ειρήνη06:42Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα 1η Δεκεμβρίου06:28Τι καιρό θα κάνει τη Δευτέρα06:14
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο