LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Σε συναγερμό η Πολιτική Προστασία για την κακοκαιρία σε Βόρειο Αιγαίο και Δωδεκάνησα23:07Ολλανδία: Ενισχύεται με 100 ραντάρ για την ανίχνευση drones22:53Φιορεντίνα – ΑΕΚ: Το VAR ακύρωσε το γκολ των Ιταλών22:39“Cry to Heaven”: Η Adele κάνει το ντεμπούτο της στη μεγάλη οθόνη22:25Συμμορία στα Πατήσια: Παγίδευε θύματα μέσω ψεύτικου προφίλ σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα εκβίαζε22:11ΠΑΟΚ – Μπραν: Ψυχρολουσία λίγο πριν το φινάλε21:57Συλλογικές Συμβάσεις: Με επιφύλαξη έγινε δεκτή από τους εργαζόμενους η επαναφορά του διαλόγου υπαλλήλων - εργοδοτών21:43Χονγκ Κονγκ: Σε τουλάχιστον 83 αυξήθηκε ο αριθμός των νεκρών από πυρκαγιά σε πολυώροφο συγκρότημα κατοικιών21:29Η κλήρωση για τα 1.000 ευρώ σε 8.500 κατόχους προπληρωμένων καρτών επιδομάτων21:15Επίδομα παιδιού: Ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων21:01Εθνική Ελλάδας: Με το δεξί… στα προκριματικά για το Μουντομπάσκετ20:47Παπαδάκης: Να ελέγξουμε τις "γερασμένες" υποδομές20:32Παναθηναϊκός - Μπενίτεθ: Όσο κερδίζεις γίνεσαι όλο και πιο δυνατός 20:16Υπό βροχή η φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου στο Σύνταγμα20:02Κακοκαιρία Adel: Καταρρακτώδης βροχή στην Αττική - Προβλήματα στην κυκλοφορία 19:48Τι καιρό θα κάνει την Παρασκευή19:34Την Παρασκευή η συνάντηση Μητσοτάκη - Μέτσολα στο Μαξίμου19:20ΠΑΟΚ - Μιχαηλίδης: Η δουλειά που έγινε και πέρυσι και φέτος είναι πολύ μεγάλη19:06Πάπας Λέων - Ερντογάν: Κρίσιμη συνάντηση στην Άγκυρα με φόντο τις παγκόσμιες εντάσεις 18:52Τροχαίο ατύχημα στον Περιφερειακό Θεσσαλονίκης18:38
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο