LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Στον Ολυμπιακό και επίσημα ο Μόντε Μόρις23:59Handelsblatt: Έχει "καλές πιθανότητες" ο Πιερρακάκης να ηγηθεί του Eurogroup23:44Μελόνι: Η διαχείριση των μεταναστευτικών ροών είναι εφικτή23:30Χανιά: 43χρονος τραυματίστηκε από καραμπίνα - Εξετάζεται η εμπλοκή κυνηγού 23:16Λάρισα: Θύμα ληστείας επιχειρηματίας και η σύζυγος του – Κουκουλοφόροι εισέβαλαν στο σπίτι τους τη νύχτα23:02FIBA Europe Cup: Με κυριαρχική εμφάνιση "λύγισε" την Πριέβιντζα ο ΠΑΟΚ 22:48ΕΟΦ: Προειδοποίηση για επικίνδυνο βρεφικό γάλα που κυκλοφορεί μέσω διαδικτύου22:34Basketball Champions League: Πρωτιά και πρόκριση στους "16" για την ΑΕΚ22:20Σοκ στην Αμαλιάδα: 14χρονος “νταής” εκβίαζε 12χρονο συμμαθητή του - Του απέσπασε περισσότερα από 8.000 ευρώ22:06Δότης σπέρματος με γενετική μετάλλαξη: 197 παιδιά γεννήθηκαν, πολλά με γονιδιακά αυξημένο ρίσκο καρκίνου 21:52Θεοδωρικάκος: Νέες αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα21:38Missing Alert για την εξαφάνιση ανήλικης21:24Τσιάρας: Η κυβέρνηση στηρίζει με κάθε μέσο τους αγρότες21:10ANT1 Sports: Αντιμέτωπος με την Βικτόρια Πλζεν έρχεται ο Παναθηναϊκός την Πέμπτη στις 22:00, ζωντάνα στον ΑΝΤ120:56Αγροτικές επιδοτήσεις - Τέλλογλου: Έτσι "κόπηκαν" χιλιάδες αγρότες20:42Παναγιώτης Στάθης για "Αγροτοδικεία" - Εισαγγελικές πηγές στον ΑΝΤ1: Πράττουμε το καθήκον μας, δεν εκτελούμε εντολές20:28Τι καιρό θα κάνει την Πέμπτη20:14Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Συναντήθηκε με τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη - Τι είπαν για Ελλάδα-ΗΠΑ και μεταναστευτικό20:00Στη δημοσιότητα τα στοιχεία του θείου και του φίλου του που ασελγούσαν στα ανίψια του ηλικίας 2 και 4 ετών19:46Φον ντερ Λάιεν: Η Ευρώπη πρέπει να αποφασίζει ποιος εισέρχεται στην ΕΕ και όχι οι λαθρέμποροι19:32
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο