LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Μετρό Θεσσαλονίκης: Επαναλειτουργεί από σήμερα η βασική γραμμή09:00Αγροτικές κινητοποιήσεις στη Λάρισα: Κλειστή παραμένει η εθνική οδός Αθηνών - Θεσσαλονίκης08:46Ο χάρτης των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως τις 12 Δεκεμβρίου08:32Κρήτη: Σήμερα η έναρξη κινητοποιήσεων των αγροτοκτηνοτρόφων08:18Τρόμος στο Νέο Ηράκλειο για δύο 12χρονες: Ανήλικος τις απείλησε με μαχαίρι08:04Το Ισραήλ χαράσσει νέα σύνορα μέσα στη Γάζα07:50Έξαρση ιώσεων και γρίπης: Προειδοποιούν οι γιατροί, σύσταση για εμβολιασμό07:36Τρένο συγκρούστηκε με ζώο στο δρομολόγιο Λάρισα – Θεσσαλονίκη07:22Νιγηρία: 100 μαθητές που είχαν απαχθεί αφέθηκαν ελεύθεροι07:08Απογοητευμένος ο Τραμπ με τον Ζελένσκι: Δεν έχει διαβάσει την πρόταση ειρήνης06:54Ο Χάρης Θεοχάρης στις ΗΠΑ για την ενίσχυση των οικονομικών σχέσεων06:40Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα 8 Δεκεμβρίου06:26Τι καιρό θα κάνει τη Δευτέρα06:12Παγκρήτιο συλλαλητήριο αγροτοκτηνοτρόφων τη Δευτέρα - Στο επίκεντρο λιμάνια και αεροδρόμια23:59Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: Διοργανώνει μεγάλη εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού στην Πλατεία Συντάγματος23:50Απολαυστική ΑΕΚ κόντρα στον Ατρόμητο: Ολοκλήρωσε τον πρώτο γύρο της Super League23:40Μητσοτάκης: Αύριο η συζήτηση με τον Νίκο Χατζηνικολάου στο συνέδριο «Υγεία πάνω απ' όλα»23:26Οι αγρότες έκλεισαν την Ολυμπία Οδό στην Κάτω Αχαΐα (βίντεο)23:12Τηλεφωνική επικοινωνία Μελόνι - Ζελένσκι: Η Ιταλία θα αποστείλει έκτακτο υλικό στην Ουκρανία22:58Αθήνα: Τριπλάσια αυτοκίνητα από όσα αντέχουν οι δρόμοι - Η καθημερινή ασφυξία που κατέγραψε ο Τάσος Τέλλογλου22:44
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο