LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΕκλογές ΣΥΡΙΖΑ - Φάμελλος: Θα χτίσουμε το σπίτι μας από την αρχήΧθες 23:08 | Ειδήσεις

Παρότι δεν πέρασε το 50%, ο Σωκράτης Φάμελλος αναδείχθηκε νικητής στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ, μετά και την συναίνεση του Παύλου Πολάκη να μην υπάρξει δεύτερος γύρος. 

Νεκρά βρέφη - Ειρήνη Μουρτζούκου στον ΑΝΤ1: Υπάρχει ένα στοιχείο να δείχνει ότι το έχω κάνει εγώ; (βίντεο)Χθες 18:53 | Ειδήσεις

Τι απαντά η Ειρήνη Μουρτζούκου στην μητέρα της, η οποία την κατηγόρησε για τον θάνατο της αδελφής της 24χρονης. Πώς εξελίσσονται οι έρευνες για τον θάνατο του μικρού Παναγιώτη.

Θεσσαλονίκη - 55χρονος καρκινοπαθής: ΕΔΕ από Δένδια για την καθυστερημένη ενημέρωσηΧθες 16:21 | Ειδήσεις

Ποια ερωτήματα καλούνται να διερευνήσουν οι στρατιωτικές αρχές για τα πεπραγμένα του Νοσοκομείου. Τι δήλωσε ο δικηγόρος του μιλώντας στον ΑΝΤ1.

Η “επανάσταση των ρομπότ”: Πως η τεχνητή νοημοσύνη τα... έπεισε να σταματήσουν να δουλεύουν (βίντεο)Χθες 19:34 | Ειδήσεις

Πως ένα "εργαζόμενο" ρομπότ, η λειτουργία του οποίου βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, έπεισε και άλλα ρομποτ σε "εξέγερση" και διακοπή της παροχής εργασίας σε εταιρεία.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Η “επανάσταση των ρομπότ”: Πως η τεχνητή νοημοσύνη τα... έπεισε να σταματήσουν να δουλεύουν (βίντεο)00:00Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ - Φάμελλος: Θα χτίσουμε το σπίτι μας από την αρχή23:58Τουρκία: Φωτιά στον κινητήρα αεροπλάνου μετά την προσγείωση (βίντεο)23:52Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Τα αποτελέσματα στο 99% της ενσωμάτωσης23:44Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Πολάκης: Θα συνεχίσω να είμαι στρατιώτης της παράταξης23:39Μοσχάτο - Παράσυρση πεζής από ταξί: “Ο οδηγός με χτύπησε και μου πήρε το κινητό”23:28Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Φαραντούρης: Θα είμαι δίπλα στον Σωκράτη Φάμελλο23:14ΣΥΡΙΖΑ - Σωκράτης Φάμελλος: Το βιογραφικό του νέου Προέδρου του κόμματος23:03Τροχαίο στη Λαμία: 10χρονος παρασύρθηκε από αυτοκίνητο (εικόνες)22:50Ολυμπιακός – ΑΕΚ: “Ερυθρόλευκος” θρίαμβος στο ντέρμπι22:38Επιχείρηση “Τάλως”: Δίωξη κατά πέντε ατόμων για παιδική πορνογραφία22:25Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Πρόεδρος ο Σωκράτης Φάμελλος από την πρώτη Κυριακή (live blog)22:11Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ - Γκλέτσος: Δεν είχα προσωπική ατζέντα, ήθελα να βοηθήσω στη συμμετοχή (βίντεο)21:58Αστέρας Τρίπολης – ΠΑΟΚ: Νίκη με ανατροπή για τον “Δικέφαλο”21:57Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Προς επικράτηση Φάμελλου από τον πρώτο γύρο21:45Πάρνηθα: Επιχείρηση διάσωσης 3 ατόμων που χάθηκαν στη Μονή Κλειστών21:34Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ - Αποτελέσματα: Πρωτιά Φάμελλου στο 42% της ενσωμάτωσης21:21ΗΣΑΠ: Πέταξαν πέτρες σε συρμό εν κινήσει (εικόνες)21:09Ευρωμπάσκετ: Η Ελλάδα νίκησε την Μεγάλη Βρετανία και... περιμένει το επόμενο “παράθυρο”20:56Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ - Αποτελέσματα: Προβάδισμα Φάμελλου στο 20% των ψήφων20:43
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο