LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Πάτρα: Συνελήφθη για εμπρησμό ο 21χρονος μάρτυρας υπεράσπισης του 25χρονου, για την πυρκαγιά στο Γηροκομείο16:24Οι 4 ειδήσεις της ημέρας (βίντεο)16:10Γυναικοκτονία στο Χαλάνδρι - 28χρονος: Την σκότωσα επειδή με διέβαλε σε κοινούς γνωστούς15:56Σεισμός τώρα 4,1 Ρίχτερ στην Κρήτη15:43Πορτογαλία: Ένας πυροσβέστης έχασε τη ζωή του15:29Κυριάκος Μητσοτάκης: Το ΕΣΥ αλλάζει, γίνεται πιο ανθρώπινο και αποτελεσματικό15:15Πυρκαγιά σε δασική έκταση στο Καλό Πηγάδι Φωκίδας15:00Θεσσαλονίκη: 5χρονος υπέστη έγκαυμα σε παιχνίδι αναψυκτηρίου14:46Συνάντηση Τραμπ - Ζελένσκι: Επίδειξη ισχύος στο Οβάλ Γραφείο14:32Τροχαίο δυστύχημα στην Ξάνθη: Απαγόρευση κυκλοφορίας όλων των οχημάτων στο σημείο14:18Ανατροπή ασθενοφόρου στο Γουδί: Πέθανε ο ασθενής που ήταν μέσα μετά από σύγκρουση με ΙΧ14:04Ξάνθη: Τρία άτομα απανθρακώθηκαν μετά από σύγκρουση φορτηγού με ΙΧ13:52Το WhatsApp ανακοίνωσε ότι η Μόσχα επιχειρεί να το μπλοκάρει13:38Χαλκιδική: Απολογούνται οι πέντε 17χρονοι για την επίθεση σε δύο 15χρονους στη Νέα Ποτίδαια13:24Γιώργος Μαζωνάκης: Πήρε εξιτήριο από το Δρομοκαΐτειο - "Όλα καλά", είπε (βίντεο)13:09Δολοφονία στο Χαλάνδρι: 28χρονος μαχαίρωσε μέχρι θανάτου την 47χρονη σύντροφό του στην είσοδο πολυκατοικίας 12:54Γουδί: Ανετράπη ασθενοφόρο - Μετέφερε ασθενή12:39Χαλάνδρι: Συνελήφθη ο δολοφόνος της 47χρονης12:25Δολοφονήθηκε γυναίκα στο Χαλάνδρι: Άνδρας την κυνήγησε με μαχαίρι12:10Φωτιά στην Πάτρα: Απολογείται ενώπιον του ανακριτή ο 25χρονος11:55
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο