LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΑυτά είναι όλα τα αιτήματα των αγροτών, των κτηνοτρόφων και των μελισσοκόμων προς την κυβέρνησηΣήμερα 20:26 | Ειδήσεις

Κεντρικό σημείο των αιτημάτων αποτελεί η κατηγορηματική αντίθεση στη μεταφορά της διαχείρισης και του ελέγχου των αγροτικών επιδοτήσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ.

Σίδνεϊ: Μαρτυρία Έλληνα κατοίκου στον ΑΝΤ1 για την τρομοκρατική επίθεσηΣήμερα 20:36 | Ειδήσεις

Από την τρομοκρατική επίθεση έχασαν τη ζωή τους 12 άνθρωποι, ανάμεσά τους και ο ένας από τους δύο δράστες.

Τρομοκρατική επίθεση στο Σίδνεϊ: Αυξάνεται δραματικά ο αριθμός των θυμάτωνΣήμερα 21:39 | Ειδήσεις

Πολλά παιδιά νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση. Πατέρας και γιός οι δράστες της επίθεσης.

Μητσοτάκης για αγρότες: Διάλογος δεν γίνεται με τελεσίγραφα - Οι λύσεις προκύπτουν μόνο από συζήτησηΣήμερα 10:13 | Ειδήσεις

"Με έκπληξη πληροφορήθηκα την απόφαση του μπλόκου της Νίκαιας να αρνηθεί την πρόσκλησή μου για συνάντηση με μία πανελλαδική αντιπροσωπεία αγροτών, τη Δευτέρα¨" ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Καβάλα: Κυνηγός πυροβόλησε τον φίλο του23:59Ενισχυμένα μέτρα ασφαλείας σε εορταστικές εκδηλώσεις για το Χάνουκα σε όλο τον κόσμο μετά τη φονική επίθεση στο Σίδνεϊ 23:45Κομισιόν: Πρωταθλητής η Ελλάδα στη μείωση της φοροδιαφυγής: Κάτω από 10% το "κενό" ΦΠΑ το 202423:30Παναθηναϊκός: 2-1 τον Βόλο με "σφραγίδα" Ντέσερς και "σωτήρα" Λαφόν23:14Η ΟΛΜΕ συμμετέχει στην πανελλαδική απεργία που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ23:00Show Παυλίδη και 4-0 η Μπενφίκα 22:46Χανιά: Αιματηρή ληστεία σε κοσμηματοπωλείο στο κέντρο της πόλης22:32Άρης – Ολυμπιακός: Το ντέρμπι τα είχε όλα εκτός από γκολ22:18Αχαΐα: Άνδρας βρέθηκε νεκρός στην άκρη του δρόμου22:04Τρομοκρατική επίθεση στο Σίδνεϊ: Αυξάνεται δραματικά ο αριθμός των θυμάτων21:50Ο ΑΝΤ1 στηρίζει τη "Φλόγα" για τον Χριστουγεννιάτικο Τηλεμαραθώνιο Αλληλεγγύης 21:36Ατρόμητος – ΠΑΟΚ: Τον γκρέμισε… από τη δεύτερη θέση21:22Σίδνεϊ: Μαρτυρία Έλληνα κατοίκου στον ΑΝΤ1 για την τρομοκρατική επίθεση21:09Παναιτωλικός – ΑΕΚ: Σαν… σίφουνας πέρασε η “Ένωση” από το Αγρίνιο20:55Αυτά είναι όλα τα αιτήματα των αγροτών, των κτηνοτρόφων και των μελισσοκόμων προς την κυβέρνηση20:41ANT1 Sports: Εκτός έδρας δοκιμασία για τον πρωτοπόρο Ολυμπιακό κόντρα στον φιλόδοξο Άρη20:27Άρης Μουγκοπέτρος: Τροχαίο ατύχημα για τον δεξιοτέχνη του κλαρίνου - Για ακόμη μια φορά είχα Άγιο20:13Τι καιρό θα κάνει τη Δευτέρα19:59Σοκαρισμένη η Αυστραλία από την «τρομοκρατική» και «αντισημιτική» επίθεση στο Σίδνεϊ που άφησε 12 νεκρούς19:42Το “τουρκικό πλυντήριο” ρωσικού αερίου και ο Κάθετος Διάδρομος19:28
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο