LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Champions League: Ρεάλ και Σίτι στους “4”00:04Λαμπερή με γυαλιά: Χρυσές συμβουλές για εντυπωσιακό make up23:53Σαρκοπενία: Μάθε τι είναι και αν κινδυνεύεις23:44 H Super Κική έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από 30 νεαρούς23:38Κορονοϊός - Θρόμβωση: Η επιπλοκή μυστήριο του εμβολίου23:33Rapid Test -ΕΟΔΥ: Πού βρέθηκαν τα περισσότερα θετικά23:29Πρίγκιπας Φίλιππος - Κηδεία: η λίστα με τους 30 καλεσμένους23:20“Χαμόγελο του Παιδιού”: Απατεώνες επικαλούνται ψευδή σχέση, προειδοποιεί ο Οργανισμός 23:11Τομ Χανκς - Ρίτα Γουίλσον: καταγγελία για κακοποίηση από τον γιό τους22:59Κορονοϊός - Rapid test: Που θα γίνουν δωρεάν έλεγχοι την Πέμπτη22:46Συνάντηση Δένδια - Ερντογάν22:34Μητσοτάκης: Το ευχαριστήριο μήνυμα για δωρεά αεροσκαφών στο ΕΚΑΒ από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος22:25Προμηθέας - ΑΕΚ: Θρίλερ με νικητές τους Αχαιούς22:14“Αντίο” είπε ο Παναθηναϊκός στην Ευρώπη 22:01Κορονοϊός - Κρήτη: Αγωνία για βρέφος που διαγνώστηκε θετικό21:53Μπέρνι Μάντοφ: Πέθανε ο “εγκέφαλος” της μεγαλύτερης απάτης στην ιστορία της Γουόλ Στρίτ21:41EURO: Με θεατές η πρεμιέρα στο “Ολίμπικο”21:28Απειλή πολέμου από τον Ερντογάν21:16Επίθεση με καυστικό υγρό στην Κυψέλη: Ποιον “βλέπουν” από πίσω οι Αρχές (βίντεο)21:03Κατερινόπουλος για δολοφονία Καραϊβάζ: οι έρευνες να επικεντρωθούν στην “πένα” του20:50
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο