LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Θεσσαλονίκη: Ατζαμής κλέφτης αρπάζει στολίδια και λαμπάκια από αυλές σπιτιών (βίντεο)08:18Οργή στην άσφαλτο: Οι καβγάδες οδηγών παίρνουν ανησυχητικές διαστάσεις08:04Τροχαίο ατύχημα στα Χανιά: Γυναίκα παρασύρθηκε από όχημα07:50Δυο νεκροί, 6 τραυματίες μέχρι στιγμής στα πλήγματα της Ρωσίας στην Ουκρανία07:35Ο Τραμπ βάζει τους "Αδελφούς Μουσουλμάνους" στη λίστα των "ξένων τρομοκρατικών οργανώσεων"07:21Ηγουμενίτσα: Συνελήφθη οδηγός με πλαστά έγγραφα, ψεύτικες πινακίδες και παραποιημένο όχημα07:07ΕΣΥ: Παρουσιάστηκε ο νέος ψηφιακός βοηθός στη γραμμή 1566 - Πώς θα λειτουργεί06:53Ο Μέσι ισοφάρισε ένα “μυθικό” ρεκόρ του Πούσκας06:38Εορτολόγιο: Ποιοί γιορτάζουν σήμερα 25 Νοεμβρίου06:24Τι καιρό θα κάνει την Τρίτη06:10Σοκ στη Θεσσαλονίκη: Άγρια επίθεση σε διαιτητή μετά από αγώνα ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου23:59Κωνσταντινούπολη: Απαγορεύθηκε η σίτιση των αδέσποτων ζώων23:46Απετράπη τηλεφωνική απάτη σε βάρος γυναίκας στην περιοχή του Ζωγράφου - Άμεση η επέμβαση αστυνομικών της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ.23:34Missing Alert για την εξαφάνιση ανήλικης23:20Τηλεφωνική επικοινωνία του Ντόναλντ Τραμπ με τον Σι Τζινπίνγκ23:07Υποχρεωτικές οι αντιολισθητικές αλυσίδες στο οδικό δίκτυο Π/Ε Πέλλας22:52Ταυτοποιήθηκε 79χρονος για τις απειλές στο διαδίκτυο σε βάρος πολιτικού προσώπου22:39Super League: “Κουρσάροι” από την Κρήτη έκαναν ρεσάλτο… στο κάμπο22:25Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αθήνας από αύριο22:11Κουτσούμπας για την “Ιθάκη” του Τσίπρα: Πολιτικό κουτσομπολιό και δήλωση νομιμοφροσύνης στο σύστημα21:57
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο