LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΜητσοτάκης – Οξφόρδη: Σήμερα η Ελλάδα τρέχει με ρυθμούς ανάπτυξης σημαντικά υψηλότερους από τον ευρωπαϊκό μέσο όροΧθες 23:34 | Ειδήσεις

Όσα ανέφερε ο πρωθυπουργός  μιλώντας σε φοιτητές της Σχολής Διακυβέρνησης Blavatnik του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης.

Λάρισα: Παραμένουν στα μπλόκα οι αγρότες - Από αύριο αναμένονται νέες αφίξειςΧθες 20:30 | Ειδήσεις

Τα βασικά αιτήματα παραμένουν η αντιμετώπιση του υψηλού κόστους παραγωγής, οι χαμηλές τιμές διάθεσης των προϊόντων και η ανάγκη για έγκαιρη καταβολή ενισχύσεων.

Τροχαίο στην Αρτέμιδα: Ο 29χρονος κοιτούσε αν έπαθε ζημιά το αμάξι, λέει αυτόπτης μάρτυρας στον ΑΝΤ1Χθες 19:52 | Ειδήσεις

"Δεν νομίζω να είχε καταλάβει τι έχει κάνει", ανέφερε μεταξύ άλλων.

Ο Πέτρος Κουσουλός στον ΑΝΤ1 για την καταγγελία παιδόφιλου και την αντίδραση της αστυνομίαςΧθες 18:45 | Ειδήσεις

Για τα μεγάλα ερωτήματα που δημιουργούνται από την συμπεριφορά της αστυνομίας έπειτα από μια καταγγελία μητέρας σε βάρος παιδόφιλου, μίλησε ο Πέτρος Κουσουλός στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Μητσοτάκης – Οξφόρδη: Σήμερα η Ελλάδα τρέχει με ρυθμούς ανάπτυξης σημαντικά υψηλότερους από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο23:59Παρέλαβε το βραβείο "European Golden Boy Web 2025" o Χρήστος Μουζακίτης (βίντεο)23:44ΗΠΑ: "Πολύ αισιόδοξη" η κυβέρνηση για την επίτευξη ειρηνευτικής συμφωνίας στην Ουκρανία23:30Περού: Τουλάχιστον 12 νεκροί και 30 αγνοούμενοι έπειτα από κατολίσθηση23:16Μητσοτάκης για την εκτόξευση δορυφόρων: "Εδώ κάτι αλλάζει"23:02Πόλεμος στην Ουκρανία: Στον πλήρη έλεγχο της Μόσχας Ποκρόφσκ και Βοβτσάνσκ - Δεν επιβεβαιώνει το Κίεβο22:52Χαλκιδική: 79χρονος καταπλακώθηκε από κορμό δέντρου στην προσπάθεια του να κόψει ξύλα22:42Χονγκ Κονγκ: Αυξάνεται ο αριθμός των νεκρών από την πυρκαγιά στο συγκρότημα κατοικιών22:32"Αποκαλύψεις": Με πρωτιά στο σύνολο κοινού έκλεισε και ο Νοέμβριος για την εκπομπή του Πέτρου Κουσουλού22:22Θεσσαλονίκη: Κακουργηματική δίωξη στον οδηγό ταξί για το θανατηφόρο τροχαίο με τον 35χρονο δικυκλιστή22:12Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων της ΕΕ - Δένδιας: Θα συζητήσουμε το ζήτημα της αμυντικής ετοιμότητας της Ευρώπης22:02Τι καιρό θα κάνει την Τρίτη21:48Λαμία - "Αποκαλύψεις": Σύντροφος 56χρονου επιχειρηματία καταγγέλλει ιατρικό λάθος για τον θάνατό του21:34Λευκορωσία: Κατερίφθη drone - Κατηγορεί την Λιθουανία για προκλητική συμπεριφορά 21:22ANT1 Sports: Ζωντανά από ANT1+ την ερχόμενη Κυριακή το τελευταίο Grand Prix της χρονιάς για την F121:12Άρης: Μειώνονται τα προβλήματα ενόψει του ντέρμπι Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ21:02Λάρισα: Παραμένουν στα μπλόκα οι αγρότες - Από αύριο αναμένονται νέες αφίξεις 20:52Τροχαίο στην Αρτέμιδα: Ο 29χρονος κοιτούσε αν έπαθε ζημιά το αμάξι, λέει αυτόπτης μάρτυρας στον ΑΝΤ120:42Αγρότες στον ΑΝΤ1: Άλλη μια τέτοια χρονιά μπορεί να μας διώξει από την γεωργία20:32Τέλλογλου για προκαταβολή της βασικής ενίσχυσης: Χάος με τις πληρωμές αγροτών – Καταγγέλουν "κουτσουρεμένα ποσά"20:18
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο