LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Το ant1news.gr συμμετέχει στη στάση εργασίας της ΕΣΗΕΑ10:59Πρόστιμο της ΣΤΑ.ΣΥ στον ανάδοχο αναβάθμισης συρμών της Γραμμής 1 του Μετρό για αδικαιολόγητες καθυστερήσεις10:48ΝΒΑ – Αντετοκούνμπο: Συνεχίζεται ο κατήφορος… για τα “ελάφια”10:37ΕΚΤ: Αρνείται να δώσει δάνειο για την ανοικοδόμηση της Ουκρανίας με βάση τα “δεσμευμένα χρήματα” της Ρωσίας10:26Τραγωδία στο Βερολίνο: Παιδί πέθανε μετά τον απεγκλωβισμό του από πυρκαγιά σε μονοκατοικία10:14Θεσσαλονίκη: Κατασχέθηκαν εκατοντάδες "μαϊμού" προϊόντα10:00Τροχαίο δυστύχημα στην Λούτσα: Υπό την επήρεια αλκοόλ οδηγούσε ο 29χρονος09:45Κινηματογραφική καταδίωξη 16χρονου στη Θεσσαλονίκη - Οδηγούσε χωρίς δίπλωμα κλεμμένη μηχανή09:31Βαρουφάκης στον ΑΝΤ1: Ο Τσίπρας με το βιβλίο του, προσπαθεί να μετατρέψει την ενοχή του σε αφέλεια09:17Λάρισα: Κλειστή και σήμερα η Εθνική Οδός Αθηνών–Θεσσαλονίκης στη Νίκαια09:03Μαρινάκης: Η κυβέρνηση δεν είναι αδιάφορη με το αγροτικό ζήτημα08:49Ινδονησία: Εκατοντάδες νεκροί από πλημμύρες – περισσότερο από 1 εκ. πολίτες εγκατέλειψαν τα σπίτια τους08:35Ιταλία: 24χρονη θύμα σεξουαλικής κακοποίησης στο κέντρο του Μιλάνου08:21Χαϊδάρι: Τεράστιο δέντρο έπεσε μέσα σε παιδική χαρά!08:07Αττική - ΕΛ.ΑΣ: 10 Νεκροί και 610 τραυματίες από τροχαία ατυχήματα μέσα στον Νοέμβριο07:53Μαδούρο: Δεν θέλουμε την ειρήνη των σκλάβων, ούτε την ειρήνη των αποικιών07:39ΑΑΔΕ: Διαθέσιμη από σήμερα η νέα έκδοση της εφαρμογής "timologio"07:25Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας: Σύσκεψη στο Μαξίμου υπό τον Πρωθυπουργό07:11Πότε θα παραδοθεί στην κυκλοφορία ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος06:57ΤΑΞΙ: Τραβάνε… χειρόφρενο για 48 ώρες06:42
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο