LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Βορίζια: Στην ανακρίτρια η σύζυγος του Φανούρη Καργάκη13:04Ελεύθερη με περιοριστικούς όρους η εμπλεκόμενη αθλήτρια στο κύκλωμα με τηλεφωνικές απάτες12:50JAD Mobile 8: Μεγάλη αστυνομική δράση στην Ευρώπη για κλεμμένα και πλαστογραφημένα οχήματα – 231 βρέθηκαν στην Ελλάδα (εικόνες)12:36Ο Θέμης Αδαμαντίδης για τον φερόμενο αρχηγό εγκληματικής οργάνωσης: Ας με αφήσουν ήσυχο, εγώ τραγουδάω12:22Ισχυρά αποτελέσματα με προσαρμοσμένο EBITDA στα €1,7 δισ. και καθαρά κέρδη στα €0,4 δισ. για το εννεάμηνο 202512:08Πλεύση Ελευθερίας: Παραιτήθηκε από βουλευτής ο Διαμαντής Καραναστάσης11:54Ιωάννινα: Κεραυνός έπεσε σε πολυκατοικία στους Αμπελόκηπους11:38Θεοδωρικάκος στον ΑΝΤ1: Εθνικό συμφέρον η ενίσχυση των σχέσεων Ελλάδας – ΗΠΑ11:24Ουκρανία: Εννέα άνθρωποι σκοτώθηκαν από ρωσική επίθεση στην Τερνοπίλ11:09Τρεις λέμβοι με περισσότερα από 100 άτομα εντοπίστηκαν σε θαλάσσια περιοχή νότια της Κρήτης10:55Πετρούπολη: Ανήλικος πήγε στο σχολείο με μπαλτά 29 εκατοστών10:41Νέα ψηφιακά εργαλεία για την προστασία των ανηλίκων από αλκοόλ και καπνό - QR επαλήθευση ηλικίας10:28Καλαμάτα: Χειροπέδες σε 36χρονο που καλλιεργούσε φυτά κάνναβης10:14Θεσσαλονίκη: Κατήγγειλε ληστεία και κατέληξε με χειροπέδες10:00Ο Κριστιάνο Ρονάλντο στο δείπνο του Τραμπ προς τιμήν του μπιν Σαλμάν09:46Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο καρφώθηκε σε κολόνα και τυλίχθηκε στις φλόγες09:31Βουλή: Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Ελέγχου της Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή09:17Γερμανία: Δεν πρέπει να δίνουμε την εντύπωση ότι το ΝΑΤΟ δεν μπορεί να αμυνθεί, μπορεί09:02ΕΟΠΥΥ – παράνομες συνταγογραφήσεις: Πρόστιμα σε δεκάδες γιατρούς και φαρμακεία08:48Η Ρωσία δεν θα μετάσχει στις συνομιλίες που θα έχει ο Ζελένσκι στην Τουρκία08:34
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο