LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /LifeΔημοσίευση: 29 Ιανουαρίου 2021 14:16

Έρευνα: Το προφίλ των καταναλωτών στις online αγορές

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία για τις online αγορές

online αγορές - κάρτες

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες - UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Μέτρα στήριξης για τους πληγέντες στο Μάτι και στη Μάνδρα09:56Λαμία: Διευρύνουν τους αποκλεισμούς οι αγρότες της Κεντρικής Ελλάδας09:42Πάτρα: Σε νέα κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους προχωρούν αγρότες και κτηνοτρόφοι09:28Εξάρχεια: Άγνωστοι έριξαν 5 μολότοφ κατά διμοιρίας των ΜΑΤ09:14Ιαπωνία: Δεκάδες οι τραυματίες, μετά τον ισχυρό σεισμό και το τσουνάμι 09:00Λίβερπουλ - Σλοτ: Δεν έχω ιδέα αν ο Σαλάχ έπαιξε το τελευταίο παιχνίδι του με την Λίβερπουλ08:46Πάτρα: Ασθενής το έσκασε από το νοσοκομείο Ρίου08:32Λάρισα: Κλειστή παραμένει η εθνική οδός Αθηνών - Θεσσαλονίκης - Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις08:18Τρίκαλα: Στα μπλόκα παραμένουν οι αγρότες - Αποφασίζουν κι άλλες μορφές δράσεων08:04Χανιά: Παραμένουν οι αγρότες στο αεροδρόμιο - Οι επόμενες κινήσεις τους07:50Ισχυρό μήνυμα εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία από το Capital Link 2025 στη Νέα Υόρκη07:38Τροχαίο ατύχημα στα Ιωάννινα: Στο νοσοκομείο 23χρονη07:24Τέλη Κυκλοφορίας: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες07:10Λίβερπουλ: Εκτός αποστολής ο Σαλάχ για τον αγώνα κόντρα στην Ίντερ06:56Εύβοια: Άγρια συμπλοκή με τραυματία και καταδίωξη06:52Γαλλία: Απεργούν οι εργαζόμενοι στο Μουσείο του Λούβρου06:42Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα 9 Δεκεμβρίου06:28Τι καιρό θα κάνει την Τρίτη06:14Δένδιας: Μετατροπή της Άμυνας από δημοσιονομικό βάρος σε παραγωγικό πολλαπλασιαστή ισχύος23:59Formula 1: Φινάλε πρωταθλήματος - Ο Λάντο Νόρις έγραψε ιστορία στο 24ο Grand Prix που μεταδόθηκε αποκλειστικά από ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+23:45
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο