Ειδήσεις /Υγεία - ΠεριβάλλονΔημοσίευση: 22 Σεπτεμβρίου 2020 20:47 | Ανανέωση: 22 Σεπτεμβρίου 2020 23:37

Βρήκαν το αδύναμο σημείο του κορονοιού;

Επιστημονική ανακάλυψη που γεννά ελπίδες για θεραπεία.

covid19

Μπροστά σε μια ανακάλυψη που δημιουργεί ελπίδες για την θεραπεία του κορονοϊού βρίσκονται οι επιστήμονες. Σύμφωνα με όσα δημοσιοποιήθηκαν σήμερα, βρήκαν ένα αδύναμο σημείο στις ακίδες πρωτεΐνης του κορονοϊού.

Το αδύναμο αυτό σημείο είναι σαν μια υποδοχή στην επιφάνεια του ιού στην οποία μπορούν να εγχυθούν αντιικά φάρμακα με αποτέλεσμα να ανακόπτουν την πορεία του πριν εισέλθει στα ανθρώπινα κύτταρα.

Το Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ που ηγήθηκε της έρευνας είπε ότι τα ευρήματα μπορεί να αλλάξουν τα πάντα στην μάχη ενάντια στον κορονοϊό.

Ο επικεφαλής της έρευνας καθηγητής Imre Berger δήλωσε ότι αν μπορέσουν οι επιστήμονες να «γεμίσουν» αυτή την υποδοχή με μόρια που λειτουργούν ως απενεργοποιητές του ιού, τότε, ο κορονοϊός θα εξολοθρεύεται πριν καν μας μολύνει.

ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΠΡΙΣΤΟΛ

Παρόλα αυτά ακόμα και αν αυτό θεωρείται ως άλμα στις έρευνες κατά του κορονοϊού οι ειδικοί εκτιμούν ότι η παρασκευή ενός φαρμάκου θα πάρει χρόνια και είναι αμφίβολο αν αυτό το αντιικό φάρμακο θα είναι έτοιμο άμεσα.

Μόνο ένα φάρμακο έχει αποδειχθεί ότι θεραπεύει από τον Covid-19. Πρόκειται για την Δεξαμεθαζόνη ένα φθηνό στεροειδές το οποίο βρέθηκε ότι μειώνει κατά ένα τρίτο τον αριθμό των σοβαρά ασθενών από το να χάσουν την ζωή τους.

Το δεύτερο φάρμακο που χρησιμοποιήθηκε ευρέως στην μάχη κατά του κορονοϊού είναι η Υδροκορτιζόνη.

Επίσης η Ρεμδεσιβίρη ένα πειραματικό φάρμακο για τον Έμπολα έγινε το πρώτο φάρμακο που εγκρίθηκε για την θεραπεία ασθενών στην Βρετανία και έδειξε ότι μειώνει την σοβαρότητα της ασθένειας αλλά όχι τους θανάτους από αυτήν.

Η επιφάνεια του κορονοϊού περιβάλλεται από ακίδες πρωτεΐνης που μοιάζουν με μικρά στέμματα.

Οι ακίδες αυτές είναι ενσωματωμένες σε μια μεμβράνη μέσα στην οποία του οποίου είναι το ιικό γονιδίωμα που είναι καλυμμένο από άλλες πρωτεΐνες.

Η ομάδα των ερευνητών ανέλυσε τον SARS-CoV-2 Spike σε μεγάλη ανάλυση.

Δημιουργήθηκε μια τρισδιάστατη δομή της ακίδας που επέτρεψε στους ερευνητές να κοιτάξουν βαθιά μέσα της και να αναγνωρίσουν τη μοριακή της σύνθεση.

ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΠΡΙΣΤΟΛ

Μέσα στην ακίδα της πρωτεΐνης, η ερευνητική ομάδα βρήκε την υποδοχή γεμάτη με ένα μόριο που ονομάζεται λινολεϊκό οξύ (LA), μια ανακάλυψη που ήταν απροσδόκητη.

Η δουλειά αυτού του λιπαρού μορίου είναι είναι η σταθεροποίηση της πρωτεΐνης ή του σωματιδίου προτού αλληλεπιδράσει με υποδοχείς στην επιφάνεια των ανθρώπινων κυττάρων. Και πιστεύουν ότι μια χημική ουσία που θα το μιμείται αυτό θα μπορούσε επομένως να δράσει ως αντιικό.

Ο επικεφαλής της έρευνας, καθηγητής Imre Berger δήλωσε: «Αυτή είναι μια σημαντική ανακάλυψη γιατί μπορούμε τώρα να βρούμε τον τρόπο να «κλειδώσουμε» την πρωτεΐνη αυτή και να την κάνουμε μη μολυσματική. Τότε, θα έχουμε νικήσει τον κορονοϊό πριν καν μας μολύνει».

πηγή: Science

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΚορονοϊός: Ο “χάρτης” με τα 1259 κρούσματα της ΤρίτηςΧθες 17:36 | Ειδήσεις

Πόσα εντοπίστηκαν στην Αττική.Σε ποιές άλλες περιφερειακές ενότητες καταγράφηκε μεγάλος αριθμός. Ποιες περιοχές είναι κοντά στο "κόκκινο".

Κορονοϊός - Τσιόδρας: Αδύνατον να ελεγχθεί η διασπορά – Μοναδική επιλογή η μάσκαΧθες 18:25 | Ειδήσεις

Δραματική έκκληση και προειδοποιήσεις από τον καθηγητή λοιμωξιολογίας, Δημήτρη Τσιόδρα.

Βίντεο με το ναρκοθηρευτικό “Καλλιστώ” μετά την σύγκρουση με εμπορικό πλοίοΧθες 09:42 | Ειδήσεις

Συγκλονιστικό ντοκουμέντο του ΑΝΤ1 και της εκπομπής «Καλημέρα Ελλάδα», από το σκάφος του ΠΝ, μεγάλο μέρος του οποίου έχει συνθλιβεί.

Διπλό φονικό στα Χανιά: Άφαντος ο δράστης– “Φτερά” έκαναν 10000 ευρώΧθες 10:29 | Τοπικά Νέα

Συνεχίζονται οι έρευνες για την εξιχνίαση του άγριου εγκλήματος. Ο βασικός ύποπτος των Αρχών.

28η Οκτωβρίου: Στα γαλανόλευκα το συντριβάνι στην Ομόνοια (εικόνα) 00:01Champions League: Έπεσε στη “δρακοφωλιά” ο Ολυμπιακός23:54Κίνδυνος άνοιας για τους ηλικιωμένους από το θόρυβο23:42“Άγριες Μέλισσες”: το επεισόδιο της 28ης Οκτωβρίου (εικόνες)23:30“Θερίζει” τη Γαλλία ο κορονοϊός23:18Προκλητικός ο Τσελίκ: Η Ελλάδα χρησιμοποιεί τις NAVTEX για πολιτική σύγκρουση23:05Κορονοϊός - Ρωσία: νόσησαν περισσότεροι από 120 εργαζόμενοι στα Μπολσόι22:53David Byrne: σκίτσα - αντίδοτο στην κόπωση του lockdown (εικόνες)22:40Κορονοϊός - ΕΕ: Δεν επαρκούν τα εμβόλια για όλους22:27Κορονοϊός – Ιταλία: ξύπνησαν εφιαλτικές μνήμες22:14ΥΠΟΙΚ: Λήγει η προθεσμία ένταξης στο πρόγραμμα “Γέφυρα”22:02Περιστέρι: φοβερή εμφάνιση και διπλό στο Βίλνιους21:49Κορονοϊός - ΗΠΑ: Τουλάχιστον μισό εκατομμύριο μολύνσεις σε μια εβδομάδα21:37ΠΑΟΚ: πάνοπλος στη Γρανάδα21:24Κορονοϊός: Νέα κρούσματα στο Περιστέρι21:12ΔΕΗ: πότε ξεκινάει το Νυχτερινό Οικιακό Τιμολόγιο για το χειμώνα20:59Διακοπές στη Ναύπακτο για τα αδέλφια Αντετοκούνμπο (βίντεο)20:47Μαμίδης στον ΑΝΤ1 για “Καλλιστώ”: είμαστε τυχεροί που δεν θρηνήσαμε θύματα (βίντεο)20:35ΣΥΡΙΖΑ: Μνημείο εξαπάτησης με 33 ψέματα η ομιλία Μητσοτάκη20:24Τα ερωτήματα που προκύπτουν για τη σύγκρουση του “Καλλιστώ” με το φορτηγό πλοίο (βίντεο)20:11