LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΟικονομίαΔημοσίευση: 07 Αυγούστου 2020 11:46

ΔΕΔΔΗΕ: νέες υπηρεσίες τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης

Αμεσότερη επικοινωνία και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση, υπόσχεται ο ΔΕΔΔΗΕ. Η νέα εφαρμογή για τις βλάβες.

ΔΕΔΔΗΕ - τηλεφωνικό Κέντρο - Ενημέρωση Πελατών - 11500

Δύο νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσιάζει ο ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο του προγράμματος εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης όλων των υπηρεσιών του.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες του μπορούν πλέον, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.

Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.

Ταυτόχρονα, ο ΔΕΔΔΗΕ παρουσίασε τη νέα εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση κλπ).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης» που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες μέσα από το site του, από την οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν πλέον με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.

Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, η πελατοκεντρική φιλοσοφία του στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζει την αναβάθμισή τους, για την παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός απέστειλε ηχηρό μήνυμα εθελοντισμού με 370 μαθητές στην Πλατεία Συντάγματος19:18Κρήτη: Αντιπροσωπεία αγροτοκτηνοτρόφων συναντήθηκε με τον περιφερειάρχη19:08Δένδιας: Ο νέος οπλίτης είναι μπροστά από μια οθόνη - Αλλάζουν όλα στις ένοπλες δυνάμεις18:58Τι καιρό θα κάνει την Τετάρτη18:48F1: Ένα κινηματογραφικό Grand Finale με την υπογραφή ANT1+ και Chivas Regal18:38Δύο συλλήψεις για το οπλοστάστιο που βρέθηκε στα Καλύβια - Εντοπίστηκαν 5 κλεμμένα ΙΧ18:28Ρωσία: Πτώση στρατιωτικού μεταγωγικού αεροσκάφους - Αναφορές για 7 νεκρούς 18:18Δολοφονία τοπογράφου: Ισόβια και 6 χρόνια φυλάκισης στον 45χρονο, εννέα έτη στον συνεργό18:08Μανχάταν: Φωτιά σε εξαώροφο κτίριο - Πάνω από 100 πυροσβέστες στην προσπάθεια κατάσβεσης (βίντεο)17:58Τύρναβος: Καταγγελία 19χρονης για απόπειρα βιασμού μέσα σε αυτοκίνητο17:48Στην Αθήνα οι Θερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες Κωφών 202917:34Hellenic Train: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Θεσσαλονίκη17:20Αγρότες: Έκλεισαν για μία ώρα και τους παραδρόμους στο Μπράλο17:06Μαρινάκης: Πέντε χιλιάδες έργα έως το 2030 άνω των 68 δισ. ευρώ16:52Αγρότες στη Θεσσαλονίκη: Επιστρέφουν στα Πράσινα Φανάρια16:38Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Συνάντηση με τον Βασίλη Κικίλια στο υπουργείο Ναυτιλίας (βίντεο)16:24Τουρκία: Ποδοσφαιριστές της Super Lig ανάμεσα στους 20 υπόπτους που προφυλακίστηκαν για παράνομα στοιχήματα 16:10Αγροτοκτηνοτρόφοι στη Θεσσαλονίκη: Θεσσαλονίκη: Έκλεισαν την έξοδο για το αεροδρόμιο από τη Μουδανιών15:56Εργατικό ατύχημα για 45χρονο χειριστή γερανού στο ναυπηγείο Περάματος15:46Παρέμβαση Άρειου Πάγου για τα αγροτικά μπλόκα και την παρακώλυση συγκοινωνιών15:32
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο