LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΟικονομίαΔημοσίευση: 07 Αυγούστου 2020 11:46

ΔΕΔΔΗΕ: νέες υπηρεσίες τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης

Αμεσότερη επικοινωνία και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση, υπόσχεται ο ΔΕΔΔΗΕ. Η νέα εφαρμογή για τις βλάβες.

ΔΕΔΔΗΕ - τηλεφωνικό Κέντρο - Ενημέρωση Πελατών - 11500

Δύο νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσιάζει ο ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο του προγράμματος εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης όλων των υπηρεσιών του.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες του μπορούν πλέον, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.

Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.

Ταυτόχρονα, ο ΔΕΔΔΗΕ παρουσίασε τη νέα εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση κλπ).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης» που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες μέσα από το site του, από την οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν πλέον με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.

Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, η πελατοκεντρική φιλοσοφία του στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζει την αναβάθμισή τους, για την παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Στον ουρανό της Αθήνας 3.000 φαναράκια για τη «Νύχτα των Ευχών»23:29Επίθεση με μαχαίρι και χλωρίνη σε εργοστάσιο στην Ιαπωνία - 15 τραυματίες23:14Στους δρόμους παραμένουν οι αγρότες - Πώς θα ταξιδέψουν οι εκδρομείς της Πρωτοχρονιάς22:59Ασία: 21 χρόνια από το φονικότερο τσουνάμι στην ιστορία22:45Σφοδρή σύγκρουση οχημάτων στην Εύβοια (εικόνες)22:31Amber Alert Hellas: Αρπαγή 8χρονου από την μητέρα του22:17Euroleague: Πέμπτη διαδοχική νίκη η Μακάμπι, με κατοστάρα επί της Παρτιζάν στο Βελιγράδι22:02Παρίσι: Νεαρός μαχαίρωσε 3 γυναίκες σε ισάριθμους σταθμούς του Μετρό21:48Νέα περιστατικά με μετανάστες στα νότια της Κρήτης 21:33Γερμανία: Ταξιδιωτική οδηγία για όσους επισκέπτονται την Τουρκία21:19Πέθανε ο διάσημος λυράρης Μανώλης Σκουλάς21:05Τζανάκης στον ΑΝΤ1: Η επιδημία αναπτύχθηκε νωρίτερα φέτος - Τι πρέπει να προσέξουμε 20:51Καλλιθέα: Φωτιά σε διαμέρισμα μετά από έκρηξη - Δύο άτομα απανθρακωμένα20:37Το ασήμι ξεπερνά τα 75 δολάρια ανά ουγγιά για πρώτη φορά στην ιστορία 20:23Ant1 Sports: Σενάρια για την επιστροφή Φορτούνη και Τσιμίκα… στο λιμάνι20:09Τι καιρό θα κάνει το Σάββατο19:55Αταλάντη: Σκύλος δάγκωσε και ακρωτηρίασε γυναίκα - Έχασε δύο δάχτυλα19:40Ροδόπη: Σε κατάσταση σοκ η μητέρα - Δεν γνωρίζει για τον θάνατο του 7χρονου γιού της19:26Φωκίδα: Νεκροί εντοπίστηκαν οι ορειβάτες στα Βαρδούσια19:11Αποφάσεις για τις κινητοποιήσεις τους λαμβάνουν οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι18:57
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο