LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΟικονομίαΔημοσίευση: 07 Αυγούστου 2020 11:46

ΔΕΔΔΗΕ: νέες υπηρεσίες τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης

Αμεσότερη επικοινωνία και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση, υπόσχεται ο ΔΕΔΔΗΕ. Η νέα εφαρμογή για τις βλάβες.

ΔΕΔΔΗΕ - τηλεφωνικό Κέντρο - Ενημέρωση Πελατών - 11500

Δύο νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσιάζει ο ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο του προγράμματος εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης όλων των υπηρεσιών του.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες του μπορούν πλέον, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.

Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.

Ταυτόχρονα, ο ΔΕΔΔΗΕ παρουσίασε τη νέα εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση κλπ).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης» που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες μέσα από το site του, από την οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν πλέον με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.

Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, η πελατοκεντρική φιλοσοφία του στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζει την αναβάθμισή τους, για την παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Συναντήθηκε με τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη - Τι είπαν για Ελλάδα-ΗΠΑ και μεταναστευτικό20:00Στη δημοσιότητα τα στοιχεία του θείου και του φίλου του που ασελγούσαν στα ανίψια του ηλικίας 2 και 4 ετών19:46Φον ντερ Λάιεν: Η Ευρώπη πρέπει να αποφασίζει ποιος εισέρχεται στην ΕΕ και όχι οι λαθρέμποροι19:32Λαμία: Οι αγρότες της Αταλάντης "άνοιξαν" τα διόδια της Τραγάνας19:18Μητσοτάκης για την προσωπική διαφορά: Μία ακόμα από τις μεγάλες αδικίες του νόμου Κατρούγκαλου τελειώνει οριστικά19:04Αγρότες: Πληρωμές 3,8 δις το 2025 μέσω ΟΠΕΚΕΠΕ, Κρατικού Προϋπολογισμού και ΕΛΓΑ - Τα μόνιμα μέτρα της κυβέρνησης18:50Πώς ασφαλίζονται οι οδηγοί στην Ελλάδα το 2025: έρευνα πραγματικών συμβολαίων από το Pricefox18:45ΗΠΑ: Αεροπλάνο προσγειώθηκε πάνω σε αυτοκίνητο (Βίντεο)18:36Σέρρες: Στα γραφεία των εκλεγμένων βουλευτών του νομού αγρότες και κτηνοτρόφοι - Επέδωσαν ψήφισμα διαμαρτυρίας18:26Γαλλία: Αύριο θα συναντηθεί ο "συνασπισμός των προθύμων" σχετικά με εγγυήσεις ασφάλειας για την Ουκρανία18:16ΔΕΗ blue: Νέα RFID κάρτα για πιο εύκολη εμπειρία φόρτισης18:12Ιαπωνία: Νέος μεγάλος σεισμός 5.7 ρίχτερ στην επαρχία Χοκάιντο18:06Ολυμπιακός: Τραυματίστηκε ο Τάισον Ουόρντ - Θα μείνει εκτός δράσης για ένα μήνα17:56Χολαργός – Πατέρας 15χρονου δράστη: Εχθές έμαθα ότι ο γιος μου συμμετείχε στην επίθεση17:46Θεσσαλονίκη: Στιγμιαία ένταση σε χωράφι κοντά στο μπλόκο των Πράσινων Φαναριών17:36«ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ» - Χριστουγεννιάτικος τηλεμαραθώνιος ΑΝΤ1 για τα παιδιά17:26Χολαργός - "Αποκαλύψεις": Βίντεο ντοκουμέντο από τη στιγμή της σύλληψης του ανήλικου δράστη που μαχαίρωσε 14χρονο (βίντεο)17:16Οι 4 ειδήσεις της ημέρας (βίντεο)17:06 Αχαΐα: Παιδιά αγροτών προχωρούν σε σχολικές καταλήψεις ως ένδειξη στήριξης προς τους γονείς τους16:56Τρεις νεκροί από ουκρανικό βομβαρδιμό στο υπό ρωσική κατοχή τμήμα της επαρχίας Χερσώνας16:46
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο