LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΟικονομίαΔημοσίευση: 07 Αυγούστου 2020 11:46

ΔΕΔΔΗΕ: νέες υπηρεσίες τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης

Αμεσότερη επικοινωνία και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση, υπόσχεται ο ΔΕΔΔΗΕ. Η νέα εφαρμογή για τις βλάβες.

ΔΕΔΔΗΕ - τηλεφωνικό Κέντρο - Ενημέρωση Πελατών - 11500

Δύο νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσιάζει ο ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο του προγράμματος εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης όλων των υπηρεσιών του.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες του μπορούν πλέον, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.

Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.

Ταυτόχρονα, ο ΔΕΔΔΗΕ παρουσίασε τη νέα εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση κλπ).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης» που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες μέσα από το site του, από την οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν πλέον με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.

Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, η πελατοκεντρική φιλοσοφία του στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζει την αναβάθμισή τους, για την παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Κύπελλο Ελλάδας: Στις 17/12 η ολοκλήρωση του League Phase - Αναλυτικά οι αναμετρήσεις09:06Πηγή Δεβετζή: Ο Χριστός ήτανε δίπλα μου και βγήκα σώα08:52Kυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή στο κέντρο της Αθήνας λόγω διεξαγωγής αγώνα δρόμου08:38Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα 7 Δεκεμβρίου 08:24Τι καιρό θα κάνει την Κυριακή08:12Γαλλία: Ο πρόεδρος Μακρόν θα συναντηθεί με Ζελένσκι, Στάρμερ και Μερτς τη Δευτέρα στο Λονδίνο23:58ΗΠΑ: Ρακούν "διαρρήκτης" τα έκανε γυαλιά-καρφιά σε κάβα - Κατέληξε μεθυσμένο στην τουαλέτα23:41Κακοκαιρία Byron: Πού καταγράφηκε το μεγαλύτερο ύψος βροχής23:24Σεισμός 4.7 ρίχτερ στα Καλάβρυτα23:10Νότια Κορέα: Αποκαλύφθηκε δίκτυο μαζικής παραβίασης καμερών - Χιλιάδες πολίτες θύματα κρυφής καταγραφής22:56Σαρκοζί: Στη δημοσιότητα αποσπάσματα από το νέο του βιβλίο που περιγράφει τις 20 μέρες που έμεινε στη φυλακή22:42Ναυάγιο στην Κρήτη: Μάχη για τη ζωή τους δίνουν οι δύο διασωθέντες22:28Βύρωνας: Εξιχνιάσθηκε συμμορία που λήστευε πρακτορεία τυχερών παιγνίων22:14Βρετανικός Τύπος: Η ευλογιά θα αφανίσει την ελληνική φέτα22:00Ολοκληρώθηκε η πορεία για τα 17 χρόνια από τη δολοφονία του Γρηγορόπουλου - Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία21:45Μάχη τίτλου στη Formula 1: Ο Φερστάπεν στην pole, ο Νόρις ένα βήμα από το πρωτάθλημα21:31Ζάκυνθος: Συνελήφθησαν οι γονείς του 2χρονου αγοριού που πέθανε μετά από επίθεση σκύλου21:17Θεσσαλονίκη: Κτηνοτρόφος καταρρέει, μετά την αναγκαστική θανάτωση του κοπαδιού του (βίντεο)21:03Μητσοτάκης: Η ανάρτηση για την ανασκόπηση του 2025 - Ένα έτος με μεγάλα έργα, νέες αποφάσεις και αλλαγές20:49Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος: Επεισόδια στα Εξάρχεια - Μολότοφ και προσαγωγές (βίντεο)20:35
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο