LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΟικονομίαΔημοσίευση: 07 Αυγούστου 2020 11:46

ΔΕΔΔΗΕ: νέες υπηρεσίες τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης

Αμεσότερη επικοινωνία και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση, υπόσχεται ο ΔΕΔΔΗΕ. Η νέα εφαρμογή για τις βλάβες.

ΔΕΔΔΗΕ - τηλεφωνικό Κέντρο - Ενημέρωση Πελατών - 11500

Δύο νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσιάζει ο ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο του προγράμματος εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης όλων των υπηρεσιών του.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες του μπορούν πλέον, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.

Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.

Ταυτόχρονα, ο ΔΕΔΔΗΕ παρουσίασε τη νέα εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση κλπ).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης» που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες μέσα από το site του, από την οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν πλέον με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.

Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, η πελατοκεντρική φιλοσοφία του στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζει την αναβάθμισή τους, για την παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Αγρότες: Παραμένουν αμετακίνητοι σε μπλόκα11:26Σουδάν: Επίθεση με drone - 10 νεκροί άμαχοι11:12Μητσοτάκης: Οι έντιμοι αγρότες και κτηνοτρόφοι, που είναι η συντριπτική πλειονότητα, δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα10:58Νέα αγροτική συνέλευση στη Λάρισα10:44Φάληρο: Σύγκρουση δύο ΙΧ - Οδηγός μπερδεύτηκε και πήγαινε ανάποδα10:30Βόλος: “Κάρφωσε” στα βράχια σκάφος του Λιμενικού10:16Γκίλφοϊλ: Σταθερός και αξιόπιστος σύμμαχος η Ελλάδα10:02Λαμία: Στα μπλόκα οι αγρότες σε Μπράλο και κόμβο της Θήβας09:48Αττική: Τα οκτώ σημεία που θα τοποθετηθούν κάμερες στους δρόμους09:34Σεισμός στα Καλάβρυτα: Η στιγμή που χτυπά ο Εγκέλαδος09:20Κύπελλο Ελλάδας: Στις 17/12 η ολοκλήρωση του League Phase - Αναλυτικά οι αναμετρήσεις09:06Πηγή Δεβετζή: Ο Χριστός ήτανε δίπλα μου και βγήκα σώα08:52Kυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή στο κέντρο της Αθήνας λόγω διεξαγωγής αγώνα δρόμου08:38Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα 7 Δεκεμβρίου 08:24Τι καιρό θα κάνει την Κυριακή08:12Γαλλία: Ο πρόεδρος Μακρόν θα συναντηθεί με Ζελένσκι, Στάρμερ και Μερτς τη Δευτέρα στο Λονδίνο23:58ΗΠΑ: Ρακούν "διαρρήκτης" τα έκανε γυαλιά-καρφιά σε κάβα - Κατέληξε μεθυσμένο στην τουαλέτα23:41Κακοκαιρία Byron: Πού καταγράφηκε το μεγαλύτερο ύψος βροχής23:24Σεισμός 4.7 ρίχτερ στα Καλάβρυτα23:10Νότια Κορέα: Αποκαλύφθηκε δίκτυο μαζικής παραβίασης καμερών - Χιλιάδες πολίτες θύματα κρυφής καταγραφής22:56
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο