LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΟικονομίαΔημοσίευση: 07 Αυγούστου 2020 11:46

ΔΕΔΔΗΕ: νέες υπηρεσίες τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης

Αμεσότερη επικοινωνία και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση, υπόσχεται ο ΔΕΔΔΗΕ. Η νέα εφαρμογή για τις βλάβες.

ΔΕΔΔΗΕ - τηλεφωνικό Κέντρο - Ενημέρωση Πελατών - 11500

Δύο νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσιάζει ο ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο του προγράμματος εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης όλων των υπηρεσιών του.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες του μπορούν πλέον, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.

Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.

Ταυτόχρονα, ο ΔΕΔΔΗΕ παρουσίασε τη νέα εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση κλπ).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης» που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες μέσα από το site του, από την οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν πλέον με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.

Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, η πελατοκεντρική φιλοσοφία του στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζει την αναβάθμισή τους, για την παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Ξεκινά η επιστροφή πινακίδων από τη Δημοτική Αστυνομία Αθήνας23:59Νιγηρία: Αφέθηκαν ελεύθεροι 130 από τους μαθητές καθολικού σχολείου που απήχθησαν τον Νοέμβριο23:43Τηλεφωνική επικοινωνία Στάρμερ – Τραμπ για τον πόλεμο στην Ουκρανία23:29Super League: Ξανά με ανατροπή στην κορυφή η ΑΕΚ 23:14"Νυχτερινός Ποιμήν": Εντοπίστηκαν ανήλικα άτομα στα οποία είχε χορηγηθεί αλκοόλ σε νυχτερινά κέντρα23:00Λίβανος: Ένας νεκρός και ένας τραυματίας από επίθεση του Ισραήλ22:44Ακριβότερο της τελευταίας πενταετίας θα είναι το φετινό χριστουγεννιάτικο τραπέζι22:30Πόλεμος στην Ουκρανία: Εποικοδομητικές οι συνομιλίες στο Μαϊάμι, δηλώνει ο ειδικός απεσταλμένος των ΗΠΑ22:16Δύο τραυματίες από μαχαιρώματα στην Αχαρνών22:02ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός: Άνετη νίκη για τους Θεσσαλονικείς στην Τούμπα21:48Είδος πολυτελείας...το νερό21:34Λαμία: Αποχώρησαν οι αγρότες από τα διόδια Τραγάνας 21:20Super League: Το απόλυτο... μηδέν στη Λάρισα21:06Τι καιρό θα κάνει τη Δευτέρα20:52ANT1 Sports: Οι ερυθρόλευκοι έκλεισαν με ισοπαλία το 202520:38Πέθανε σε ηλικία 88 ετών η ηθοποιός και συγγραφέας Ντόρα Γιαννακοπούλου20:24Διπλός σεισμός ανοικτά της Ραφήνας20:10Χριστουγεννιάτικος Τηλεμαραθώνιος Αλληλεγγύης ΑΝΤ1 - Στηρίζει το σωματείο "Ελίζα" που μάχεται ενάντια στην κακοποίηση παιδιών19:56Τρίκαλα: Ανυποχώρητοι οι αγρότες στα μπλόκα της Δυτικής Θεσσαλίας19:42Θεσσαλονίκη: Αποκλεισμένη η διέλευση οχημάτων στα Πράσινα Φανάρια19:28
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο