LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΟικονομίαΔημοσίευση: 07 Αυγούστου 2020 11:46

ΔΕΔΔΗΕ: νέες υπηρεσίες τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης

Αμεσότερη επικοινωνία και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση, υπόσχεται ο ΔΕΔΔΗΕ. Η νέα εφαρμογή για τις βλάβες.

ΔΕΔΔΗΕ - τηλεφωνικό Κέντρο - Ενημέρωση Πελατών - 11500

Δύο νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσιάζει ο ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο του προγράμματος εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης όλων των υπηρεσιών του.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες του μπορούν πλέον, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.

Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.

Ταυτόχρονα, ο ΔΕΔΔΗΕ παρουσίασε τη νέα εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση κλπ).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης» που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες μέσα από το site του, από την οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν πλέον με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.

Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, η πελατοκεντρική φιλοσοφία του στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζει την αναβάθμισή τους, για την παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Παγώνη: Το Υπουργείο Υγείας θέτει σε εφαρμογή πρωτόκολλο και οι δικαιούχοι για τα δωρεάν φάρμακα παχυσαρκίας θα επιλεχθούν ανάμεσα από 8.000 άτομα 09:18Παραμένουν στα μπλόκα οι αγρότες της Καρδίτσας και των Τρικάλων09:04Λαμία: Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις των αγροτών08:50Ηράκλειο: Συνεχίζονουν για τέταρτη ημέρα τις κινητοποιήσεις οι αγροτοκτηνοτρόφοι08:36Γλυφάδα: Επτά εμπρηστικές ενέργειες σε λύκειο μέσα σε τρεις ημέρες08:22Συνεχίζονται οι αγροτικές κινητοποιήσεις - Κλειστή η Ε.Ο. Αθηνών - Θεσσαλονίκης08:08Αιματηρό επεισόδιο στις φυλακές Αγίου Στεφάνου - Κρατούμενος στο νοσοκομείο07:54Γλυφάδα: Νεκρός 38χρονος μοτοσικλετιστής μετά από σφοδρή σύγκρουση07:40Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός τιμά την "Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού"07:26Η πρώτη συστηματική καταγραφή δαγκωμάτων από σκύλους στην Ελλάδα07:12Νωρίτερα οι πληρωμές για συντάξεις, δώρο Χριστουγέννων και επιδόματα – Αναλυτικά οι ημερομηνίες06:58Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση – Εμπλεκόταν σε υποθέσεις εμπρησμού, κλοπής και απόπειρα ανθρωποκτονίας06:43Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα 11 Δεκεμβρίου06:28Τι καιρό θα κάνει την Πέμπτη06:14Στον Ολυμπιακό και επίσημα ο Μόντε Μόρις23:59Handelsblatt: Έχει "καλές πιθανότητες" ο Πιερρακάκης να ηγηθεί του Eurogroup23:44Μελόνι: Η διαχείριση των μεταναστευτικών ροών είναι εφικτή23:30Χανιά: 43χρονος τραυματίστηκε από καραμπίνα - Εξετάζεται η εμπλοκή κυνηγού 23:16Λάρισα: Θύμα ληστείας επιχειρηματίας και η σύζυγος του – Κουκουλοφόροι εισέβαλαν στο σπίτι τους τη νύχτα23:02FIBA Europe Cup: Με κυριαρχική εμφάνιση "λύγισε" την Πριέβιντζα ο ΠΑΟΚ 22:48
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο