Ειδήσεις /Τεχνολογία - ΕπιστήμηΔημοσίευση: 28 Ιουλίου 2020 12:12

Δύο 14χρονες ανακάλυψαν αστεροειδή που μπορεί να περάσει κοντά στη Γη

Ο αστεροειδής, που προς το παρόν αποκαλείται HLV2514, μπορεί να "βαφτιστεί" επισήμως μόνο αφού η NASA επιβεβαιώσει την τροχιά του, είπε μια εκπρόσωπος της SPACE India.

ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΗΣ - ΓΗ - ΔΙΑΣΤΗΜΑ

Δύο Ινδές έφηβες ανακάλυψαν έναν αστεροειδή που κατευθύνεται προς τη Γη, αναλύοντας τις εικόνες από ένα τηλεσκόπιο του Πανεπιστημίου της Χαβάης, ανακοίνωσε σήμερα το ινστιτούτο διαστημικής εκπαίδευσης της Ινδίας.

Ο αστεροειδής βρίσκεται τώρα κοντά στον πλανήτη Άρη και λόγω της τροχιάς του εκτιμάται ότι θα βρεθεί στην πορεία της Γης σε περίπου 1 εκατομμύριο χρόνια, ανέφερε η SPACE India, το ιδιωτικό ινστιτούτο όπου εκπαιδεύονται οι δύο 14χρονες. «Ανυπομονώ (…) πότε θα έχουμε την ευκαιρία να ονοματίσουμε τον αστεροειδή», είπε η Βαϊντέχι Βεκαρίγια, προσθέτοντας ότι θα ήθελε να γίνει αστροναύτισσα, όταν μεγαλώσει.

Ο αστεροειδής, που προς το παρόν αποκαλείται HLV2514, μπορεί να «βαφτιστεί» επισήμως μόνο αφού η NASA επιβεβαιώσει την τροχιά του, είπε μια εκπρόσωπος της SPACE India.

Η Ραντίκα Λαχάνι, η άλλη μαθήτρια, είπε ότι μελετά πολύ. «Δεν έχω ούτε τηλεόραση στο σπίτι, για να επικεντρωθώ στις σπουδές μου», τόνισε.

Οι αστεροειδείς και οι κομήτες ενδέχεται να αποτελούν κίνδυνο για τη Γη. Κάθε χρόνο οι επιστήμονες ανακαλύπτουν χιλιάδες από αυτούς. Το 2013, ένας αστεροειδής βαρύτερος από τον Πύργο του Άιφελ εξερράγη πάνω από την κεντρική Ρωσία με αποτέλεσμα να τραυματιστούν πάνω από 1.000 άνθρωποι από το ωστικό κύμα.

Τα δύο κορίτσια, που κατάγονται από την πόλη Σουράτ της δυτικής Ινδίας, χρησιμοποίησαν ένα ειδικό λογισμικό για να αναλύσουν τις εικόνες που τράβηξε το τηλεσκόπιο Pan-STARRS της Χαβάης.

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΓυναικοκτονία στην Ρόδο: “η Ντόρα μου έλεγε ότι... θα γίνει θέμα στις ειδήσεις” (βίντεο)Σήμερα 10:30 | Τοπικά Νέα

Συγκλονίζει η μαρτυρία της εξαδέλφης της, για όσα βίωνε η άτυχη εκπαιδευτικός, όσο είχε σχέση με τον δολοφόνο της και αφού του είπε να χωρίσουν. Τα περιστατικά που «σημάδεψαν» την κοινή ζωή τους.

Γυναικοκτονία στην Ρόδο: η εξομολόγηση του θύματος για τα “μαρτύρια” που πέρασε (βίντεο)Σήμερα 10:56 | Ειδήσεις

Ανατριχίλα προκαλούν τα περιστατικά που διηγήθηκε η ίδια για την κοινή ζωή με τον πρώην σύντροφο της, που την δολοφόνησε. Το κλείδωμα εκτός σπιτιού, το χακάρισμα και τα ρούχα.

Εικονικός εμβολιασμός - Κορμπάκης: η γιατρός έχει κάνει και τις δύο δόσεις (βίντεο)Σήμερα 09:36 | Ειδήσεις

Τι υποστηρίζει ο συνήγορος της γιατρού και της γραμματέως της, που συνελήφθησαν, μετά και από αξιοποίηση βίντεο – ντοκουμέντου.

Μητσοτάκης: ο Ινφαντίνο του έδωσε τη φανέλα με το 9Σήμερα 05:52 | Ειδήσεις

Οι εξελίξεις στο ελληνικό ποδόσφαιρο βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης του Πρωθυπουργού με τον Πρόεδρο της FIFA, στη Νέα Υόρκη.

Γυναικοκτονία στην Ρόδο - Θεία Ντόρας: ο δολοφόνος ήθελε να ελέγχει την ζωή της (βίντεο)11:58Τροχαίο στην Σπάρτη: Νεκρή 22χρονη - Είχε χάσει και τη μητέρα της11:45Η Ρεάλ Μαδρίτης έβγαλε “εξάσφαιρο” κόντρα στη Μαγιόρκα11:31Ντάνιελ Κρεγκ: Ο επόμενος Τζέιμς Μποντ δεν πρέπει να είναι γυναίκα11:19Γυναικοκτονία στην Ρόδο: η εξομολόγηση του θύματος για τα “μαρτύρια” που πέρασε (βίντεο)11:06“Ελλάδα έχεις Ταλέντο”: Τα μέλη της κριτικής επιτροπής (βίντεο)10:52Γυναικοκτονία στην Ρόδο: “η Ντόρα μου έλεγε ότι... θα γίνει θέμα στις ειδήσεις” (βίντεο)10:40Κορονοϊός – Πανεπιστήμια: Η Σύνοδος των Πρυτάνεων υπέρ της δια ζώσης διδασκαλίας10:28Κύκλωμα διακίνησης μεταναστών: Συνελήφθη λιμενικός10:16Χειροπέδες σε έμπορο ναρκωτικών με καλάσνικοφ (εικόνες)10:04Πλεύρης: “Βολές” κατά ΣΥΡΙΖΑ για τα μονοκλωνικά αντισώματα09:51Εικονικός εμβολιασμός - Κορμπάκης: η γιατρός έχει κάνει και τις δύο δόσεις (βίντεο)09:39Κορονοϊός - Πανεπιστήμια: αντιδράσεις καθηγητών για την δια ζώσης διδασκαλία09:26Δένδιας: Επαφές με Άραβες για επενδύσεις και Τουρκία (εικόνες)09:13Γυναικοκτονία στην Ρόδο: Ο δράστης και το “βεβαρυμμένο παρελθόν” του09:01Καιρός - Αρνιακός: Φθινοπωρινή “παρένθεση” με βροχές και καταιγίδες (βίντεο)08:48Αρνητές κορονοϊού - Δημητρακόπουλος: θεσμική ντροπή οι προσαγωγές εκπαιδευτικών (βίντεο)08:36Μακρακώμη - Σχολικό Λεωφορείο: Τι είπε η μητέρα των παιδιών στον ΑΝΤ1 (βίντεο)08:23Οι έξι Αφγανές βουλευτές που φιλοξενούνται στην Ελλάδα (εικόνες)08:10Γυναικοκτονία στη Ρόδο: Αυτόπτης μάρτυρας μιλά στον ΑΝΤ1 (βίντεο)07:58