LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΚοινωνίαΔημοσίευση: 03 Ιουλίου 2020 21:46

Μετρό: ξεκινάει η λειτουργία 3 νέων σταθμών

Οι τρεις νέοι σταθμοί εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούν ημερησίως 60.000 επιβάτες!

Μετρό - Αθήνα

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) με δελτίο τύπου του “ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, την Τρίτη 7 Ιουλίου, θα τεθούν σε εμπορική λειτουργία οι τρεις νέοι σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3  του μετρό στον Πειραιά. Πρόκειται για τους σταθμούς «Αγ. Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια».

Την ίδια ημέρα, θα τεθεί σε ισχύ ο ανασχεδιασμός λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή των Δήμων Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Κορυδαλλού, Αγίας Βαρβάρας, Περάματος και Πειραιά, με στόχο την διαλειτουργικότητα του δικτύου των οδικών συγκοινωνιών με τους νέους σταθμούς της γραμμής 3 του μετρό”. 

Οι συχνότητες των δρομολογίων της ΣΤΑΣΥ στους τρεις νέους σταθμούς

Ο σταθμός της «Αγ. Βαρβάρας» βρίσκεται στην πλατεία Αγίας Ελεούσας, του «Κορυδαλλού» στην πλατεία Ελευθερίας και της «Νίκαιας» στην πλατεία Αγ. Νικολάου. Οι τρεις νέοι σταθμοί εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούν ημερησίως 60.000 επιβάτες, αριθμός που θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2022, όταν ολοκληρωθεί η επέκταση έως τον σταθμό «Δημοτικό Θέατρο» του Πειραιά.

Η συχνότητα των δρομολογίων της ΣΤΑΣΥ στις ώρες αιχμής (07.30-17.30) στο τμήμα Αιγάλεω – Δουκίσσης Πλακεντίας θα είναι 4 λεπτά και στο τμήμα Αιγάλεω –  Νίκαια θα είναι 8 λεπτά.

Το πρώτο δρομολόγιο, από τον σταθμό Νίκαια, θα ξεκινά στις 05.30 το πρωί και το τελευταίο στις 12.05 το βράδυ. Η απόσταση από τη Νίκαια στο Σύνταγμα θα καλύπτεται σε 14 λεπτά και από τη Νίκαια στο Αεροδρόμιο σε 55 λεπτά.

Με την επέκταση κατά 4 χιλιόμετρα έως την Νίκαια, η γραμμή 3 του μετρό θα έχει 24 σταθμούς που θα φτάσουν τους 27 το 2022,  με την προσθήκη των σταθμών «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο».

Η αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών στο δίκτυο της ΟΣΥ

Οι συγκοινωνιακές παρεμβάσεις που αφορούν την ΟΣΥ, 12 συνολικά, βασίζονται αφενός σε τροποποιήσεις γραμμών, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα νέων μετεπιβιβάσεων και αφετέρου στην ίδρυση νέας γραμμής που θα διασυνδέει τον Δήμο Πειραιά με το δίκτυο του μετρό.

Η αναδιαμόρφωση των γραμμών χωρίζεται σε δυο φάσεις: Η πρώτη φάση που θα υλοποιηθεί με την έναρξη λειτουργίας των τριών νέων σταθμών, προβλέπει άμεσες παρεμβάσεις,  οι οποίες θα αξιολογηθούν μετά το πρώτο διάστημα λειτουργίας των σταθμών.

Στη συνέχεια και σε εύλογο χρονικό διάστημα, θα αξιολογηθεί η διαμορφωθείσα κατάσταση και ο Οργανισμός θα προχωρήσει στη δεύτερη φάση ανασχεδιασμού, ανάλογα με τις ανάγκες, για τη βέλτιστη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των περιοχών αυτών.

Πιο αναλυτικά, για την πρώτη φάση έχουν σχεδιαστεί οι εξής παρεμβάσεις:

  • -Δημιουργία μίας νέας γραμμής (γραμμή 900 Πειραιάς – Στ. Μετρό Νίκαια) που θα συνδέει τον Δήμο Πειραιά με τον σταθμό του μετρό «Νίκαια».
  • Η νέα γραμμή θα ακολουθεί τη διαδρομή: Πλ. Καραϊσκάκη, Ακτή Καλλιμασιώτη, Ακτή Κονδύλη, Αιτωλικού, Δερβενακίων, Τζαβέλα, Γ. Γρεβενών, Λαοδικείας, Αιγάλεω, Ακτή Κονδύλη, Ακτή Καλλιμασιώτη, πλ. Καραϊσκάκη.
  • Η νέα γραμμή οδηγεί στην κατάργηση της γραμμής 847 Νεάπολη – Πειραιάς Β’, αφού η διαδρομή της καλύπτεται από τις νέες διαδρομές των γραμμών 800 Νίκαια - Πειραιάς, 827 Πειραιάς – Γ΄ Νεκροταφείο – Άσπρα Χώματα και 846 Νεάπολη – Πειραιάς Α’.
  • -Διατήρηση της σύνδεσης του Δήμου Πειραιά με τους Δήμους Κερατσινίου - Δραπετσώνας, Νίκαιας - Α.Ι.Ρέντη, Κορυδαλλού και Αγίας Βαρβάρας μέσω βασικών γραμμών που κινούνται στον άξονα βορρά - νότου, δημιουργώντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα μετεπιβίβασης στις γραμμές που θα κινούνται επί των κύριων οδικών αξόνων (Π. Ράλλη και Γρ. Λαμπράκη), με κατεύθυνση προς τους νέους σταθμούς μετρό.  
  • -Τροποποίηση ομάδας γραμμών που συνδέουν σήμερα τους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Νίκαιας-  Α.Ι. Ρέντη, Κορυδαλλού, Περάματος και Αγίας Βαρβάρας με τους Δήμους Πειραιά και Αθηναίων, και μετατροπή τους σε τροφοδοτικές γραμμές των νέων σταθμών μετρό, δίνοντας την δυνατότητα μετεπιβίβασης, είτε στο δίκτυο μετρό, είτε στο δίκτυο υφιστάμενων γραμμών λεωφορείων για τη σύνδεση με Πειραιά και Αθήνα.

Οι λεωφορειακές γραμμές που τροποποιούνται είναι οι γραμμές 800 (Νίκαια – Πειραιάς), 806 (Κορυδαλλός – Στ. Αιγάλεω), 809 (Σχιστό – Κορυδαλλός – Πειραιάς Α’), 820 (Κερατσίνι – Σταθμός Αιγάλεω), 827 (Πειραιάς – Γ΄ Νεκροταφείο – Άσπρα Χώματα), 828 (Πειραιάς – Άσπρα Χώματα – Γ΄ Νεκροταφείο), 837 (Άνω Αγ. Βαρβάρα – Στ. Αγ. Μαρίνα), 846 (Νεάπολη – Πειραιάς Α’), Β18 (Ομόνοια – Πέραμα μέσω Π. Ράλλη) και Γ18 (Ομόνοια – Πέραμα μέσω Γρ. Λαμπράκη).

Σημειώνεται ότι για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, πέρα από τα εκδοτήρια εισιτηρίων στους τρεις νέους σταθμούς της ΣΤΑΣΥ και στο δίκτυο της ΟΣΥ, λειτουργούν 115 σημεία πώλησης και επαναφόρτισης εισιτηρίων σε περίπτερα και καταστήματα ψιλικών στην ευρύτερη περιοχή.

Μετρό - γραμμή 3

Μετρό - γραμμή 3

Μετρό - γραμμή 3

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΠιερρακάκης - Προεδρία Eurogroup: Οι παλιές διακρίσεις ανάμεσα σε βορρά και νότο, ανατολή και δύση έχουν πλέον υποχωρήσειΧθες 20:50 | Ειδήσεις

 Οι πρώτες δηλώσεις του Κυριάκου Πιερρακάκη μετά την ομόφωνη εκλογή του στην προεδρία του Eurogroup.

ΟΠΕΚΕΠΕ: Στον εισαγγελέα τα πρακτικά κατάθεσης "Φραπέ" για να αποφασίσει αν διετέλεσε ποινικό αδίκημαΧθες 22:59 | Ειδήσεις

Όλα τα κόμματα της Αντιπολίτευσης συντάχθηκαν στην πρόταση ότι πρέπει να κινηθεί η αυτόφωρη διαδικασία για τον μάρτυρα.

Υπόθεση Καλογήρου: Απορρίφθηκε η προσφυγή κατά της εισαγγελικής διάταξης που αποκλείει τη δολοφονίαΧθες 23:46 | Ειδήσεις

H οικογένεια του 39χρονου επιμένει στο σενάριο της δολοφονίας και σύμφωνα με πληροφορίες εξετάζεται η προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης ομόφωνα νέος πρόεδρος του Eurogroup - Ιστορική στιγμή για την ΕλλάδαΧθες 16:46 | Ειδήσεις

Ο Υπουργός Οικονομικών της Ελλάδας κατάφερε να επικρατήσει του Βέλγου υπουργού Οικονομικών Βίνσεν βαν Πέτεγκεμ.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Παναθηναϊκός: Προσπάθησε αλλά... κόλλησε στην ισοπαλία με την Βικτόρια Πλζεν00:02Υπόθεση Καλογήρου: Απορρίφθηκε η προσφυγή κατά της εισαγγελικής διάταξης που αποκλείει τη δολοφονία23:59Σύλλογοι Συγγενών Θανόντων και Πληγέντων Μάνδρας: Το "ευχαριστούμε" δεν σβήνει την πικρή αλήθεια23:45Παναθηναϊκός: Προσγειώθηκε άτσαλα στο Μιλάνο - Δεύτερη διαδοχική ήττα στην Ευρώπη23:39Φον ντερ Λάιεν- Κόστα: Συγχαρητήρια για την εκλογή Πιερρακάκη 23:25ΟΠΕΚΕΠΕ: Στον εισαγγελέα τα πρακτικά κατάθεσης "Φραπέ" για να αποφασίσει αν διετέλεσε ποινικό αδίκημα23:11Γερμανία: 16χρονος μαχαιρώθηκε σε χριστουγεννιάτικη αγορά22:57Europa League - Παναθηναϊκός: Με 10 παίκτες στο 32' η Βικτόρια Πλζεν 22:43Κυρανάκης: Το τρένο θα φτάσει στην Πάτρα – Ανάπλαση με τραμ στην παραλία22:29Europa League: Ο Μύθου έσωσε το βαθμό, 3-3 ο ΠΑΟΚ στη Λουντογκόρετς22:15ΑΕΚ: Καυτή και στην Ευρώπη - Νίκησε την πρωτοπόρο του League Phase με ανατροπή 22:05Πύργος: Διπλή παράσυρση γυναικών από μηχανάκι διανομέα21:55Missing Alert για την εξαφάνιση 13χρονου21:41Γιώργος Παπαδάκης στον ΑΝΤ1: H οργή των αγροτών είναι δικαιολογημένη21:27ANT1 Sports: Ο Παναθηναϊκός θέλει να κλειδώσει μια θέση στην οκτάδα απέναντι στην Βικτόρια Πλζεν21:13Πιερρακάκης - Προεδρία Eurogroup: Οι παλιές διακρίσεις ανάμεσα σε βορρά και νότο, ανατολή και δύση έχουν πλέον υποχωρήσει20:59Τι καιρό θα κάνει την Παρασκευή20:45Φοινικούντα - Πέτρος Κουσουλός στον ΑΝΤ1: Το σενάριο του φυσικού αυτουργού της διπλής δολοφονίας20:31Ζωή Κωνσταντοπούλου: Ζήτησε τη σύλληψη του «Φραπέ» - Μου είπε ότι "θα μου στρίψει το λαρύγγι"20:17Η τεχνητή νοημοσύνη στην εξωσωματική γονιμοποίηση20:10
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο