Αφιερωμένο σε Μιλάνο και Λομβαρδία το ειδικό τεύχος του Vanity Fair Italy
Η Conde Nast Italy στηρίζει το Μιλάνο και την περιφέρεια Λομβαρδία της βόρειας Ιταλίας που πλήττονται από την επιδημία Covid-19.
Η εκδοτική εταιρεία αποφάσισε να αφιερώσει το περιοδικό Vanity Fair αυτής της εβδομάδας στο Μιλάνο ζητώντας από 64 προσωπικότητες της μόδας, της τέχνης, των επιχειρήσεων, της ψυχαγωγίας, του πολιτισμού και των δημόσιων οργανισμών, καθώς και από πολίτες που ξεχώρισαν κατά την κρίση υγείας με τη δουλειά και την αφοσίωσή τους, συμπεριλαμβανομένης μιας νοσοκόμας και ενός διανομέα τροφίμων για να μιλήσουν για τη σχέση τους με την πόλη και για το πώς αντιμετωπίζουν αυτή τη δύσκολη κατάσταση.
"Κύριο καθήκον ενός εβδομαδιαίου περιοδικού είναι να προσφέρει μια άποψη για τον σύγχρονο κόσμο και το Vanity Fair, με όλες τις εκδόσεις του επιδιώκει πάντα αυτόν τον στόχο" δήλωσε ο αρχισυντάκτης του περιοδικού, Σιμόνε Μαρκέτι.
"Με αυτό το τεύχος σε αυτήν την ιδιαίτερα δύσκολη εποχή για το Μιλάνο, τη Λομβαρδία, αλλά και ολόκληρη τη χώρα, θέλαμε να απεικονίσουμε το πιο αυθεντικό πνεύμα της πόλης, ριζωμένο στην πειθαρχία, την ορθολογική σκέψη, την αυστηρότητα και την αίσθηση της κοινότητας, κλειδί για την καταπολέμηση και την αντιμετώπιση αυτής της κρίσης" υπογράμμισε, σύμφωνα με το wwd.
"Το Μιλάνο με δίδαξε να είμαι σοβαρός και να κατανοώ τη σημασία της λήψης ηθικών επιλογών. Το αίσθημα ευθύνης για την προώθηση της αλλαγής και η απόλυτη σημασία της δημιουργίας ενός γόνιμου εδάφους για το μέλλον δεν είναι μόνο τα προσωπικά μου πάθη, αντιπροσωπεύουν το πιο αυθεντικό πνεύμα αυτής της πόλης" δηλώνει η σχεδιάστρια μόδας Miuccia Prada σε συνέντευξη στην οποία μιλά για τη ζωή των γονέων της στο Μιλάνο κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
''Επέλεξα το Μιλάνο, όχι μόνο ως πόλη στην οποία ζω, αλλά και ως τρόπο ζωής, για την ενέργειά του, τη δύναμη να ξεκινάς πάλι κάθε πρωί γνωρίζοντας ότι οι πιθανές λύσεις εμφανίζονται, όταν εργάζεσαι. Αυτό το πνεύμα επέτρεπε πάντα στο Μιλάνο να αντιμετωπίζει τους δύσκολους καιρούς και τις τραγωδίες που παρουσίασε η ιστορία στην πόλη" δηλώνει ο Giorgio Armani, ο οποίος γράφει μια συναισθηματική ερωτική επιστολή στο Μιλάνο.
Μεταξύ των προσωπικοτήτων της βιομηχανίας μόδας που συμμετείχαν στο πρότζεκτ του Vanity Fair #I'mMilan είναι επίσης ο πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής της Tod, Ντιέγκο Ντέλα Βάλε, ο πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής του ομίλου Yoox Net-a-porter, Φεντερίκο Μαρκέτι και ο πρόεδρος του Gucci, Μάρκο Μπιτσάρι, οι οποίοι επαίνεσαν τόσο τον επιστημονικό όσο και τον ιατρικό κόσμο της πόλης, καθώς και τα θεσμικά όργανα.
Σε ένδειξη στήριξης των πολιτών του Μιλάνου και της Λομβαρδίας, η Conde Nast Italy αποφάσισε να διανείμει δωρεάν το τεύχος του Vanity Fair.