Ειδήσεις /Τεχνολογία - ΕπιστήμηΔημοσίευση: 03 Δεκεμβρίου 2019 21:08

Ανακαλύφθηκε η μεγαλύτερη μαύρη τρύπα του σύμπαντος

Ποιες οι εκτιμήσεις για τη νέα ανακάλυψη των αστρονόμων και από που προκύπτουν τα νέα στοιχεία που έχουν στα χέρια τους.

Σύμπαν - Μαύρη τρύπα - κβάζαρ

Γερμανοί αστρονόμοι ανακοίνωσαν την ανακάλυψη της μεγαλύτερης κεντρικής μαύρης τρύπας που έχει ποτέ βρεθεί στο σύμπαν με μάζα περίπου 40 δισεκατομμύρια Ήλιων. Η πρόσφατα ανακαλυφθείσα μαύρη τρύπα εντοπίστηκε σε ένα γαλαξία, που βρίσκεται σε απόσταση 700 εκατομμυρίων ετών φωτός από τη Γη.

Επιστήμονες του Ινστιτούτου Εξωγήινης Φυσικής Μαξ Πλανκ και του Πανεπιστημιακού Αστεροσκοπείου του Μονάχου συνδύασαν στοιχεία από παρατηρήσεις που έκαναν με το Τηλεσκόπιο Βεντελστάιν και το Πολύ Μεγάλο Τηλεσκόπιο (VLT) του Ευρωπαϊκού Νοτίου Αστεροσκοπείου (ESO) στη Χιλή.

Ωστόσο, η νέα κάτοχος του ρεκόρ είναι μια μαύρη τρύπα στο κέντρο του γαλαξία Holm 15A, o οποίος είναι ένας από τους τουλάχιστον 500 γαλαξίες του σμήνους γαλαξιών Abell 85.

Οι ερευνητές έκαναν σχετική προδημοσίευση, ενώ θα ακολουθήσει κανονική δημοσίευση στο περιοδικό αστροφυσικής «Astrophysical Journal».

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορία“Ελπίδα”: Λευκό τοπίο στα νησιά – Νέο κύμα το βράδυ της Κυριακής (εικόνες)Σήμερα 14:48 | Ειδήσεις

Χιονοκαταιγίδες στο Αιγαίο. Δριμύτερη επιστρέφει το βράδυ της Κυριακής και την Δευτέρα η κακοκαιρία. Μαγικές εικόνες στις χιονισμένες Κυκλάδες.

“Ελπίδα” - Σχολεία : Που θα είναι κλειστά την Δευτέρα (βίντεο)Σήμερα 09:34 | Ειδήσεις

Τι δήλωσε στον ΑΝΤ1 ο Περιφερειάρχης Αττικής, για την εισήγηση σχετικά με τις περιοχές. Δεν θα χαθούν τα μαθήματα, ακόμη και με κλειστά σχολεία, ξεκαθαρίζει η Νίκη Κεραμέως.

Αχαΐα: σκοτώθηκε γυναίκα που παρασύρθηκε από φορτηγόΣήμερα 13:41 | Ειδήσεις

Το δυστύχημα έγινε το μεσημέρι της Κυριακής, στην Εθνική Οδό Πατρών - Αθηνών.

Σέρρες - Απόπειρα βιασμού: χειροπέδες σε δύο άντρεςΣήμερα 13:23 | Τοπικά Νέα

Η περιγραφή που προκαλεί σοκ και η καταγγελία της γυναίκας, οδήγησε στην άμεση κινητοποίηση των αστυνομικών και την σύλληψη των ανδρών.

Αττική – Σχολεία: Κλειστά Δεύτερα και Τρίτη λόγω της κακοκαιρίας17:31Άρης – Λαμία: Στο ίδιο έργο θεατές…17:17 Ανδρική υπογονιμότητα: η αντιμετώπισή της στο εμβρυολογικό εργαστήριο17:03Παράνομες συνταγογραφήσεις: Συνεχίζονται οι έρευνες για το κύκλωμα με τα εκατοντάδες μέλη16:49Κορονοϊός – Ρωσία: Ρεκόρ κρουσμάτων για τρίτη συνεχόμενη μέρα16:36Κορονοϊός – έλεγχοι: “Λουκέτο” σε παιδότοπο που είχε μετατραπεί σε κλαμπ!16:22Σνίτσελ κοτόπουλο σε κρούστα παρμεζάνας από τον Πέτρο Συρίγο16:08“Ελπίδα”: Λευκό τοπίο στα νησιά – Νέο κύμα το βράδυ της Κυριακής (εικόνες)15:55Πειραιάς: συλλήψεις για διαρρήξεις καταστημάτων15:41Βουδαπέστη: Φονική πυρκαγιά σε νοσοκομείο15:27Βέλγιο - Αστυνομική βία: σάλος για περιστατικό με ανήλικη (βίντεο)15:13“Ελπίδα” - Υπουργείο Εργασίας: Μέτρα για τους εργαζόμενους σε εξωτερικούς χώρους14:59Βούλα: πυροβολισμοί με τρεις τραυματίες (βίντεο ντοκουμέντο)14:46Καμερούν: φονική φωτιά σε κλαμπ (εικόνες)14:33Australian Open - Ζβέρεφ: Δεν αξίζω για No 1 στο τένις14:19Κορονοϊός: Θάνατος με Covid ή από Covid;14:05Αχαΐα: σκοτώθηκε γυναίκα που παρασύρθηκε από φορτηγό13:51Σέρρες - Απόπειρα βιασμού: χειροπέδες σε δύο άντρες13:37Κορονοϊός - Χαρίτσης: Θετικός ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ13:23“Ελπίδα”: Χιονοκαταιγίδες στο Αιγαίο (εικόνες)13:10