Δεν σταματά να κουδουνίζει το “1142”
Αυξάνονται οι κλήσεις στο 1142. Τρίτη ημέρα λειτουργίας και η τηλεφωνική γραμμή δέχθηκε συνολικά 463 κλήσεις έναντι 347 τη δεύτερη ημέρα.
Από τις κλήσεις οι 129 αφορούσαν καταγγελίες (27,86%), 67 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (14,47%), 148 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (31,97%), 75 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (16,20%), 23 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (4,97%) και οι 21 αφορούσαν άλλο ζήτημα (4,53%)
Αθροιστικά, τις 3 πρώτες μέρες λειτουργίας της, η γραμμή δέχτηκε 1045 κλήσεις.
Αναλυτικά:
- 274 καταγγελίες (26,22%)
- 144 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (13,78%)
- 322 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (30,81%)
- 196 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (18,76%)
- 57 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (5,45%)
- 52 Άλλο (4,98%)