“Είμαστε Ένα”: το νέο πρόγραμμα του ΑΝΤ1 “τα έχει όλα” (εικόνες)
Την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου, ο ΑΝΤ1 υποδέχθηκε, σε μια εξαιρετική βραδιά στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», τους εκπροσώπους του Τύπου, της διαφημιστικής αγοράς και του επιχειρηματικού κόσμου, στην παρουσίαση του τηλεοπτικού προγράμματος για τη σεζόν 2019 – 2020. Ενός προγράμματος που χαρακτηρίζεται από Αξιόπιστη Ενημέρωση, Δυνατή Μυθοπλασία, Ποιοτική Ψυχαγωγία.
Το «παρών» στην λαμπερή εκδήλωση έδωσαν ο κ. Θοδωρής Μ. Κυριακού, πρόεδρος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, όλα τα στελέχη του σταθμού και του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, παρουσιαστές, δημοσιογράφοι, δημιουργοί, ηθοποιοί και συντελεστές των παραγωγών.
Το σύνθημα για την έναρξη του νέου προγράμματος του ΑΝΤ1 δόθηκε μέσα σε μια ιδιαιτέρως φιλική ατμόσφαιρα και έκρυβε πολλές εκπλήξεις.
Πολλά από τα πρόσωπα που θα πρωταγωνιστήσουν, φέτος, στις εκπομπές και τις σειρές του καναλιού ανέλαβαν να κάνουν πράξη, με έναν πρωτότυπο τρόπο, το moto «ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ». Με ανατρεπτική διάθεση και θετική ενέργεια, επιφύλαξαν σε όλους το πιο ζεστό καλωσόρισμα, βάζοντας ένα ιδιαίτερο χρώμα σ’ αυτή τη συνάντηση.
Ο Γιώργος Παπαδάκης και ο Σωτήρης Καλυβάτσης, σε ρόλο παρκαδόρων, κατεύθυναν τα αυτοκίνητα των καλεσμένων στον χώρο στάθμευσης του στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
Όσοι προτίμησαν τα μπαρ για ένα ποτό, έδιναν την παραγγελία τους στον Νίκο Χατζηνικολάου, τη Φαίη Σκορδά, τον Γιάννη Στάνκογλου, τον Παναγιώτη Μπουγιούρη, την Λίτσα Πατέρα και τον Τάσο Αρνιακό.
Η ατμόσφαιρα έγινε ακόμα πιο θερμή με το κέφι και τις μουσικές που έπαιζε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.
Η Μαρία Μπεκατώρου, η Μαριάννα Τουμασάτου, η Κατερίνα Γερονικολού και η Ιωάννα Ασημακοπούλου συνόδευαν τους καλεσμένους στις θέσεις τους, κάνοντας ταξιθεσία.
Στα ασανσέρ, ήταν ο Νίκος Ρογκάκος και ο Παναγιώτης Στάθης, οι οποίοι καθοδηγούσαν τους καλεσμένους προς τον χώρο της εκδήλωσης.
Το πρώτο κρασί σέρβιραν ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης, η Ζέτα Δούκα, ο Σάββας Πούμπουρας, ο Θανάσης Πατριαρχέας, η Ντόρα Μακρυγιάννη, η Μαρκέλλα Γιαννάτου, ο Φάνης Λαμπρόπουλος και ο Γιώργος Λέντζας.
Η Αλεξάνδρα Καϋμένου και η Φωτεινή Γεωργίου υποδέχονταν αυτούς που προτίμησαν να έρθουν στην εκδήλωση χωρίς αυτοκίνητο.
Η παρουσίαση του προγράμματος ξεκίνησε με τις ομιλίες της Στέλλας Λίτου, Γενικής Διευθύντριας του ΑΝΤ1 TV, του Τζώρτζη Ποφάντη, Chief Content Officer ANT1 TV και του Τάσου Μιχαλάκη, Chief Revenue Officer ANTENNA Group.
Αμέσως μετά, ακολούθησε η προβολή ενός εντυπωσιακού βίντεο με όλα όσα μας επιφυλάσσει ο ΑΝΤ1 για τη νέα τηλεοπτική σεζόν.
Με το νέο του πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα που έχει στο επίκεντρό του τον τηλεθεατή και το χαρακτηρίζει η έμπνευση, η ποιότητα, η αισθητική και η σύγχρονη ματιά, ο ΑΝΤ1 έρχεται για να πρωταγωνιστήσει.
Μείνετε συντονισμένοι!
#EimasteEna
H Στέλλα Λίτου, Γενική Διευθύντριας ΑΝΤ1 TV, στον σύντομο χαιρετισμό της, επεσήμανε ότι «αυτή η κατάθεση ψυχής από την ασύγκριτη ομάδα του ANT1, μπροστά και πίσω από τις κάμερες, είναι αποτέλεσμα επαγγελματικής προσήλωσης που στόχο έχει να καθηλώσει το κοινό, προσφέροντας σε εσάς το μοναδικό συνδυασμό πρωτοπορίας και ποιότητας. Κάθε μας επιλογή καθορίζεται από προσοχή στη λεπτομέρεια, υψηλό επίπεδο παραγωγής, με απόλυτο γνώμονα τον σεβασμό στο κοινό που μας βλέπει από κάθε μέσο και πλατφόρμα».
Όπως σημείωσε, «δεν μένουμε όμως μόνο στο παρόν. Επενδύουμε στο μέλλον του ομίλου μας επιλέγοντας να στηρίξουμε έμπρακτα την ανάπτυξη νέων δημιουργών, μέσα από την Ακαδημία Σεναρίου ΑNT1 καλλιεργώντας εργασιακή κουλτούρα που προωθεί την καινοτομία και τα νέα ταλέντα. Εργαζόμαστε ομαδικά με αποφασιστικότητα, με σύστημα και ευελιξία, έχοντας πραγματοποιήσει μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις των τελευταίων ετών σε πρόγραμμα και ψηφιακά μέσα, αξιοποιώντας τεχνογνωσία από την Ελλάδα και αγορές του εξωτερικού, με στόχο την εξωστρέφεια και την ανάπτυξη, δημιουργική και εμπορική. Ο στόχος μας για τη σεζόν που ξεκινά είναι ξεκάθαρος: Πρωτιά στην τηλεθέαση και αύξηση του μεριδίου μας σε όλα τα επίπεδα με περεταίρω ενδυνάμωση των στρατηγικών μας συνεργασιών».
Από την πλευρά του, ο Τάσος Μιχαλάκης, Chief Revenue Officer ANTENNA Group, υπογράμμισε ότι «είμαστε υπερήφανοι και σίγουροι φέτος, ότι η τηλεοπτική χρονιά 2019-20, θα χαρακτηρισθεί, θα στιγματιστεί θετικά:
- από τις νέες σειρές του ΑΝΤΕΝΝΑ,
- τη συνέχεια των περσινών επιτυχιών,
- τα μοναδικά σε τηλεθέαση και δοκιμασμένα σε επιτυχίες τηλεπαιχνίδια και
- τα νέα και παλιά show που μόνο ο ΑΝΤΕΝΝΑ γνωρίζει να παρουσιάζει σε τέτοια ποιότητα».
Ο Τζώρτζης Ποφάντης, Chief Content Officer ANT1 TV, απευθυνόμενος στους καλεσμένους του σταθμού, ανέλυσε το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 που φέτος τα έχει όλα και θα κάνει όλο και περισσότερους τηλεθεατές να πουν «Είμαστε ΕΝΑ με τον ΑΝΤ1». Αμέσως μετά, παρουσίασε τα βασικά κομμάτια του παζλ του προγράμματος της τηλεοπτικής σεζόν που ξεκινά στις 16 Σεπτεμβρίου στον ΑΝΤ1, που είναι:
- το «THE FINAL FOUR», που θα παρουσιάσει η Ζέτα Μακρυπούλια με κριτές το Μιχάλη Χατζηγιάννη, την Ελένη Φουρέιρα, τον Μιχάλη Κουινέλη και τον Νίκο Μωραΐτη
- η 6η σεζόν του ανανεωμένου «YOUR FACE SOUNDS FAMILIAR», με την Μαρία Μπεκατώρου
- «ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ», με τον Γιώργο Παπαδάκη, από τις 6 το πρωί
- «Το ΠΡΩΙΝΟ» με την Φαίη Σκορδά για 7η σεζόν
- Το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων με τον Νίκο Χατζηνικολάου τις καθημερινές και τις Μαρία Σαράφογλου και Ρίτσα Μπιζόγλη τις άλλες ημέρες
- Οι «ΠΡΩΙΝΟΙ ΤΥΠΟΙ» που έρχονται τα Σαββατοκύριακα, ο Νίκος Ρογκάκος και ο Παναγιώτης Στάθης
- «ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ», με τη Φωτεινή Γεωργίου
- «ΤΗRIVE», με την Ζέτα Δούκα
- «STREAT FOOD» με τον Βασίλη Καλλίδη
- «DINA'S BAKERY», με την Ντίνας Νικολάου
- Το «THE 2NIGHT SHOW», με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου που επιστρέφει με νέες προτάσεις
- Ο Νίκος Χατζηνικολάου που επιστρέφει στις παλιές αγαπημένες του συνήθειες: Να παίρνει συνεντεύξεις από πρόσωπα της επικαιρότητας
- «ΜY BEST FRIEND’S FEAR», με τον Σάββα Πούμπουρα
- «FOOTBALL STORIES», με τον Γιώργο Λέντζα και τον Άγγελο Γιακουμίδη
- το «ROUK ZOUK», για 4η σεζόν με τη Ζέτα Μακρυπούλια
- το «STILL STANDING», για 3η σεζόν με τη Μαρία Μπεκατώρου
- η «ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ» μεν, αλλά με δυνατές ερμηνείες με επώνυμο
- «ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ», η νέα καθημερινή κωμική σειρά
- «ΠΕΤΑ ΤΗ ΦΡΙΤΕΖΑ» για 2η σεζόν
- «ΜΗΝ ΨΑΡΩΝΕΙΣ» επίσης για 2η σεζόν
- οι θεατρικές παραστάσεις του Μάρκου Σεφερλή
Τον Ιανουάριο του 2020 θα ξανανοίξει τις πόρτες του και «ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ» (το καφέ της καρδιάς μας), στα πλαίσια των 30 χρόνων του καναλιού.
Ξεχωριστή θέση στην παρουσίαση του προγράμματος είχε η προβολή του EURO 2020 από τον ΑΝΤ1, τον ερχόμενο Ιανουάριο, με τους αγώνες και φυσικά με ειδικές αθλητικές εκπομπές.
ΟΙ «ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ»
Όπως είπε ο Τζώρτζης Ποφάντης, «η αλλαγή στρατηγικής του καναλιού πέρσι, και αυξημένη επένδυση στη μυθοπλασία, δεν ήταν απλώς αλλαγή στη δοσολογία περιεχομένου. Ήταν κι η ανάγκη να παράξουμε τηλεόραση με το βλέμμα προς τα έξω. Συζητώντας λοιπόν, για μια παραγωγή που θα είχε τέτοια προοπτική, καταλήξαμε στις ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ, μια σειρά που πατάει σε τάσεις ευρωπαϊκές και μας δίνει την ευκαιρία να επιστρέψουμε στο 1958. Είναι μία περίοδος που φαντάζει μακρινή αλλά ταυτόχρονα οικεία ακόμη και για τα παιδιά σήμερα, γιατί πλέον έχουν δει τόσες ελληνικές ταινίες του ’60, που ξέρουν τα ταμπού, τις μόδες, την κοινωνική συμπεριφορά, αλλά και τον τρόπο που μιλούσαν εκείνη την εποχή.
Οι ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ είναι η σειρά που ευελπιστούμε να ανεβάσει τις απαιτήσεις των τηλεθεατών όσον αφορά τις δραματικές σειρές στην ελληνική τηλεόραση. Άλλωστε, η αποστολή του ΑΝΤ1 στα 30 χρόνια ζωής του, ήταν να προσφέρει μεγάλες και πρωτοπόρες τηλεοπτικές προτάσεις στον Έλληνα τηλεθεατή αλλά και να προωθεί νέες ιδέες και νέους δημιουργούς. Κι αυτήν την αποστολή θα συνεχίσουμε να υπηρετούμε».