Ειδήσεις /Τεχνολογία - ΕπιστήμηΔημοσίευση: 06 Σεπτεμβρίου 2019 14:40

Επιστήμονες ανακάλυψαν νέο είδος δεινοσαύρου

νέο είδος δεινοσαύρου

Ιάπωνες επιστήμονες εντόπισαν ένα νέο είδος δεινοσαύρου από έναν σχεδόν πλήρη σκελετό, τον μεγαλύτερο που έχει ανακαλυφθεί ποτέ στη χώρα, μήκους οκτώ μέτρων.

Μετά την ανάλυση εκατοντάδων οστών 72 εκατομμυρίων ετών, η ομάδα με επικεφαλής το πανεπιστήμιο Hokkaido κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο σκελετός ανήκε κάποτε σε ένα νέο είδος δεινόσαυρου: ένα φυτοφάγο θηρίο που περπάτησε στη Γη στην ύστερη Κρητιδική περίοδο.

Αρχικά είχε βρεθεί ένα μέρος της ουράς του, στη βόρεια Ιαπωνία, το 2013 και αργότερα ανασκαφές έφεραν στο «φως» ολόκληρο τον σκελετό.

Οι επιστήμονες ονόμασαν το νέο αυτό είδος "Kamuysaurus Japonicus", που σημαίνει "Ο Ιάπωνας Θεός των δράκων", σύμφωνα με δήλωση του πανεπιστημίου.

Πιστεύεται ότι ο δεινόσαυρος ήταν ενήλικος, περίπου εννέα ετών και ζύγιζε από 4 έως 5,3 τόνους. Η ανακάλυψη δημοσιεύθηκε στο βρετανικό επιστημονικό περιοδικό "Scientific Reports".

"Το γεγονός ότι ένας νέος δεινόσαυρος ανακαλύφθηκε στην Ιαπωνία σημαίνει ότι κάποτε υπήρχε ένας ανεξάρτητος κόσμος δεινοσαύρων στην Ιαπωνία ή στην Ανατολική Ασία και μια ανεξάρτητη διαδικασία εξέλιξης", δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας Yoshitsugu Kobayashi.

Ο δεινόσαυρος αυτός πιθανώς να έζησε στις παράκτιες περιοχές, ένα σπάνιο βιότοπο για τους δεινοσαύρους εκείνη την εποχή. "Αναμένεται να ανακαλυφθούν περισσότεροι δεινόσαυροι στο μέλλον", είπε ο επικεφαλής της έρευνας.

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΜητσοτάκης: η Ευρώπη υψώνει διπλωματικά τείχη απέναντι στην τουρκική προκλητικότηταΣήμερα 16:55 | Ειδήσεις

Βέβαιος για την έμπρακτη στήριξη των Ευρωπαίων ηγετών στην Ελλάδα, εμφανίστηκε ο Πρωθυπουργός, προσερχόμενος στη Σύνοδο Κορυφής.

Κασιμάτη: ατυχής αστεϊσμός η αναφορά μου “μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι”Σήμερα 14:45 | Ειδήσεις

Τι αναφέρει η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σε διορθωτική δήλωση της. Μήνυση εναντίον της καταθέτουν οι αστυνομικοί. Σάλος και από την δήλωση του Γιάννη Μπαλάφα για την Πάολα...

Ο καθηγητής κιθάρας που κατηγορείται για βιασμό ανηλίκου (εικόνες)Σήμερα 16:05 | Ειδήσεις

Στην δημοσιότητα έδωσε η Αστυνομία τα στοιχεία της ταυτότητας του και φωτογραφίες του.

Χωρίς όριο ηλικίας για τα ΑμεΑ το κοινωνικό μέρισμαΣήμερα 18:18 | Ειδήσεις

Δεν θα υπάρχει ηλικιακό κριτήριο για τα άτομα με αναπηρία, σύμφωνα με το περιεχόμενο της ΚΥΑ που υπογράφηκε σήμερα.

“The 2Night Show” με… ανατρεπτικούς καλεσμένους (εικόνες)19:19“Παίζουν πόλεμο” οι Τούρκοι στο Αιγαίο19:06Ιεροκλής Μιχαηλίδης: Γι΄ αυτό δεν “βγήκαν” στην τηλεόραση οι “Άγαμοι Θύται” (βίντεο)18:53Πρόεδρος Βουλής Λιβύης: παράνομη και απορριπτέα η συμφωνία με την Τουρκία18:40Ανάληψη ευθύνης για την επίθεση στα ΜΑΤ στις 4 Δεκεμβρίου18:27Χωρίς όριο ηλικίας για τα ΑμεΑ το κοινωνικό μέρισμα18:14Πάιατ: τα κατοικημένα νησιά έχουν θαλάσσιες ζώνες 18:01Αντικαπνιστικός νόμος: Πελάτες βγαίνουν για τσιγάρο και γίνονται “καπνός”17:48Ο καιρός για τους αγρότες17:35Λαγκάρντ: εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της Ελλάδας σε ανάπτυξη και πλεονάσματα17:23Διπλωματικές πηγές: H Τουρκία εκβίασε τη Λιβύη για να υπογράψει τη συμφωνία17:10Μητσοτάκης: η Ευρώπη υψώνει διπλωματικά τείχη απέναντι στην τουρκική προκλητικότητα16:57“Διδώ”: υπερθέαμα από κεραυνούς στην Σάμο (εικόνες)16:44Πέθανε ο “Big Bird” του Sesame Street16:31Τσίπρας: κυρώσεις στην Τουρκία για να μη χρειαστούν δράσεις πέραν της διπλωματίας16:20Ο καθηγητής κιθάρας που κατηγορείται για βιασμό ανηλίκου (εικόνες)16:08Absolut Eros Edition: γιόρτασε την αγάπη με το άλλο σου μισό!15:55Γεννηματά: Αρκετά πια με την ανοχή στον Ερντογάν15:46Ευρωπαϊκή Πίστη: Βράβευση των αριστούχων νεοεισαχθέντων φοιτητών του ΕΚΠΑ15:33Γρίπη: άλλοι δύο ασθενείς στην Εντατική15:21