Ειδήσεις /Τεχνολογία - ΕπιστήμηΔημοσίευση: 06 Σεπτεμβρίου 2019 14:40

Επιστήμονες ανακάλυψαν νέο είδος δεινοσαύρου

νέο είδος δεινοσαύρου

Ιάπωνες επιστήμονες εντόπισαν ένα νέο είδος δεινοσαύρου από έναν σχεδόν πλήρη σκελετό, τον μεγαλύτερο που έχει ανακαλυφθεί ποτέ στη χώρα, μήκους οκτώ μέτρων.

Μετά την ανάλυση εκατοντάδων οστών 72 εκατομμυρίων ετών, η ομάδα με επικεφαλής το πανεπιστήμιο Hokkaido κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο σκελετός ανήκε κάποτε σε ένα νέο είδος δεινόσαυρου: ένα φυτοφάγο θηρίο που περπάτησε στη Γη στην ύστερη Κρητιδική περίοδο.

Αρχικά είχε βρεθεί ένα μέρος της ουράς του, στη βόρεια Ιαπωνία, το 2013 και αργότερα ανασκαφές έφεραν στο «φως» ολόκληρο τον σκελετό.

Οι επιστήμονες ονόμασαν το νέο αυτό είδος "Kamuysaurus Japonicus", που σημαίνει "Ο Ιάπωνας Θεός των δράκων", σύμφωνα με δήλωση του πανεπιστημίου.

Πιστεύεται ότι ο δεινόσαυρος ήταν ενήλικος, περίπου εννέα ετών και ζύγιζε από 4 έως 5,3 τόνους. Η ανακάλυψη δημοσιεύθηκε στο βρετανικό επιστημονικό περιοδικό "Scientific Reports".

"Το γεγονός ότι ένας νέος δεινόσαυρος ανακαλύφθηκε στην Ιαπωνία σημαίνει ότι κάποτε υπήρχε ένας ανεξάρτητος κόσμος δεινοσαύρων στην Ιαπωνία ή στην Ανατολική Ασία και μια ανεξάρτητη διαδικασία εξέλιξης", δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας Yoshitsugu Kobayashi.

Ο δεινόσαυρος αυτός πιθανώς να έζησε στις παράκτιες περιοχές, ένα σπάνιο βιότοπο για τους δεινοσαύρους εκείνη την εποχή. "Αναμένεται να ανακαλυφθούν περισσότεροι δεινόσαυροι στο μέλλον", είπε ο επικεφαλής της έρευνας.

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΦωτιά στην Εύβοια: σε απόσταση αναπνοής από τον Όσιο Δαυίδ (εικόνες)Σήμερα 13:44 | Τοπικά Νέα

Σε απόσταση «αναπνοής» από το μοναστήρι του Όσιου Δαυίδ βρίσκεται η πύρινη λαίλαπα, που ανεξέλεγκτη καταστρέφει την Εύβοια.

Φωτιά στη Βαρυμπόμπη – Χαρδαλιάς: Οριοθέτηση μέσα στην ημέραΣήμερα 13:15 | Ειδήσεις

Ο πρώτος απολογισμός για τις καταστροφές σπιτιών και επιχειρήσεων. Συνολικά 41 πυρκαγιές από το βράδυ.

Αστεροσκοπείο: Χάρτης επιβλαβών σωματιδίων λόγω της φωτιάς στη ΒαρυμπόμπηΣήμερα 09:55 | Ειδήσεις

Ζωντανή εικόνα με τις περιοχές που είναι περισσότερο επιβαρυμένες λόγω της μεγάλης φωτιάς στη Βαρυμπόμπη.

Λάρισα: Ηχογραφούσε τη δολοφονία της γυναίκας του με το κινητό τουΣήμερα 13:28 | Τοπικά Νέα

Νέα στοιχεία για την τραγωδία που στοίχισε τη ζωή σε ακόμα μία γυναίκα. Σήμερα η κηδεία της. Στη Δικαιοσύνη ο δράστης.

Φωτιά στην Εύβοια: σε απόσταση αναπνοής από τον Όσιο Δαυίδ (εικόνες)13:47Λάρισα: Ηχογραφούσε τη δολοφονία της γυναίκας του με το κινητό του13:31Φωτιά στη Βαρυμπόμπη – Χαρδαλιάς: Οριοθέτηση μέσα στην ημέρα13:16Καύσωνας: Σπίτι δροσερό με 5 φυσικούς τρόπους 13:02Φωτιά στη Βαρυμπόμπη: καμένα σπίτια, καμένα ζώα και καταστροφή (εικόνες)12:49Ζέτα Μακρυπούλια: Η πρώτη ανάρτηση μετά τον χωρισμό της από τον Μιχάλη Χατζηγιάννη12:46Φωτιά στη Βαρυμπόμπη: Το Time - lapse της πυρκαγιάς (βίντεο)12:33Φωτιά στη Βαρυμπόμπη: Απομακρύνθηκαν τα άλογα (εικόνες)12:18Συλλήψεις για παράνομη διακίνηση μεταναστών12:04Φωτιά στην Εύβοια: Στη μάχη τα εναέρια μέσα - Νέο μήνυμα από το 11211:51Φωτιά στη Βαρυμπόμπη: μεταφορά αντικειμένων από το πρώην βασιλικό κτήμα στο Τατόι11:37Ζώδια: οι προβλέψεις του Αυγούστου11:24Τσεχία: σιδηροδρομικό δυστύχημα με σύγκρουση τρένων11:10Πυροσβέστες μέσα στη φωτιά της Βαρυμπόμπης: Το βίντεο που “κόβει” την ανάσα10:56Φωτιά στη Βαρυμπόμπη: Βελτιωμένη και αποκαρδιωτική η εικόνα της πυρκαγιάς (εικόνες)10:43Ολυμπιακοί Αγώνες: η εθνική πόλο με θρίαμβο στα ημιτελικά10:31Ολυμπιακοί Αγώνες – ιστιοπλοΐα: στην 8η θέση κατετάγησαν Μάντης - Καγιαλής10:19Αστεροσκοπείο: Χάρτης επιβλαβών σωματιδίων λόγω της φωτιάς στη Βαρυμπόμπη10:06Moody's – ελληνικές τράπεζες: θετικά τα τεστ αντοχής09:53Φωτιές στην Ελλάδα: Η Κύπρος στέλνει πυροσβέστες και οχήματα09:40