Ειδήσεις /Τεχνολογία - ΕπιστήμηΔημοσίευση: 06 Σεπτεμβρίου 2019 14:40

Επιστήμονες ανακάλυψαν νέο είδος δεινοσαύρου

νέο είδος δεινοσαύρου

Ιάπωνες επιστήμονες εντόπισαν ένα νέο είδος δεινοσαύρου από έναν σχεδόν πλήρη σκελετό, τον μεγαλύτερο που έχει ανακαλυφθεί ποτέ στη χώρα, μήκους οκτώ μέτρων.

Μετά την ανάλυση εκατοντάδων οστών 72 εκατομμυρίων ετών, η ομάδα με επικεφαλής το πανεπιστήμιο Hokkaido κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο σκελετός ανήκε κάποτε σε ένα νέο είδος δεινόσαυρου: ένα φυτοφάγο θηρίο που περπάτησε στη Γη στην ύστερη Κρητιδική περίοδο.

Αρχικά είχε βρεθεί ένα μέρος της ουράς του, στη βόρεια Ιαπωνία, το 2013 και αργότερα ανασκαφές έφεραν στο «φως» ολόκληρο τον σκελετό.

Οι επιστήμονες ονόμασαν το νέο αυτό είδος "Kamuysaurus Japonicus", που σημαίνει "Ο Ιάπωνας Θεός των δράκων", σύμφωνα με δήλωση του πανεπιστημίου.

Πιστεύεται ότι ο δεινόσαυρος ήταν ενήλικος, περίπου εννέα ετών και ζύγιζε από 4 έως 5,3 τόνους. Η ανακάλυψη δημοσιεύθηκε στο βρετανικό επιστημονικό περιοδικό "Scientific Reports".

"Το γεγονός ότι ένας νέος δεινόσαυρος ανακαλύφθηκε στην Ιαπωνία σημαίνει ότι κάποτε υπήρχε ένας ανεξάρτητος κόσμος δεινοσαύρων στην Ιαπωνία ή στην Ανατολική Ασία και μια ανεξάρτητη διαδικασία εξέλιξης", δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας Yoshitsugu Kobayashi.

Ο δεινόσαυρος αυτός πιθανώς να έζησε στις παράκτιες περιοχές, ένα σπάνιο βιότοπο για τους δεινοσαύρους εκείνη την εποχή. "Αναμένεται να ανακαλυφθούν περισσότεροι δεινόσαυροι στο μέλλον", είπε ο επικεφαλής της έρευνας.

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορία“Ιανός”: νεκροί, εγκλωβισμένοι και ανυπολόγιστες καταστροφέςΣήμερα 11:02 | Ειδήσεις

Δύο άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από το φονικό πέρασμα της κακοκαιρίας. Χιλιάδες οι κλήσεις στην Πυροσβεστική για βοήθεια. Εφιαλτική η νύχτα στη Λαμία.

“Ιανός” - Χαρδαλιάς: Είμαστε σε επιφυλακή, τι πρέπει να προσέξουν οι πολίτεςΣήμερα 15:09 | Ειδήσεις

Έκτακτη σύσκεψη Χαρδαλιά για τον φονικό κυκλώνα. Τι αναμένουμε για την Αττική και που θα "χτυπήσει" τις επόμενες ώρες.

“Ιανός”: πλημμύρες και απόγνωση στην ΚορινθίαΣήμερα 13:13 | Τοπικά Νέα

Έντονα καιρικά φαινόμενα έπληξαν και τα Λουτρά της Ωραίας Ελένης. Έκλεισε η εθνική οδός Ισθμού - Επιδαύρου...

Νέα μέτρα στην Αττική: Γάμοι με 20 άτομα, τηλεργασία στο 40% και κλιμακωτό ωράριοΣήμερα 09:09 | Ειδήσεις

Έκτακτα μέτρα στην Αττική από Δευτέερα, μετά την «έκρηξη» των κρουσμάτων στο Λεκανοπέδιο. Τι ισχύει  για βαφτίσεις, κηδείες, συναυλίες, προσέλευση στο Δημόσιο, κινηματογράφους, συναθροίσεις.

Τα “Νόμπελ του τρελού επιστήμονα” - Ποιες είναι οι 10 πιο “απρόσμενες” ανακαλύψεις15:57Τσίπρας: Στήριξη του δημόσιου τομέα και παρεμβάσεις του κράτους στην οικονομία15:44“Ιανός” - Χαρδαλιάς: Είμαστε σε επιφυλακή, τι πρέπει να προσέξουν οι πολίτες 15:31Δένδιας: Διάλογος με έμπρακτη και άμεση αποκλιμάκωση ή κυρώσεις στην Τουρκία15:18Πάνω από ένας τόνος πυροτεχνημάτων βρέθηκε στο λιμάνι της Βηρυτού15:06Βουγιούκας και την νέα σεζόν στον Παναθηναϊκό 14:52“Υπάλληλος” του ΔΕΔΔΗΕ άρπαξε από παππού 30000 ευρώ! 14:40“Ιανός” - Τσίπρας: όταν έρθει η ώρα, θα δούμε τις ευθύνες14:27“Ιανός” - Πέτσας: θλίψη, αγωνία και συμπαράσταση...14:15Δύο βδομάδες μετά τις προεδρικές εκλογές το βιβλίο του Ομπάμα14:02ΗΠΑ: πυροβολισμοί με νεκρούς σε πάρτι13:50“Πάρτι” έκαναν οι κλέφτες στο σπίτι του Καφού ενώ έπαιζε με τον Αστέρα13:37“Ιανός”: πλημμύρες και απόγνωση στην Κορινθία13:24Χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνα-Θεσσαλονίκη - Πώς εξυπηρετούνται οι επιβάτες13:12Βρούτσης για τηλεργασία: τι θα ισχύσει για συμβάσεις εργασίας και μισθούς12:59Ο “Ice” μύρισε τα ναρκωτικά στα ΕΛΤΑ12:47Από το γαμήλιο γλέντι στο... κρατητήριο12:35Κορονοϊός: το βίντεο του ΙΣΑ για την ευαισθητοποίηση των πολιτών12:22Σακελλαροπούλου: Οι κινήσεις της Τουρκίας απειλούν την ειρήνη 12:10“Ιανός” - Μητσοτάκης: άμεσα μέτρα οικονομικής στήριξης των πληγέντων11:58