LATEST NEWS
 
Ειδήσεις /ΠολιτικήΔημοσίευση: 19 Απριλίου 2019 17:01

Κόντρα κυβέρνησης – ΝΔ για την Παιδεία

Το νομοσχέδιο Γαβρόγλου, ο «Αρμαγεδδώνας», η «άγνοια» και τα «ψεύδη»…

“Πόλεμος” δηλώσεων για την Παιδεία….

"Τσίπρας και Γαβρόγλου κατεδαφίζουν την Παιδεία", δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης από την Κύπρο, "Αρμαγεδδών στην Παιδεία" χαρακτήρισε το νομοσχέδιο Γαβρόγλου η Νίκη Κεραμέως. H Τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ τόνισε πως κυβέρνηση έχει διοχετεύσει όλη της ιδεοληψία και στα θέματα της παιδείας και ζήτησε την απόσυρση του νομοσχεδίου.

Σε υψηλούς τόνους και η απάντηση του υπουργείου Παιδείας. Καταλόγισε «άγνοια» στην κ. Κεραμέως και την κατηγόρησε ότι καταφεύγει σε «ψεύδη»

Αναλυτικά η ανακοίνωση του υπουργείου:

«Με αφορμή τις δηλώσεις - σε… δραματικούς τόνους»: Η κ. Κεραμέως δυστυχώς για μια ακόμη φορά επιβεβαίωσε τόσο την άγνοιά της για τα θέματα της Παιδείας όσο και την καταφυγή της σε ψεύδη προκειμένου να δικαιολογήσει τους υψηλούς αντιπολιτευτικούς τόνους που έχει επιλέξει η Ν.Δ. για τον χώρο της Παιδείας.

Ψεύδος 1ο: Έκανε λόγο για επιβεβαίωση των ισχυρισμών της ότι, δήθεν, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου υποστήριξε ότι εκβιάστηκε από τον Υπουργό Κώστα Γαβρόγλου. Αντί άλλης απάντησης, παραθέτουμε από τα Πρακτικά της Βουλής την απάντηση που έδωσε ο ίδιος ο κ. Κατσής στην κ. Κεραμέως:

«Μας ειπώθηκε από τον Υπουργό, τουλάχιστον όχι σε μένα μόνο, σε όλους και το κάνω δημόσιο επειδή το είπα και στη Σύγκλητο, ότι αυτό είναι εν συνόλω το νομοσχέδιο, το οποίο προβλέπει για το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και έτσι είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου, σεβαστό βεβαίως, αλλιώς θα παραμείνουμε στην κατάσταση που είμαστε τώρα και θα συνεχιστεί ο διάλογος».

Είναι εκβιασμός, η επανάληψη από τον Υπουργό του συνολικό σχεδίου και της αδιάσπαστης λογικής του;

Ψεύδος 2ο: «Ο Υπουργός έφθασε στη σημείο να πει στον πρύτανη του ΕΜΠ ότι δεν ξέρει αριθμητική. Ο Υπουργός όσο συμφωνεί με τους φορείς η συναίνεση είναι πολύ καλή αλλά όταν διαφωνεί ασκεί πιέσεις στο όριο του μπούλινγκ».

Πράγματι, ο Υπουργός στην επιμονή του Πρύτανη του ΕΜΠ κ. Γκόλια ότι τα τμήματα των Επιστημών Μηχανικών γίνονται 80, απάντησε: «τα τμήματα είναι 74 και δεν είναι δυνατόν στο ΕΜΠ να μην γνωρίζετε αριθμητική». Αν αυτό είναι μπούλινγκ, τότε αυτό που κάνει με τις δηλώσεις της η κ. Κεραμέως κάθε φορά που αναφέρεται στον Υπουργό, τι είναι;

Ψεύδος 3ο: Είπε ότι η αναδιάταξη του χώρου της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς μελέτες σκοπιμότητας και αξιολογήσεις. Η αλήθεια είναι ότι -όπως έχουν αναφέρει πολλές φορές, και στη χθεσινή συνεδρίαση, οι Πρυτάνεις των Ιδρυμάτων που αποφάσισαν τις συνέργειες- οι μεταρρυθμίσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση γίνονται με αμιγώς ακαδημαϊκά κριτήρια και με τις αξιολογήσεις που έχουν γίνει τόσο για τα Πανεπιστήμια όσο και για τα ΤΕΙ, πράγμα που η κ. Κεραμέως γνωρίζει και ψευδώς αποκρύπτει. Εξάλλου το σχέδιο μεταρρύθμισης για τη νέα αρχιτεκτονική των ΑΕΙ έχει ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια, έχει ήδη αρχίσει να υλοποιείται με επιτυχία σε αρκετά Πανεπιστήμια και καλό θα είναι να ρωτήσει η κ. Κεραμέως τα Ιδρύματα γιατί προχωράει με επιτυχία το σχέδιο αυτό.

Έχει ενδιαφέρον η άρνηση της Ν.Δ. στην ίδρυση Νομικής Σχολής και Γεωπονικής Σχολής στην Πάτρα με το επιχείρημα ότι «η εκπαίδευση πρέπει να βρίσκεται σε βηματισμό με την αγορά εργασίας». Δηλαδή, αν καταλαβαίνουμε καλά, το πρόγραμμα της Ν.Δ. λέει ότι η αγορά εργασίας «χωρά» τους αποφοίτους ιδιωτικών πανεπιστημίων, όχι όμως τους πτυχιούχους των δημοσίων πανεπιστημίων, που πρέπει δραστικά να μειωθούν. Προφανώς, για να εξασφαλιστούν «πελάτες» για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα θέματα που έθιξε για την νέα Γ΄ Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, η κ. Κεραμέως επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά ότι η ΝΔ δεν έχει το θάρρος να αναγνωρίσει την ανυπαρξία της Γ Λυκείου και τον εκφυλισμό της μαθησιακής διαδικασίας στο Λύκειο και, για αυτόν τον λόγο, μαζί με τους ιδιοκτήτες φροντιστηρίων και τους ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σχολείων υπερθεμάτισαν στη χθεσινή ακρόαση των φορέων στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής υπέρ της παραμονής της σημερινής κατάστασης.

Οφείλουμε, όμως, να αναρωτηθούμε: κατανοεί αυτά που διαβάζει στα νομοσχέδια η κ. Τομεάρχης και καταφεύγει σε συνειδητή διαστρέβλωση ή τα διαβάζει και δεν τα κατανοεί; Μπορεί και τα δύο. Πάντως σίγουρα ακολουθεί την άγνοια του κ. Μητσοτάκη για τα εκπαιδευτικά ζητήματα ο οποίος και χθες επιδόθηκε σε έναν καταιγισμό κατηγοριών ενάντια στο δημόσιο πανεπιστήμιο.

Και το σημαντικότερο: Γιατί η Ν.Δ. έχει επιδοθεί σε μία υπερδραστηριότητα και φωνασκίες τις τελευταίες μέρες για το νομοσχέδιο; Τι είναι το καινούργιο που να δικαιολογεί τέτοια έλλειψη;»

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς15:32Ελένη Φουρέιρα και Τάμτα “μάγεψαν” τους fans της Eurovision (βίντεο)15:27Αποφυλακίζεται ο Νίκος Ρωμανός15:15Αυτοκτονία στην Καλογρέζα: Τα χρήματα από το τυχερό παιχνίδι και η απόγνωση 15:02Οι υποψήφιοι Δήμαρχοι Θεσσαλονίκης στον ΑΝΤ1 (βίντεο)14:50“Παιχνίδια πολέμου” στην Αραβική Θάλασσα (βίντεο)14:37Αλαμπάμα: Χιλιάδες διαδηλωτές υπέρ του δικαιώματος στην άμβλωση14:24Εκλογές 2019 στον ΑΝΤ114:10Καπερνάρος στον ΑΝΤ1: προτεραιότητα η ασφάλεια των πολιτών (βίντεο)13:57Δεν παίζει ο Ολυμπιακός κόντρα στον Παναθηναϊκό και πάει στην Α213:44Λουκέτο στο αναψυκτήριο του αρχαιολογικού χώρου Δήλου13:32Στην Εντατική η 9χρονη που παρασύρθηκε από λεωφορείο13:19Τσίπρας: Στόχος να δοθεί και δώρο Χριστουγέννων στους συνταξιούχους 13:06“Το Πρωινό”: Υπερπαραγωγή με υπερθέαμα και…Ελένη Φουρέιρα η Eurovision 2019 (βίντεο)12:53Αύξηση της κίνησης στα αεροδρόμια της Ελλάδας12:41Σουηδία: Ένταλμα σύλληψης του Ασάνζ ζήτησε ο εισαγγελέας12:28Το “αντίο” του Αλέν Ντελόν στη βράβευσή του από το Φεστιβάλ Καννών (βίντεο)12:16Ζαφείρης Μελάς στο “Πρωινό”: δύσκολη η φράση “τα παρατάω” (βίντεο)12:03Τσίπρας στους FT: Πρέπει να συνεχίσουμε τις μεταρρυθμίσεις11:49Αυστρία: Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για τον Στράχε11:37
Δεν υπάρχει καταχώρηση
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο